Momčad sa sjedištem u Silverstoneu ponovno je nazadovala u poretku kako su ostale ekipe napredovale svojim nadogradnjama.
Šef momčadi Mike Krack otkrio je da momčadi slijedi “tehnički reset” nakon razočaravajuće druge četvrtine sezone.
Aston Martin nije uspio napraviti korak unaprijed tijekom zimske stanke sličan onom iz prošle sezone, gdje se nakratko pojavio kao najbliži Red Bullov suparnik na stazi, a do kraja sezone zadržao poziciju kao jedna od pet najboljih momčadi prvenstva po tempu. Ali kao i prošle sezone, Aston Martin je ove stagnirao u razvojnoj utrci, i dok je zadržao peto mjesto u poretku, četvrtoplasirani Mercedes na polovici sezone ima velikih 193 bodova zalihe u odnosu na Aston Martin.
Ocjenjujući prvu polovicu sezone, Krack je rekao:
„Kad pogledate unatrag, mislim da smo sezonu započeli tamo gdje smo i mislili da ćemo je započeti.“
„Očekivali smo da smo oko pete najbrže momčadi po tempu utrke i mislim da smo to potvrdili u ranim utrkama [s] naznakama možda nešto boljih performansi u kvalifikacijama.“
„Onda, kada smo počeli razvijati bolid, krenulo je u krivom smjeru. Nismo uspjeli nadogradnjama povećati performanse, a konkurencija jest. Ako ne idete naprijed, ostali će vas proći i mislim da je to pošten sažetak prvog poluvremena.“
O tome je li postojala određena nadogradnja koja je pridonijela nazadovanju, Krack je odgovorio:
„Ne, kada pogledamo našu relativne performanse, možemo identificirati Imolu kao jednu od točaka jer svi donose nadogradnje u Imolu.“
„Ako vaše [nadogradnje] ne pružaju ono što očekujete, a one drugih da – što ne znam, ali moram pretpostaviti – činite korak unatrag. To je surova stvarnost Formule 1.“
Krack, koji je rekao da smatra da je slaba forma suparnika pridonijela dobrom dojmu Aston Martina prošle sezone i tako stvorila dojam da je njegova ekipa nazadovala više nego što je zapravo slučaj, također je priznao da raste pritisak na momčad da postigne rezultate. Razlog tome je to što je vlasnik ekipe Lawrence Stroll uložio ogromne količine novca kako bi unaprijedio tvorničke objekte u kojima tim radi.
Na pitanje kako krenuti dalje s obzirom na posrnuće usred sezone, Krack je objasnio:
„Pa, najvažnija [stvar] je razumjeti zašto tim nije isporučio ono što je [trebao] isporučiti.“
„Posljednja dva mjeseca, moram reći, bila su stvarno teška u smislu analize jer to nije trenutno otkriće, ‘u čemu je problem?’ – potrebno vam je malo vremena da to analizirate. Onda morate poduzeti nešto da to promijenite, a zatim morate napraviti dijelove.“
„Istovremeno, u tom vremenu ima pet, šest, sedam, osam utrka u kojima se samo gomilaju negativni rezultati.“
„To dovodi do vrlo velikih očekivanja od onoga što ćete učiniti i što ćete popraviti. Dakle, ono što smo odlučili je zauzeti malo drugačiji pristup jer se nije isporučilo ono što smo očekivali da će se isporučiti, ali to je više poput malog reseta i onda nadogradnje na taj reset.“
„Opet, radi se o upravljanju očekivanjima. Preokret u tako intenzivnoj sezoni nije nešto što ćete napraviti u pet minuta. I to je nešto čega svi moramo biti svjesni te moramo biti uvjereni da će promjena pristupa koju smo sada poduzeli donijeti performanse koje želimo.“
Na pitanje hoće li reset biti tehnički ili mentalni, odgovorio je:
„Očito je da želite prilagoditi način na koji radite stvari u isto vrijeme.“
„Ali rekao bih da je to prije tehnički reset ili to kako ste izradili bolid, kako ste pristupili aerodinamičkom razvoju, a zatim također [razumijevanje], ‘koji je to proces koji nas je doveo do ovoga?’“
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šuška se da je Newey potpisao 4 godine za AM da si osigura krov nad glavom u mirovini sa 100 mil.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne samo on. Tata Aston (Stroll) nagovara Maxa Verstapena da dođe u Aston Martin i nastavi suradnju sa Newiem
https://www.planetf1.com/news/aston-martin-max-verstappen-lawrence-stroll-negotiations-speculation
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ide u tehnicki reset jer je vjerojatno Newey rekao sta rade krivo i sta trebaju raditi sljedece
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Screenplay by Fernando Alonso:
Napravim galamu kako neću Verstappena ni blizu, hvalim Lancea Strolla da je top vozač.
2025. kao neka prijelazna i svi isčekuju 2026. i prvi full Neweyev auto.
2026. Dobro se krene i onda kad krenu nadogradnje ispadne “operacija fijasko”.
Posvađa se Alonso sa svima, izvređa Neweya, starog Strolla (ko šta je onomad Hondu).
Ode u penziju na kraju 2026.
2027. dođe Verstappen i uzme prvenstvo u vrhunski složenom autu kojem je trebalo godinu dana da sve dođe na svoje
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Screenplay by Adrian Newey:
Alonso ja ne mogu ti napraviti dominantan bolid,ali priblizit cemo se konkurenciji,mozda i izjednaciti,onda ti si na redu dali cemo biti sampioni
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj Alonsa Trolati. Honda je radila motor na temelju jednog cilindra.
Sijećaš se kada su govorili1 cilindar je radio sasvim dobro.
Razvijali smo motor na temelju jednog cilindra jer smo tako puno uštedjeli novaca.
Nije nam jasno kada smo dodali druge iste cilindre zašto je motor bio tako slab.
Alonso se 3 godine grčio i pokušavao, ali na ravnim dijelovima su ga pretjecali najslabiji bolidi.
To je bilo sramotno od Honde i mučno za gledanje.
Sada se Honda već godinama priprema za 2026. i donijet će konkurentan motor milijarderu Strollu – Aston Martin Stroll kupuje Newia i Maxa u paketu, a sina šalje udruge grane moto sporta.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sjecam se Yusuke Hasegawa hondin sef kako izjava da Honda ce pobjediti polovine utrke u prvom sezonu,i nakon prvih utrka slijedi pravi sok
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U tom slucaju Alonso ima cipelu a Stroll ostaje s Maxom :zubo:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U članku piše drugačije.
Alonsa bi htjeli sa Maxom (ako ga privole) zadržati što duže, a onda vratiti Strolla J.R.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Montoya – To bi mogla biti točnija opcija.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako su u stanju napraviti odlican bolid 2023 i veoma dobar bolid 2024 tijekom zimske stanke, a tijekom sezone su najgora ekipa po pitanju nadogradnji na tim istim bolidima.
Bas im je potreban neki putokaz i vođa poput Neweya jer ovako malo previse filozofiraju o tome zasto su losi, a premalo vidimo toga na stazi.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako sto je prosle godine covek iz RB presao u AM i ukrao sa sobom dizajin RB bolida zato su svi nazivali green bull prosle godine. Isto se dogodilo i u McLarenu ove godine isto covek iz RB presao tamo i evo kakav McLaren dobijemo isto se prica da je onaj debeli lik iz RB preneo informacije u McLn. Zato je AM i pao prosle godine jer su samo kopirali bolid ali nisu razumeli kako funkcionise i nisu mogli da ga nadograde.
2
0