Red Bull u Las Vegas pogreškom nije donio krilo s nižom razinom downforcea

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 7 mjeseci 2 min 12 komentara

Ako je vjerovati Red Bullu – na VN Las Vegasa će imati problema s maksimalnom brzinom na pravcu jer na stazu nisu donijeli konfiguraciju stražnjeg krila s manjim otporom. Red Bull je tako na pravcima do 7 km/h sporiji od vodećih Mercedesa i McLarena, a Verstappen je na drugom slobodnom treningu završio na 17. mjestu, dok je Perez bio pretposljednji.

Kažu da su pokušali učiniti sve da poprave situaciju, ali će se na kraju morati boriti s onime što imaju na raspolaganju:

“Nemamo drugo zadnje krilo, manje zadnje krilo, kakvo vidimo kod naših konkurenata. Sigurno bi bilo od pomoći.”

Na pitanje postoji li mogućnost da se tijekom noći iz tvornice u Milton Keynesu dopremi manje krilo, Marko je odgovorio: “Ne.”

Osim problema s krilom, Marko je smatrao da Red Bull ima veći potencijal nego što su pokazali na treningu, ali je priznao da situacija nije sjajna.

“Na kratkim dionicama nismo vozili na mekim gumama, a simulacija dugih stintova bila je samo djelomično dobra,” rekao je.

“Neki krugovi su bili konkurentni, ali onda bi se stražnje gume istrošile. Samo smo na trenutke bili brzi. Samo trebamo pronaći dosljednost u svemu tome.”

Iako Marko smatra da postoji prostor za poboljšanje u jednom brzom krugu, degradacija guma na dugim stintovima mogla bi stvoriti probleme u utrci.

“Treba nam bolja ravnoteža,” rekao je. “U jednom krugu možemo se poboljšati, ali u dužim stintovima trošenje guma trenutačno predstavlja problem.”

Ipak, odbio je vjerovati da je vikend za otpis, s obzirom na to da je veliki fokus uoči utrke bio na tome može li Verstappen ovdje osvojiti svoj četvrti naslov prvaka.

“Sutra je novi dan,” dodao je. “Možda ste to puno puta vidjeli. Neki budu najbrži u petak ili četvrtak, ali to ne znači da su brzi u utrci…

“Sigurno ćemo napraviti razuman korak naprijed.”


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

12 komentara

  1. Formula 1
    majic13 Prikaži

    Zašto ne mogu prvim avionom dopremit nova krila iz Milton Keynesa? Neobično…


    0
    -2

    2
  2. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Ovo kao kad odes na more pa zaboravis kupace gace. Bez odustajanja, tesko da ce borba za vozacki naslov docekati i glavnu utrku u Kataru. Konstruktorski, tesko da se da vise ista spasiti.



    1
    1

    0
  3. Honda
    zekohonda Pretplatnik Prikaži

    7 km/h manji top speed me ne zabrinjava koliko degradacja guma.


    0
    -2

    2
  4. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    Najbolje od svega mi je ovo da naši komentatori ( uključujući moju malenkost) misle da su pametniji od Hornera ili Marka koji beru milijune ( milione) a mi tu iza tipkovnice brujimo o teorijama zavjere i pilama naopako…i to da se naruči i GLS ti dostavi,ili možda GLOVO u našem slučaju… a ono…



    2
    -1

    3
  5. dejan_s Prikaži

    Ako su navodi Motorsporta točni, a nema razloga da sumnjamo u to, Red Bull nije zaboravio krilo sa manje downforce nego tim iz Milton Keynes nije dizajnirao posebno krilo specijalno za “stazu” u Las Vegasu. Red Bull se odlučio da samo koriguje (doslovno su odsjekli gornji dio krila) krilo koje su koristili u Monzi.
    https://www.motorsport.com/f1/news/what-has-happened-with-red-bulls-rear-wing-in-las-vegas/10675371/



    5
    5

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.