George Russell bio je najbrži na posljednjem slobodnom treningu u Azerbajdžanu nakon što smo opet vidjeli isprekidanu akciju s dvije crvene zastave.
Na drugom mjestu ostao je Ferrarijev Charles Leclerc koji je unatoč jučerašnjim problemima bio samo 13 tisućinki sekunde iza Russella.
Treći i četvrti bili su McLareni, s Norrisom ispred Piastrija, a aktualni svjetski prvak Max Verstappen ostao je na petoj poziciji.
Samo 15 minuta od početka imali smo prvu crvenu zastavu kad se na stazi zaustavio Esteban Ocon, po drugi put tijekom ovog vikenda, vjerojatno zbog problema s pogonskom jedinicom. Proces uklanjanja bolida potrajao je desetak minuta, a Ocon je na kraju ostao bez zabilježenog vremena.
Bez vremena ostao je i Oliver Bearman koji je tik nakon polovice treninga prekasno zakočio u prvom zavoju, a onda predugo razmišljao hoće pokušati odraditi zavoj ili tražiti izletnu zonu. Nije uspio ni u jednom od ta dva moguća plana pa je zakačio barijere i oštetio prednji ovjes svog Haasa. Tako smo dobili i drugu crvenu zastavu. Ovaj put vučna je služba odradila svoj posao prilično korektno pa se trening nastavio već za pet minuta.
Imali smo i nekoliko manjih incidenata sa žutim zastavama, a jedan od njih bio je i George Russell koji se žalio na zvuk pogonske jedinice pri kočenju te je pozvao ekipu da istraži o čemu se radi. On je blokirao prednji lijevi kotač, otišao u izletnu zonu, ali nikakve štete osim na toj prednjoj lijevoj gumi nije bilo.
Kvalifikacije za VN Azerbajdžana voze se danas u 14 sati.
P | Vozač | Ekipa | Vrijeme | Krugovi |
---|---|---|---|---|
1 | George Russell | Mercedes | 1:42.514 | 15 |
2 | Charles Leclerc | Ferrari | +0.013 | 16 |
3 | Lando Norris | McLaren | +0.223 | 14 |
4 | Oscar Piastri | McLaren | +0.235 | 13 |
5 | Max Verstappen | Red Bull | +0.350 | 15 |
6 | Carlos Sainz | Ferrari | +0.454 | 16 |
7 | Sergio Perez | Red Bull | +0.510 | 15 |
8 | Alex Albon | Williams | +0.680 | 13 |
9 | Franco Colapinto | Williams | +0.724 | 14 |
10 | Lewis Hamilton | Mercedes | +0.787 | 13 |
11 | Fernando Alonso | Aston Martin | +0.960 | 15 |
12 | Yuki Tsunoda | VCARB | +0.989 | 16 |
13 | Lance Stroll | Aston Martin | +1.057 | 18 |
14 | Daniel Ricciardo | VCARB | +1.356 | 17 |
15 | Pierre Gasly | Alpine | +1.362 | 14 |
16 | Nico Hulkenberg | Haas | +1.650 | 12 |
17 | Valtteri Bottas | Kick Sauber | +1.673 | 17 |
18 | Guanyu Zhou | Kick Sauber | +2.355 | 19 |
19 | Esteban Ocon | Alpine | / | 1 |
20 | Oliver Bearman | Haas | / | 2 |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam. Uvjeravate me da vrijeme teče na crvenim zastavama zbog točnog tv raspreda.
Ali ipak vrijeme staje i u P.P. i u utrci.
Em su im skratili prva dva treninga sa 90 na 60 minuta, još i vrijeme teče na crvenim zastavama.
Čisti rulet. Zar nije doboljan rulet na onim “duplim” vikendima?
Norris fakat nije imao sreće na treninzima.
Na drugom treningu u prva dva sektora je imao debelo najbrže vrijeme.
I onda ga blokira bolid koji je imao neki problem sa strujom.
Slično i danas u prvom pokušaju.
I nije mi jasno. Leclerc vozi 3.sektor. Prva dva ima ljubičasto vrijeme, a oni
par sekundi prije nego što je prošao ciljem stave crvenu zastavu, kao da su se
dva bolida rasula po stazi u tisuću dijelova.
Kad tamo Haas je promašio zavoj i stoji u izletnoj zoni.
U svakom slučaju RB se nije baš proslavio.
Što bi trebalo značiti: I dalje zaostaju u brzini i race paste.
To bi Maxa moglo koštati prvaka, ako se MCL, Norrisa i Piastria dovedu u red.
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo zato se i zove trening a ne takmičenja jer se ne mora ništa. Šta i da Norisu nije zasmetalo? Prikupio je u 2 sektora podatke, lako je njima izračunati taj treći ako im je toliko bitno vrijeme, a nije bitno jer se ne znaju postavke, snaga PJ i količina goriva.. Kao da je bilo kome bitno vrijeme na treninzima..
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I meni je bilo na prvu malo blesavo za red flag dok je LEC nizao purple sektore, ali onda sam vidio da je bolid stao točno na mjestu gdje bi LEC išao da se prekočio… tako da – u potpunosti ispravna odluka imho
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ne baš. Leclercu vrijeme završava na početku ciljne ravnine, a bolid je bio u sigurnosnom dijelu prvog zavoja. Do tamo je imao 1 km. Svi nakon cilja drastično usporavaju (miču nogu s gasa) čuvajući gume.
Uostalom vjerojatno je i neki bolid prošao kraj Haasa, ali pod žutim zastavama, polako.
p.s.
Jedno je teoretsko računanje vremena, drugo je maksimalno brzi prolaz trećim dijelom staze.
Na papiru je i Alonsu Honda rekla da ima super motor, a dobio je sporiji motor od F2.
Ako je tako kako kažeš, neka računaju vremena i ukinu treninge.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma pretjerujem.
Sorry, nema svađe.
Svatko ima svoje mišljenje.
Zato i postoje komentari.
Još jednom, isprika kolegama koji su odgovorili na moj komentar.
Ne postoje crno/bijele situacije, pogotovo ne u natjecanjima.
0
1