Savjetnik Alpinea Flavio Briatore izjavio je kako je odluka o odustajanju od proizvodnje vlastitog motora nakon 2026. donesena prije njegovog dolaska, ali da ekipa nije na prodaju.
Predstavnici zaposlenika u Viry-Chatillonu, Renaultovoj tvornici za F1 motore, prošlog su tjedna poslali oštru osudu odluke o prelasku na Mercedesove motore. Naveli su kako zamjena razvojnih troškova od 120 milijuna dolara za 17 milijuna dolara godišnje nabave motora nije opravdanje za odustajanje od pogonske jedinice koja je pokazala dobre testne rezultate, a nisu optimistični ni oko planirane prenamjene Viryja u pogon za razvoj za ostale trkaće serije jer tvrde da oni već imaju dovoljno osoblja.
Prenamjena u pogon za inovacije za masovnu proizvodnju također im se ne sviđa jer kažu da vještine osoblja u Viryju nisu vezane uz ono što današnje inovacije traže. Konačna odluka o raspuštanju F1 projekta trebala bi stići 30. rujna, no čini se da se ona neće mijenjati.
“Ne razumijemo što opravdava ubijanje ovakvog elitnog entiteta kakav je Viry-Chatillon niti izdaju svoje legende i DNK stavljanjem Mercedesovog srca u naš F1 bolid”, stoji u priopćenju kojeg je objavio Motorsport.
“Objava prekida razvoja i proizvodnje francuskih pogonskih jedinica za F1 je neshvatljiva. Ne možemo prihvatiti da Alpine i Renault Group oštećuju svoje imidže, stoga tražimo gospodina de Mea [Lucu, izvršnog direktora Renault Groupa] i njegovu upravu da odustanu od ove odluke.”
Od Briatorea se očekuje beskompromisni pristup promjenama unutar ekipe za koje smatra da su potrebne da bi došli do uspjeha, u što bi se prelazak na Mercedesove motore uklopio, no Talijan negira da je on donio tu odluku.
“Štogod predsjednik kaže, u redu je. To je već bilo odlučeno, nedugo prije nego sam stigao. Nisam zlikovac svaki put. Za sve drugo me možete okriviti. Za ovo ne”, rekao je Briatore.
“Nema ničeg na prodaju. Jedno je vrlo jasno. Luca de Meo nikako ne želi prodati ekipu. Kraj priče.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobri stari zlikovac. Neka njega. Đubre je, ali istrpiti ćemo ga.
A što se tiče motora, vjerujem da će se Renault jednoga dana vratiti u F1, kao što su to činili više puta. I da će biti dobri.
Vozim Renault Megane. ??
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa što nije njemu doživotno zabranjen pristup Formuli 1?
Može biti savjetnik, ali ne i vlasnik momčadi?
Nisam ga pratio otkada je dobio nogu, pa bih molio nekoga ako mu se da da mi pojasni situaciju.
Ono, što smije, a što ne smije.
Ili mu je doživotna kazna istekla :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Doživotna zabrana je bila inicijalna kazna, kasnije mu je prošla žalba na sudu i dobio je kaznu samo do kraja 2012.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kratko i jasno.
Zahvaljujem u svoje ime i ime osoba koje to možda nisu znale.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma kakva crna prodaja momčadi. U tom intervjuu je bio i malo ironičan i čak rekao da ako ima još koja na prodaju, da će kupiti onda i nju.
To je trenutno predobar biznis da bi itko prodavao tko ne mora.
Kad govorimo o motoru ja sam jedan od onih starih navijača koji su prvenstveno i počeli navijati za Renault preko motora, jer je motor Renaultova konstanta u f1 već desetljećima (zvao se on Renault ili nekako drugačije). Namjerno govorim motor jer su tada kad sam ja počeo navijati bili motori, a ne pogonske jedinice.
No danas, kad se pogleda kompletna slika Alpinea, koliko god to mrzim reći, čak i shvaćam odluku. Današnja pogonska jedinica Renaulta je zapravo i najmanji problem trenutnih bolida Alpinea, tu gube zavisno od staze od 0,1-0,3 sekunde po krugu. Da je šasija vrh, u teoriji bi se sa nekim top vozačem borili svaku utrku za neko postolje.
Dakle dolazimo do šasije. Sa 100 milijuna koji ostaju godišnje, ti ih naravno ne možeš opet uložiti u samu šasiju, ali možeš uložiti u par najvećih plaća što je dozvoljeno po novim pravilima. Pa onda npr. možeš (neovisno o tome da li uopće postoji realna šansa za to ili ne) recimo ponuditi Neweyu da dođe i da napravi tu šasiju koja je trenutno najveći problem. To je plan.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A tuge i žalosti što napraviše od moje najdraže momčadi.
Očito odavno imaju mentalitet Haasa bez namjere da zapnu i odu u vrh.
Bilo bi fantastično da zadnjih 10 godina gledamo žuti bolid Renault F1 Teama u borbi za vrh.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trenutno nema nekog smisla da bilo ko prodaje F1 momčad jer su nakon uvodjenja buget capa poatale profitabilne. Pri tome ne govorim o vrijednosti marketinga koje pridodaju vrijednosti same kompanije. Mislim da jedine ekipe koje bi u dogledno vrijeme mogle biti prodane su Haas i to samo iskljucovo zbog manjkavosti interesovanja kod samog Gene-a i pored njih Torro Rosso, cisto ako Red Bull odluči da puca sebi i u druge dijelove tijela pored nogu. Ekonomski trenutno se itekako isplati posjedovati F1 momčad
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Briatore, vrati se kao šef ekipe.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovakav govnar treba Maranellu, a ne Fredovi, Mate i ostali bakrači.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bernie Ecclestone je ispričao kako je predložio Luci de Meu upravo Briatorea.
Dugo su razgovarali, i tada ga je kako kaže Bernie, De Meo u “očaju” zamolio da mu pomogne da spasi ovaj njegov brod koji tone.
I tada je u razgovoru postalo jasno da jedino Briatore može riješiti probleme.
Pa kaže Bernie: – “u takvoj konfuznoj situaciji, jedino egzekutor, nitkov i bitanga među anđelima može pomoći. A u Grand Prix cirkusu ima ionako sasvim dovoljno svetaca.”
“U f1 ne trebaš prijatelje, trebaš samo uspjeh”
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se.Milsim da je on jedan od rijetkih koji je zapravo spreman na sve da pobjedi. TW je govnar, kao i CH. Ja sam malo i neobjektivan što se tiče Flavia, jer mi je gotivan lik, ali opet mislim da je realno bolji od svakog TP Ferrarija još od RB.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bio sam malo zabrinut kada se saznalo da se vraća u momčad, jer nisam znao na koju funkciju, ovo rješenje tzv. “izvršnog savjetnika” je po meni savršeno jer mu se ipak ne daje potpuna moć, sve njegove odluke ipak prolaze kroz Oakesa, tako da je manja mogućnost da se opet zaigra kao zadnji puta kada je zbog njega Renault izašao iz f1 na par godina.
S druge strane, osobno je izabrao Olivera Oakesa (isto kao što je i senator Palpatine izabrao mladog Anakina Skywalkera za pripravnika, a svi znamo kako je to završilo na kraju ??), ali treba imati vjere ?
2
0