Ako je vjerovati Red Bullu – na VN Las Vegasa će imati problema s maksimalnom brzinom na pravcu jer na stazu nisu donijeli konfiguraciju stražnjeg krila s manjim otporom. Red Bull je tako na pravcima do 7 km/h sporiji od vodećih Mercedesa i McLarena, a Verstappen je na drugom slobodnom treningu završio na 17. mjestu, dok je Perez bio pretposljednji.
Kažu da su pokušali učiniti sve da poprave situaciju, ali će se na kraju morati boriti s onime što imaju na raspolaganju:
“Nemamo drugo zadnje krilo, manje zadnje krilo, kakvo vidimo kod naših konkurenata. Sigurno bi bilo od pomoći.”
Na pitanje postoji li mogućnost da se tijekom noći iz tvornice u Milton Keynesu dopremi manje krilo, Marko je odgovorio: “Ne.”
Osim problema s krilom, Marko je smatrao da Red Bull ima veći potencijal nego što su pokazali na treningu, ali je priznao da situacija nije sjajna.
“Na kratkim dionicama nismo vozili na mekim gumama, a simulacija dugih stintova bila je samo djelomično dobra,” rekao je.
“Neki krugovi su bili konkurentni, ali onda bi se stražnje gume istrošile. Samo smo na trenutke bili brzi. Samo trebamo pronaći dosljednost u svemu tome.”
Iako Marko smatra da postoji prostor za poboljšanje u jednom brzom krugu, degradacija guma na dugim stintovima mogla bi stvoriti probleme u utrci.
“Treba nam bolja ravnoteža,” rekao je. “U jednom krugu možemo se poboljšati, ali u dužim stintovima trošenje guma trenutačno predstavlja problem.”
Ipak, odbio je vjerovati da je vikend za otpis, s obzirom na to da je veliki fokus uoči utrke bio na tome može li Verstappen ovdje osvojiti svoj četvrti naslov prvaka.
“Sutra je novi dan,” dodao je. “Možda ste to puno puta vidjeli. Neki budu najbrži u petak ili četvrtak, ali to ne znači da su brzi u utrci…
“Sigurno ćemo napraviti razuman korak naprijed.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto ne mogu prvim avionom dopremit nova krila iz Milton Keynesa? Neobično…
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pila naopako…. u današnje doba za par sati dostaviš iz EU do USA…. ili su nekaj fulali ili znaju da su spori pa da odmah imaju opravdanje….. a i super zvuči kad u lošem autu osvojiš sv prvenstvo… možda računaju da Lando nebu pobijedio
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, Nepalac ti na biciklu dostavi krilo s niskom razinom downforcea i još mu ostaviš 20 centi napojnice,jel da ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako postoji bolje krilo i u tvornici je , koliko ti privatnim letom treba od Uk do Amerike ? Prije bi rekao da je mazanje očiju …
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo kao kad odes na more pa zaboravis kupace gace. Bez odustajanja, tesko da ce borba za vozacki naslov docekati i glavnu utrku u Kataru. Konstruktorski, tesko da se da vise ista spasiti.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
7 km/h manji top speed me ne zabrinjava koliko degradacja guma.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najbolje od svega mi je ovo da naši komentatori ( uključujući moju malenkost) misle da su pametniji od Hornera ili Marka koji beru milijune ( milione) a mi tu iza tipkovnice brujimo o teorijama zavjere i pilama naopako…i to da se naruči i GLS ti dostavi,ili možda GLOVO u našem slučaju… a ono…
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako su navodi Motorsporta točni, a nema razloga da sumnjamo u to, Red Bull nije zaboravio krilo sa manje downforce nego tim iz Milton Keynes nije dizajnirao posebno krilo specijalno za “stazu” u Las Vegasu. Red Bull se odlučio da samo koriguje (doslovno su odsjekli gornji dio krila) krilo koje su koristili u Monzi.
https://www.motorsport.com/f1/news/what-has-happened-with-red-bulls-rear-wing-in-las-vegas/10675371/
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Reklo bi se cost cap problemi
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja im sve jedno ništa ne vjerujem dok govore prije utrke. Uvijek ispadne pila naopako.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
… a krilo iz Monze nije bilo dizajnirano za Monzu, već je isto bilo prilagođeno za nju. Novce za razvoj su uložili u druge stvari pritom žrtvujući Monzu i Vegas.
Biti 3. u prvenstvu im zapravo odgovara jer će dogodine imati više vremena u tunelu za razvoj bolida, dok će Ferrari i McLaren imati manje.
Limitirani budget i količina korištenja razvoja ovisno o poziciji u prvenstvu došli su do svog izražaja. Puno različitih pobjednika među vozačima i konstruktorima. Iduća sezona bi stvarno trebala biti neizvjesna.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
[Jenna Fryer] Correction: Red Bull did not bring the wrong rear wing, they made the wrong wing adjustments, believe it is fixed for qualifying
0
0