Toyota postala službeni tehnički partner Haasa!

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 8 mjeseci 3 min 18 komentara

Haas je u rane jutarnje sate po našem vremenu objavio kako je Toyota Gazoo Racing, jedinica japanskog proizvođača za istraživanje i razvoj u području motosporta, postala službeni tehnički partner ekipe.

Ugovor je objavljen kao višegodišnji, a u sklopu njega obostrano će se dijeliti znanje, iskustvo i resursi – Toyota će pružati tehničku i proizvodnu podršku te podršku u dizajnu, dok će Haas pružati svoje tehničko iskustvo i komercijalne pogodnosti. Ova suradnja nije zamjena za postojeću tehničku suradnju s Ferrarijem koja je ranije ove godine produžena do kraja 2028., već će one biti komplementarne.

“Imati podršku svjetskog lidera u automobilskom sektoru koji će raditi uz našu organizaciju, uz istovremen razvoj i ubrzavanje njihove vlastite tehničke i inženjerske ekspertize – to je jednostavno suradnja s očitim benefitima za obje strane”, rekao je šef Haas F1 Teama Ayao Komatsu.

“Mogućnost korištenja resursa i znanja dostupnog u Toyota Gazoo Racingu, uz korist od njihovih tehničkih i proizvodnih procesa, bit će ključni za naš razvoj i jasnu želju za dodatnim povećanjem naše konkurentnosti u Formuli 1. Zauzvrat nudimo platformu da Toyota Gazoo Racing u potpunosti iskoristi i posljedično poboljša svoje inženjerske sposobnosti.”

Komatsu se zahvalio direktoru F1 Stefanu Domenicaliju i šefu Ferrarija Fredericu Vasseuru na kooperativnosti u procesu dogovora partnerstva s Toyotom, a u zahvalama se pridružio i Tomoya Takahashi, predsjednik Gazoo Racinga:

“Cilj natjecanja uz Haas na najvišoj razini motosporta nam je razvoj vozača, inženjera i mehaničara, uz istovremeno ojačavanje sposobnosti Haasa i Toyota Gazoo Racinga te želju za doprinosom motosportu i automobilskoj industriji.”

Haas od svog ulaska u F1 2016. preuzima sve dozvoljene dijelove od Ferrarija, a proizvodnju im obavlja Dallara. Očekuje se da će vremenom Toyota preuzeti rad na aerodinamici i u simulatoru, kao i proizvodni dio, čime bi mogli zamijeniti Dallaru.

Toyota je u F1 bila uključena od 2002. do 2009. kao tvornička ekipa i dobavljač motora, a ostala je upamćena po velikim ulaganjima koja nisu donijela nijednu pobjedu. Od tad su osvojili višestruke naslove u FIA-jinim svjetskim prvenstvima utrka izdržljivosti (WEC) i relija (WRC). Glasine o suradnji s Haasom pojavile su se još u srpnju, nakon što su čelnici kompanije bili u njihovoj garaži na VN Velike Britanije, a već od VN SAD-a njihove će reklame biti na Haasovim bolidima.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

18 komentara

  1. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Prvo sam pomislio da su podilkanili i otkazuju Ferrariju, a onda sam vidio da je partnerstvo s Toyotinom Gazoo Racing, pa mi se čini da će se tu više raditi o sportskim aspektima utrkivanja i s Toyotom o razvoju mehanike i aerodinamike koju ne kupuju. Očito je da se Toyota ne želji petljati u motore.



    5
    5

    0
  2. Nigel Mansell
    drv Prikaži

    Koliko sam čitao po okolo, partnerstvo sa Ferrarijem ostaje sve po starom, to su već dogovorili ranije a i Fred je bio uključen u sve pripremne razgovore oko TGRa. S druge strane, sa Dallarom će još vidjeti, znači tu još postoje otvoreni neki pregovori.

    Osim toga, neke vijesti kažu da je Andretti potpisao ugovor sa Toyotom o ekskluzivnom pravu na korištenje Toyotinog aero tunela u Njemačkoj, uz sve prateće usluge i posao koji ide sa tim. Zanimljivo…



    2
    2

    0
    • Alpine
      Alpine Prikaži

      Danas sam negdje pročitao da je Andretti dosta već daleko dogurao sa bolidom za 2026, da rade punom parom jer se na njih ne odnosi pravilo od 1. siječnja kao za sve ostale, na motorsportjobs.com naveliko zapošljavaju, već imaju jedno 300 ljudi i stalno su oglasi za desetke novih zapošljavanja, tako da valjda imaju nekakve garancije da će ući….



      3
      3

      0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Izgleda da će američki regulator tržišta uhvatiti Liberty za jaja, a i europski bi bilo dovoljno da samo otvori istragu…. (kad Europom ne bi vladali kapaciteti poput Dubravke Šuice). Pa će Greg Maffei na sudu objašnjavati što je mislio kad je rekao….


        0
        0

        0
  3. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    HaasFerrariToyota



    6
    6

    0
  4. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Nadam se da neće razvijati motor na temelju jednog cilindra kao kompaniji koja se natječe pa ju neću spominjati.


    0
    -1

    1

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.