Tsunoda želi podij u Japanu

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 3 mjeseci 4 min 17 komentara

Yuki Tsunoda kaže da cilja na mjesto na postolju na Velikoj nagradi Japana sljedećeg vikenda, dok je iznenađujuća promjena vozačke postave još relativno svježa vijest u svijetu Formule 1.

Nakon što je na VN Kine prošlog vikenda krenula glasina o mogućem premještaju Liama Lawsona u sestrinsku ekipu – Red Bull je u četvrtak potvrdio da će promovirati Tsunodu u momčad uz Maxa Verstappena, što znači da se Lawson vraća u Racing Bulls nakon dva teška vikenda u Melbourneu i Šangaju.

Tsunoda se pribojavao da nikada neće dobiti priliku voziti za Red Bull nakon četiri godine i dvije utrke s drugom ekipom. Ipak, nakon izvrsnog početka 2025. godine, japanski vozač dobiva priliku upravo na vrijeme za svoju domaću utrku u Suzuki.

Govoreći prvi put u javnosti nakon objave transfera na Hondinom eventu u sjedištu tvrtke u Aoyami, Tsunoda je rekao da mu se ova promjena čini “nestvarnom”, ali i da ima velike ambicije za svoj debi.

“Iskreno, nikada nisam očekivao da ću voziti za Red Bull na Velikoj nagradi Japana,” rekao je Tsunoda.

“Ovo je posljednja godina partnerstva Red Bulla i Honde, tako da mi se mogućnost utrkivanja u Suzuki kao vozač Red Bull Racinga čini potezom sudbine. Sve se posložilo na pravi način da bih danas bio ovdje.”

“Naravno, bio sam sretan zbog dolaska u Red Bull, ali kada sam o tome razmislio, ideja da iznenada vozim za Red Bull na Velikoj nagradi Japana činila mi se nestvarnom.

“Ne želim previše podizati očekivanja, ali za ovu Veliku nagradu Japana želim završiti na postolju. No, znam da to neće biti lako od samog početka.

“Moj prioritet je najprije shvatiti bolid, kako se ponaša u usporedbi s VCARB-om. Ako mogu uživati u vožnji i prirodno se priviknuti na bolid tijekom prvog slobodnog treninga, rezultati će doći sami od sebe. A ako to dovede do mjesta na postolju, to bi bilo nevjerojatno.”

Tsunoda nikada nije vozio RB21, pa bi njegov debi u Japanu mogao biti dvosjekli mač. No, 24-godišnjak kaže da objeručke prihvaća ogroman pritisak koji dolazi s ovom pozicijom, unatoč povijesti Red Bulla u “trošenju” vozača.

“Kada sam prvi put primio poziv, pomislio sam: ‘Wow, ovo će biti zanimljivo,'” rekao je. “Više od svega, uzbuđen sam zbog izazova koji je preda mnom.

“U životu nema puno trenutaka u kojima se suočiš s ovakvim ekstremnim pritiskom i velikom prilikom poput ove, tako da mogu samo zamisliti da će utrka biti nevjerojatno uzbudljiva.”

“Isprva sam bio toliko zauzet da nisam ni imao vremena potpuno shvatiti koliko je ovo uzbudljivo. Morao sam odmah uskočiti u simulator, obaviti prilagodbu sjedala i odraditi mnoge druge pripreme.

“Naravno, promocija u Red Bull je nevjerojatna prilika, ali prije svega, želio sam razgovarati sa svojim inženjerima i ljudima koji su me podržavali. Tako da, unatoč svim emocijama, zapravo sam se osjećao prilično smireno.

“Budući da sam ove godine bio rezervni vozač, već sam ranije obavio prilagodbu sjedala. No tada sam razmišljao: ‘Zašto ovo uopće radim? Ionako se neću utrkivati.'”

“Po simulatoru mi se bolid ne čini prezahtjevan”

Iz svog vremena u simulatoru, Tsunoda kaže da mu se ovogodišnji Red Bull nije činio “previše zahtjevnim za vožnju”, iako je priznao da su njegove ranije izjave o prošlogodišnjem bolidu – koji je testirao u Abu Dhabiju – kao bolidu koji mu odgovara bile “mali trik” za prodati se Red Bullu.

“Proveo sam oko dva dana u simulatoru. Iz tog iskustva, nisam osjetio da je bolid previše težak za vožnju,” objasnio je.

“Definitivno sam stekao dojam da je prednji kraj vrlo osjetljiv, kako ljudi često kažu. No, ako me pitate je li bio težak za upravljanje, ne bih rekao da mi je davao neki posebno čudan osjećaj, barem u simulatoru.

“Naravno, način na koji želim postaviti bolid vjerojatno se razlikuje od Maxovog. Želim razviti vlastitu postavku bolida, dobro je razumjeti i postupno podizati tempo od prvog slobodnog treninga.”

Kada je Tsunodin mentor, bivši WTCC vozač Ryo Michigami, rekao da ne želi stavljati prevelik pritisak na njega, Tsunoda mu je u šali odgovorio:

“Da, molim te, nagomilaj očekivanja i pritisak!”


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

17 komentara

  1. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Teško, jer bolid baš nije konkurentan.
    Ali kada bi to uspio, kapa dolje.
    Kada bi završio među prvih 5-6 to bi bio isto vrhunski rezultat.
    Mislim da se malo busa u prsa pred domaćom rajom.



    2
    2

    0
  2. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Samo da se ne zabije u Maxa.



    4
    4

    0
  3. Mclaren
    luke flywalker Pretplatnik Prikaži

    Neće puno bolje proć od prethodnika loji su se izredali na mjesto vozača br 2 u RBR-u. Konačno da i Yuki mit razbijemo.



    5
    0

    5
  4. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    Yuki,ja ti to od srca želim ,evo…
    Gorit će Suzuka :)



    10
    9

    1
  5. Williams
    Montoya Prikaži

    I Hulkenberg želi podij



    11
    11

    0
  6. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    I ja želim da Slaven Belupo dođe do titule u Kupu.



    4
    4

    0
  7. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Nije baš idealna situacija da dolazak u RB nakon svih zimskih priprema s VCARB-om, ali realno, ovo mu je odlična prilika da se dokaže jer Honda ide u AM i tko zna kakva bi mu budućnost bila nakon 2025.

    Mislim da su optimistično realna očekivanja Q3 i bodovi u utrci. Dalje ćemo vidjeti.

    Ovaj vikend navijam za njega, volio bi da mu se sve poklopi i da pokaže RB-u da stoji iza svojih riječi. Go Yuki!



    2
    2

    0
  8. Honda
    zekohonda Pretplatnik Prikaži

    koji bod, ispred racing bullsa i ja zadovoljan.



    2
    2

    0
  9. Sergio Perez 11
    KingCheco Prikaži

    Rekao bih da je postolje dooosta optimistična želja (ima 2 Mcla i Maxa koje realno u “normalnoj” utrci vrlo teško može dobiti, tu su naravno i Mercedesi i Ferrariji) tako da može biti zadovoljan osvojenim pokojim bodom a ako bi se ugurao u top 5-6 bio bi izvrstan rezultat



    1
    1

    0
  10. Felipe Massa
    Braziliscanec Masa novinar Prikaži

    Trebao je prije otpustiti svoj team menadžera.


    0
    0

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.