Max Verstappen ipak neće prekinuti sušu najboljih startnih pozicija na VN Katara jer je dobio kaznu za presporu vožnju. Prvak je dobio samo jedno mjesto kazne i jedan kazneni bod, što mu je ukupno šesti na licenci u zadnjih godinu dana. Pole position je naslijedio drugi sudionik incidenta, George Russell.
Verstappen se pripremao za brzi krug, a iza njega je, također izvan brzog kruga, ali puno brže, naletio Russell. Suci u Kataru – Garry Connelly, Derek Warwick, Mathieu Remmerie i Amro Al Hamad – odlučili su kazniti Nizozemca, iako se radilo o situaciji izvan brzih krugova.
“Bolid 1 [Verstappen] je imao drukčiju pripremnu strategiju od bolida 63 [Russella]. Bolid 1 je bio dobrano izvan delte i vozač bolida 1 je objasnio da je propustio bolide 4 i 14 [Norrisa i Alonsa]. Vozač bolida 63 rekao je da je poštovao deltu i da nije očekivao da će bolid 1 biti na trkaćoj liniji. Rekao je da bolid ne bi trebao biti na trkaćoj liniji ako vozi sporo u brzom zavoju.”
“Suci smatraju ovaj slučaj kompliciranim jer bolid 1 [Verstappen] očito nije vozio u skladu s bilješkama trkaćeg direktora i očito je, po nama, vozio nepotrebno sporo s obzirom na okolnosti.”
“Bilo je očito da je vozač bolida 1 pokušavao ohladiti svoje gume. Također je mogao vidjeti da se bolid 63 [Russell] približiva jer je više puta pogledao u retrovizor na kratkom pravcu između zavoja 11 i 12.”
“Neobično, ovaj incident se dogodio u trenutku kada nijedan od bolida nije bio u brzom krugu. Da je bolid 63 bio u brzom krugu, kazna bi najvjerojatnije bila uobičajenih 3 mjesta, no kao olakotna okolnost za kaznu, bilo je očito da je vozač bolida 63 imao jasan pregled bolida 1 i da nijedan od bolida nije bio u brzom krugu.”
Verstappen je već prije sudačke odluke izrazio nezadovoljstvo činjenicom da se situacija uopće istražuje:
“Svi smo samo vozili sporo. Ne bih znao što sam mogao napraviti drukčije. Činjenica da moram ići [u sudačku sobu] mi je već vrlo neobična. Idući put ću onda također samo voziti punim gasom i praviti se da ću se zabiti.”
“Trebao je kočiti. Ja sam kočio. Kao i bolidi ispred mene. Ne želim ih zeznuti. Iskreno mi je dosta svega ovoga na kraju sezone.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tragikomedija
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koji klaunovi! Pa Russell uopće nije bio u brzom krugu…
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Idući put ću onda također samo voziti punim gasom i praviti se da ću se zabiti”
Dok god padaju ovakvi komentari, kazne ce biti opravdane
0
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da mi daš totalnu otvorenost u formuli 1 ja bih prvi citirao Ivana Dragu iz Rockija 4 i u stilu “If he dies, he dies”. I to samo zato što je F1 postala pičkasti sport u kojem sudjeluju Russell the crybaby i Lando the Baby.
F1 je nasljeđe pilota iz drugog svjetskog rata. DO OR DIE. Ako ideš u prodor idi 100%, ako te protivnik blokira nesportski nauči kako je to napravio za buduće prilike. Kada napadaš budi veće đubre od onoga koji se brani. This is the way.
Oni su rainbow tetkice i u bolidu i kada daju intervjue. Jel ima neko osim Maxa koji će moći reći “Ovako ja vozim, 100% me boli me briga za plač drugih vozača i vas britanskih medija. Popušite mi kroasan.” Senna, Schumacher i Max su barabe i da su sudjelovali kao piloti u WW2 imali bi identične rezultate kao i Erich Hartmann.
14
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Maksova izjava je potpuno na mestu.
Ti mozes dokazati da Rasel nije imao bas te misli u svojoj glevi kada se zaleteo u bolid koji je video kao na dlanu?
Meni je bas to palo na pamet jer razmatranje ove situacije pravi presedan a presedani se kasnije lako koriste.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo tako; ako je bio iza, a bio je, JAKO dobar pregled imaš i fino krene ubrzati s time da je Max pazio kud ovaj ide i maknuo se kad je shvatio što se dešava, al teško je predvidjet da će ovaj, ISTO U SPOROM krugu, odalamiti gas. Dobro im je rekao… Daj zamisli “aha, ovaj bi mi mogao biti konkurent za pole, ajdmo po gasu pa onda cviliti kao štakor da ga se kazni”
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sjetimo se kvalikacija abudhabia 2022 (prvi mi pada na pamet) pa tu je onda 15 vozaca tribalo dobit kazne, o kvalifikacijama u monzi da ni nepricam kad su prva dva blokirala sljedecih osam, koje gluposti,
Dakle sljedecu trku kad netko priprema gume a ti si iza njega ti samo neocekivano opali po gasu i onda trazi kaznu za vozaca ispred sebe ?♂️
Uostalom kako je max mogao znat da je ovaj odjednom ubrzao?
Pa da FIA i u vezi ovoga radi kupus nemogu vjerovat
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko je upravu Alonso nismo ni svjesni.
28
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi koji ne navijaju za nekog engleza su svjesni toga.
Alonso, Vettel, Verstappen, Rosberg…… žrtve engleske mašinerije, bilo medijske, bilo sudačke ili pak u tandemu.
Dosta žalosno za sport na ovoj razini.
28
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lando Noris strongly disagrees with this. ?
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Posljednji put je ovakva kazna dodijeljenja 2016 Hulku.
Šteta za Maxa i statistiku. Nije mi zao kao za onu iz Monaca 2012 koju još nisam prežalio.
Biće zanimljivo danas jer je GR možda najodlučniji/tvrdji na gridu kada je riječ o borbi sa Maxom.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moze on bit tvrd kolko god hoće, Max će danas naciljat unutarnju u prvom zavoju, doć će do apexa prvi i samo će ga gurnut van i rješen problem.. George će cvilit na radio i to ti je to.. Bar ja to tako nekako predviđam.. Iako se Max i RedBull ne bore za ništa više realno, Max bi se mogao zainatit baš zbog Britanaca i ovakvih bezveznih kazni.
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakva je ovo odluka, bolje da je Herbert odlučivao :D
Glupani suci još napišu : “It was obvious that the driver of Car 63 had clear visibility of Car 1 and that neither car was on a push lap.”
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ljubavna afera izmedju sudaca i britanskih vozaca se nastavlja.
18
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…nekad su f1 zvali veliki cirkus, sad su se pretvorili u veliki cirkus…
… a da ‘suci’ smiju biti samo bivši prvaci?…
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema nikakvog smisla da F1 sude nekakvi frustrirani neuspješni pokušaji F1 vozača. BTW Čudi me da Yui Ide ne sudi.
Neka malo dignu tu naknadu sucima i neka sude bivši prvaci.
Također neka F1 producira podcast u kojem suci objašnjavaju odluke koje su donijeli zajedno s dokazima koje su pri tome koristili.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neki frendovi su već odustali od sporta pri kraju Hamilton ere. Mislim da ću potražiti novi hobi/strast nakon ove sezone, ali ozbiljno. Sve za komercijalu, pun q dosadnih staza iz bogatih zemalja i britanska mašinerija.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Govnari iz Mercedesa su se žalili da nešto ušićare, a suci su im to dali jer su bezmude budale.
12
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da su ga pustili da starta prvi možda bi imao milosti, ovako..
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hm, ne znam odakle im pravilo da se za ovo gubi jedna pozicija na startu ili je to onako proizvoljno uz kaficu.
Ovo se da fino iskoristiti protiv konkurenta u prvenstvu. Pričekaš da prije tebe iziđe na stazu i onda mu se u pripremnom krugu nabiješ na guzicu i tražiš kaznu. Za slučaj da je bolje kvalificiran, fino ga degradiraš.
A najsmiješniji događaj dana mi je kada su voditelji F1TV-a nakon dvoboja Hamiltona i Leclerca govorili (onako slasno, kao kad balkanac priča o čvarcima i ćevapima) kako je Hamilton najčišći prvak kada su u pitanju dvoboji. Mislim da Massa, Rosberg, Max i svi s očima imaju drugačije mišljenje.
18
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi se voze čisto i fer kad ih nije briga za konačni rezultat. Da mu je visilo prvenstvo o toj borbi vraga bi to bilo čisto.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ta ekipa sa F1TV-a je većinom gay i neslušljiva.
Ne trebas ni spominjati Rosberga i Maxa, ono što je radio Massi tada je bila strava. To je bilo doba kada je kukao da ga kaznjavaju zato što je crnac. Debil.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, Max ima nešto za reći. Komedija.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je u počecima bio dobra kamikaza. Kao i Hamilton. Samo što se jednom to zamjeralo, a drugom ne toliko baš. Jedan je dobio lošu reputaciju, a drugog danas nazivaju najčistijim vozačem u duelima LOL. Rekao bi da se 90% ljudi ne sjeća tih duela Hamiltona i Masse. Svi se sjećamo Maxovih sudara. Tako i ovi padobranci sa F1TV-a.
Evo malo da se podsjetimo samo u jednoj sezoni. https://youtu.be/MshdLhvTmoQ?si=YEE4fHfmJopuqS-n
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I dalje mi je neshvatljivo da postoje ljudi koji ne shvaćaju ozbiljnost incidenta u Silverstoneu 2021. Jednostavno to ne možeš objektivno procesirati. Ili je problem pristranost jednom vozaču ili slab kapacitet za računice u glavi… vjerojatno oboje
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Colapinto se prije par dana zaustavio u zidu sa 50G pa nisam vidio neke velike natpise u medijima ili na društvenim mrežama.
Vjerojatno je do navijačke pristranosti.
(srećom F1 bolidi su sve sigurniji i sigurniji tako da vozači izdrže i takve sudare)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dee lite, ja mislim da je i do krivih izracuna. Pogledaj na internetu sudar Maxa i Lewisa (navodno 51G udar u barijere), sudar Colapinta u Las Vegasu (navodno 50 G) i sudar Schumachera u S.A. (navodno samo 33 G). Meni ne ide u glavu kako je moguce da Schumacherov sudar koji je raspolovio bolid ispada beba prema Colapintu. Meni je to vrlo sumnjivo, Colapintov sudar nije izgleda toliko teško, u S zavoju zakačio je zid lijevom gumom i onda pogodio zid s desnim krajem. U najmanju ruku bih pomislio da je G omjer 50:33 za Micka, a ne za Colapinta.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Jordan
Za Maxov (a vjerojatno i za ove ostale) udar u zid očitali su senzore koje ima poslagane na više mjesta po tijelu i na autu i objavili najveću očitanu vrijednost.
(51 G je očitano na koljenu)
Za usporedbu – ako brzinom 50 km/h udariš direktno u zid tu je sila zaustavljanja cca 50 G.
Ako te satre obrambeni igrač u američkom nogometu – tu se bilježe udari i do cca 100 G.
U NASCARu su zabilježeni udari od preko 200 G.
(ako mogu birati – radije ću se zabiti u zid u bolidu F1, nego da me satre NFL linebacker) ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne usuđujem se komentirati opravdanost dodjeljene kazne (pomjeranje pozicije na gridu) jer imam manje stroga mjerila o prekršajima te o tome što je dopušteno, a što ne ….. mjerila koja sam usvojio prije mnogo godina kada se “situacije” poput one od jučer nisu niti razmatrale da bi mogle biti predmetom istrage, no ne mogu da ne budem začuđen dodjeljivanjem kaznenog boda.
Sreća je da suci nemaju pristupa vozačevim mislima jer bi počeli da pljušte kazne i za “griješne” i/ili pogrešne misli.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovi su počeli izmišljat kazne kako im dođe? Dali postoji pravilo o jednoj poziciji kazne?
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Više ne znaš tko pije, a tko plaća. To je trebalo odmah riješiti, a ne ovako. Možda da vrate kvale iz 2005. da najbolji u prvenstvu kreću zadnji ubrzi krug.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolid 1 [Verstappen] bio je na drugačijoj strategiji pripreme od one bolida 63 [Russell]. Bolid 1 bio je daleko izvan delte [minimalnoga vremena između dvaju linija sigurnosnoga automobila koje vozače ograničava koliko sporo smiju voziti u pripremnim krugovima] i vozač bolida 1 objasnio je da je propustio bolide 4 i 14 [Norris i Alonso].”
Ekipa, kaj tu nije jasno???..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
It was obvious that the driver of Car 63 had clear visibility of Car 1 and that neither car was on a push lap.” Ovo nije jasno , kažnjavaš nešto što nije prouzročilo štetu…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I samo zato jer je bolid 63 to prijavio
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sada neka mi netko samo objasni.
Kako dokazati da je Rusell “slučajno” naletio na sporog Verstapena iako ga je dobro vidio, kao što su ga vidjela i dva bolida koje je propustio.
Koje pravilo može dokazati da Rusell nije namjerno brzo uletio da bi Verstapen dobio kaznu?
Rusell je sve napravio po pravilima koja su mu to dopuštala.
Ne može se sve urediti i sankcionirati pravilima.
Postavlja se pitanje vozačke kulture vozača Formule 1 i kulture utrkivanja.
Psovka se opako kažnjava, ali namjerno izazivanje incidenta samo zato jer ne krši pravila se niti ne propituje.
Dobro je Max odgovorio:
“Idući puta ću onda također samo voziti punim gasom i praviti se da ću se zabiti.”
p.s.
Ovo nije situacija, kada je jedan bolid u brzom krugu a drugi u pripremnom.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
p.p.s.
Zakomplicirali su sve dodatnim pravilima o minimalnim “deltama” komad po komad staze i tako to.
Kamo vodi ta sve veća i veća hrpa pravila?
Što kvalitetnijoj pripremi bolida za brzi krug ili naplaćivanja kazni za pogrešno parkiranje?
Pretjerano sitničarenje i pisanje pravila za svaku glupost (moraš imati zelene čarape….)
dovodi do smanjivanja vozačke kulture utrkivanja, pogotovo kod mladih vozača koji se više neće niti sjećati da je “nekada postojalo vrijeme” kada je vozač pazio na suparnika i ne pridržavao se pravila kao pijan plota, pod cijenu sudara.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno. Bravo.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije vezano za temu ..ali u svom debiu u F2 Dino Beganović osvojio 5 mjesto.
2
0