Haas je u rane jutarnje sate po našem vremenu objavio kako je Toyota Gazoo Racing, jedinica japanskog proizvođača za istraživanje i razvoj u području motosporta, postala službeni tehnički partner ekipe.
Ugovor je objavljen kao višegodišnji, a u sklopu njega obostrano će se dijeliti znanje, iskustvo i resursi – Toyota će pružati tehničku i proizvodnu podršku te podršku u dizajnu, dok će Haas pružati svoje tehničko iskustvo i komercijalne pogodnosti. Ova suradnja nije zamjena za postojeću tehničku suradnju s Ferrarijem koja je ranije ove godine produžena do kraja 2028., već će one biti komplementarne.
“Imati podršku svjetskog lidera u automobilskom sektoru koji će raditi uz našu organizaciju, uz istovremen razvoj i ubrzavanje njihove vlastite tehničke i inženjerske ekspertize – to je jednostavno suradnja s očitim benefitima za obje strane”, rekao je šef Haas F1 Teama Ayao Komatsu.
“Mogućnost korištenja resursa i znanja dostupnog u Toyota Gazoo Racingu, uz korist od njihovih tehničkih i proizvodnih procesa, bit će ključni za naš razvoj i jasnu želju za dodatnim povećanjem naše konkurentnosti u Formuli 1. Zauzvrat nudimo platformu da Toyota Gazoo Racing u potpunosti iskoristi i posljedično poboljša svoje inženjerske sposobnosti.”
Komatsu se zahvalio direktoru F1 Stefanu Domenicaliju i šefu Ferrarija Fredericu Vasseuru na kooperativnosti u procesu dogovora partnerstva s Toyotom, a u zahvalama se pridružio i Tomoya Takahashi, predsjednik Gazoo Racinga:
“Cilj natjecanja uz Haas na najvišoj razini motosporta nam je razvoj vozača, inženjera i mehaničara, uz istovremeno ojačavanje sposobnosti Haasa i Toyota Gazoo Racinga te želju za doprinosom motosportu i automobilskoj industriji.”
Haas od svog ulaska u F1 2016. preuzima sve dozvoljene dijelove od Ferrarija, a proizvodnju im obavlja Dallara. Očekuje se da će vremenom Toyota preuzeti rad na aerodinamici i u simulatoru, kao i proizvodni dio, čime bi mogli zamijeniti Dallaru.
Toyota je u F1 bila uključena od 2002. do 2009. kao tvornička ekipa i dobavljač motora, a ostala je upamćena po velikim ulaganjima koja nisu donijela nijednu pobjedu. Od tad su osvojili višestruke naslove u FIA-jinim svjetskim prvenstvima utrka izdržljivosti (WEC) i relija (WRC). Glasine o suradnji s Haasom pojavile su se još u srpnju, nakon što su čelnici kompanije bili u njihovoj garaži na VN Velike Britanije, a već od VN SAD-a njihove će reklame biti na Haasovim bolidima.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prvo sam pomislio da su podilkanili i otkazuju Ferrariju, a onda sam vidio da je partnerstvo s Toyotinom Gazoo Racing, pa mi se čini da će se tu više raditi o sportskim aspektima utrkivanja i s Toyotom o razvoju mehanike i aerodinamike koju ne kupuju. Očito je da se Toyota ne želji petljati u motore.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A čuj, tko zna, bitno da su se ubacili. Ima neka priča iz samog vrha f1, gdje bi tamo negdje oko/poslije 2030 kada opet dođu nova pravila možda bio moguć i povratak opet pravih motora kakve svi pamtimo od nekad, prije nego su postali “pogonske jedinice”, znači nikakva struja, nikakve baterije, pogon bi bio na sintetska goriva ili možda čak i vodik. I naravno ,troškovi razvoja bi pali na trećinu ovih danas tako da nije loše za Toyotu da bude unutra i vidi razvoj situacije sa motorima.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi “zakonski” obavezao prvih 10 autoindustrija na svijetu da imaju momčad u F1. Mislim da je sramota za one koji nemaju. Ipak ne vjerujem u povratak ICE motora.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da mi je vidjeti kojom zakonskom legislativom bi ti to ptoveo
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Struja je budućnost sviđalo se to nekome ili ne…tako da ništa od toga
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@wapi
BYD vs. Xiaomi
Tata Motors vs. Mahindra & Mahindra
To bi bila prava rivalstva ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@testarosa
Zato i jesam stavio u navodnike. Možda kontinuiranim spominjanjem kako je sramota za …. da nema F1 momčad.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Dee-Lite
A ovi što sramote Renault ili Aston Martin ili Toyotu ili Alfu su kao bolji od Tata Motors?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko sam čitao po okolo, partnerstvo sa Ferrarijem ostaje sve po starom, to su već dogovorili ranije a i Fred je bio uključen u sve pripremne razgovore oko TGRa. S druge strane, sa Dallarom će još vidjeti, znači tu još postoje otvoreni neki pregovori.
Osim toga, neke vijesti kažu da je Andretti potpisao ugovor sa Toyotom o ekskluzivnom pravu na korištenje Toyotinog aero tunela u Njemačkoj, uz sve prateće usluge i posao koji ide sa tim. Zanimljivo…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Danas sam negdje pročitao da je Andretti dosta već daleko dogurao sa bolidom za 2026, da rade punom parom jer se na njih ne odnosi pravilo od 1. siječnja kao za sve ostale, na motorsportjobs.com naveliko zapošljavaju, već imaju jedno 300 ljudi i stalno su oglasi za desetke novih zapošljavanja, tako da valjda imaju nekakve garancije da će ući….
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgleda da će američki regulator tržišta uhvatiti Liberty za jaja, a i europski bi bilo dovoljno da samo otvori istragu…. (kad Europom ne bi vladali kapaciteti poput Dubravke Šuice). Pa će Greg Maffei na sudu objašnjavati što je mislio kad je rekao….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
HaasFerrariToyota
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
BMW Sauber Ferrari
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da neće razvijati motor na temelju jednog cilindra kao kompaniji koja se natječe pa ju neću spominjati.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A nego kako?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam jel me zezaš ili …..
“Razvijali smo motor samo na temelju jednog cilindra zbog uštede. Ne znamo. Kada smo bili zadovoljni performansama, jedan cilindar je radio super. Dodali smo još pet kopija i motor je bio sporiji od F2.
Pitajte Alonsa.:)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne, jer se tako rade simulacije. Jbg ako su se zajebali ali mislim da je u tom slučaju zeznuo McL.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaj to znači?
0
1