Nakon što je Williams objavio da će iduće godine timski kolega Alexanderu Albonu biti Carlos Sainz – Lando Norris je komentirao situaciju rekavši da bi više volio svog bivšeg partnera vidjeti u Red Bullu.
Podsjetimo, ove godine se često spekuliralo o budućnosti Sergija Pereza i kao kandidate za njegovo mjesto se spominjalo Liama Lawsona, Yukija Tsunodu i Daniela Ricciarda, ali je na kraju prije nekoliko dana iz Milton Keynesa došla potvrda da ostaju vjerni Perezu.
Norris ne vjeruje da je to najbolja opcija:
“Ne znam koji su Williamsovi planovi.”
“Iskreno, najlakše je reći da je trebao otići u Red Bull. To je moje mišljenje. Ja sam, doduše, pristran jer poznajem Carlosa bolje nego što poznajem Checa, ali Carlos zaslužuje jako puno. On je jedan od najboljih vozača u Formuli 1 i to je dokazao nebrojeno puta.”
“Carlos mi je dobar prijatelj i sretan sam što nastavlja voziti u Formuli 1. Sretan sam što je dobio vozačko mjesto i što će pokušati vratiti formu Williamsu.”
“Mislim da će za Formulu 1 biti odlična ta kombinacija vozača – Alex Albon i Carlos Sainz. To je dobra stvar. Međutim, siguran sam da bi puno ljudi preferiralo vidjeti ga u Red Bullu. Ipak, nije na meni da odlučujem.”
Norris i Sainz bili su timski kolege u McLarenu 2019. i 2020. godine. U oba navrata Sainz je završio ispred u vozačkom poretku. 2019. godine je Sainz imao 96 bodova i završio na 6. mjestu dok je Lando Norris imao 49 i završio na 11. mjestu.
Godinu kasnije Sainz je opet bio šesti, ovaj put sa 109 bodova, a Norris je bio deveti sa 97.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa možda bi i otišao da je imao ponudu, Lando. A možda se trebao vratiti u McL da te nastavi prati ?
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo se nadam… a i ne vjerujem da je Max takva princeza kao i Hamilton,
pa da ucjenjuje momčad jer ne želi konkurenciju.
Istina je da je u dobroj poziciji i da može ucjenjivati.
Ali ipak ne.
To bi bila samo glupa teorija zavjere.
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa što to nije bjelodano? Mislim priča se o tome kao da je to jasna stvar. Sad nazivat nekog princezom s vlastitog kauča je bezveze. Max je tamo (jako uspjeli) projekt pod Markovim protektoratom i dok su tamo, bit će tako…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok ali Ham je nakon gubitka titule od Rosberga ucjenjivao (bar je izašlo u javnost) da se ne želi utrkivati sa momčadskim kolegom nego želi pomagača. Pogotovo nakon isteka Bottasovog prvog ugovora, kada je Bottas potpisivao drugi ugovor.
Ham je striktno htio Bottasa i još da mu u ugovoru piše da je mali od kuhinje.
Engleski navijači, time i glavni F1 mediji(u Engleskoj) su to prihvatili dobro zbog svog F1 nacionalizma.
Tako je to. Ne vidim u Maxu želju da ima vodonošu kao Pereza.
Max se od prvoga dana želi utrkivati i pobjeđivati na stazi.
Ham želi pobjeđivati. Čistom ili prljavom igrom, sasvim mu je sve jedno.
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je Botas dobio novi ugovor Hamilton bi hladno osvojio 8. naslov. Treba danas pitati Tota što misli o tome… Max želi biti prvak, ne želi on pobjedivati (npr) Sainza unutar momčadi, a da mu ovaj zasmeta točno onoliko puta da ga dovede u probleme. O timskim naredbama da i ne pričam. Zar su svi zaboravili kako je Checo “ginuo” ispred Hamiltona u Abu Dhabiu? Koliko mu se puta sklanjao, ako treba i uz dodatni drs… Misliš da bi mu Sainz igrao tu ulogu da zagusti?
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
OK, možemo se složiti da se ne slažemo :)
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
p.s. Sve što si napisao je točno.
Samo ja ipak u Maxu gledam osobu koja više voli stazu i borbu od muljanja i zlorabljenja rupa u pravilima.
Ja sam još uvijek uvjeren da je Ham namjerno i stalno u sporim zavojima krilom bušio stražnju gumu vozaču koji bi ga pokušao preteći ili u brzom zavoju vozača koji ga pokušava preteći s vanjske strane malo gurnuo da se zavrti, izgubi kontrolu nad bolidom (ili izleti sa staze s 260 km/h u zid) To je recimo stalno radio Ferrariju u sezonama kada je Ferrari bio dovoljno jak da izazove Mercedes.
Pa i onaj sudar u Mađarskoj. Max je pretjerao na kočenju. Ni prvi ni zadnji koji je taj
dan proklizao.
Da je Ham ostavio volan 1/10 sekunde više na miru do sudara ne bi došlo.
Točno je čekao trenutak da mu se prednji kotač nađe ispred Maxovog stražnjeg,
i kako su bili spori u tom zavoju bez straha od oštećenja bolida namjerno je lansirao Maxa u zrak, uz urlanje SKY komentatora “Max za ovo mora dobiti kaznu……” a tako se lijepo vidjelo na usporenoj snimci Hamov trzaj volanom i lansiranje Maxa.
Čak i uz prijetnje preko SKY komentatora suci se nisu usudili Maxa kazniti.
Možda i šteta što se nisu usudili.
Time bi otvorili Pandorinu kutiju nekažnjavanja Hamiltona kroz sezone za sve ovo
što sam napisao.
Da se razumijemo. Sve što nije zabranjeno dozvoljeno je i Hamilton to nemilice koristi.
Za sve te slučajeve su krivi suci koji su mu to dopuštali dok bi druge kažnjavali.
Jednostavno u Maxu vidim potpuno drugačiju osobu od Hamiltona i tu si ne mogu pomoći.
Strategija RB mi nije jasna.
Čini mi se da nije jasna niti Maxu koji sve više ljuti na njih.
Mislim da je Maxu zadnja stvar tko će mu biti momčadski kolega.
I da bi prije htio jakog vozača od prosječnog.
Ne kažem da sam u pravu, ali ja to tako vidim.
(nisam ni Maxov ni Hamiltonov navijač)
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Pero
Rosberg je SAM odustao od nastavka karijere i time doveo tim u neugodnu situaciju da traže zamjenu. Mogao je nastaviti karijeru ali je odustao svojom voljom. Ne brkati činjenice.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, točno. Ali to je neki nesporazum.
Nisam ja napisao (bar nisam htio da se tako shvati) da je Ham birao nasljednika, ali jesam da je aktivno sudjelovao u produžavanju Bottasovog ugovora.
Ma nema veze.
Mi sada tu drobimo o osjećajima.
A to nema smisla.
Niti ja imam neke pisane dokaze o tome što sam pisao, samo moj osjećaj i viđenje stvari koje su se davno dogodile.
Vizualno sjećanje je jedna od najnepouzdanijih ljudskih osobina.
I onda se malo smrznem kada se sjetim da svjedočenje na sudu osoba koje su vidjele neki događaj se uzima i dalje kao najrelevantnija okolnost koja nekoga sprema u zatvor (ili oslobađa)
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…svog bivšeg partnera…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebao je ostati u Meclarenu a ne gledati kad ce sutnuti Sebastiana i preci u Ferrari. On i Norris su bili ekstra tim, a nije da su ih tjerali iz ekipe, mogao je ostati cini se duugo. Ali ovako smo dobili mjesto za novog vozaca..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mclaren tih godina je bio bliže Williamsu i Suberu nego vrhu poretka tako da onda kada je otisao u Ferrari se to cinilo kao dobar potez. Btw ovako dobar McLaren je uspio upisati tek dvije pobjede odnosno 3 u deset godina. Svima je njima cilj naslov, a koliko vidim i McLaren je jako dugo brz istog. Da je do danas ostao u McLarenu možda bi tek ove godine upisao orvu pobjedu. Ferrari je imao i bolji start u 2022 pa smo vidjeli kako je sve završilo. Ja koliko znam Sainzu se nudio jednogodisnji ugovor i zbog toga je zamjenjen jer nije pristao na to. Ako je to istina onda si je dijelom sam kriv sto ce umjesto Ferrarija voziti Williams.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Alonso 1983 o čemu ti pišeš? Kakav rang Saubera i Williamsa 2020? Pa Mc Laren je tada bio treća ekipa iza Mercedesa i RB i ispred Ferrarija u koji je Sainz prešao čim je dobio ponudu.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad je zadnjo put prije ove godine McLaren pobijedio u utrci da čistom brzinom prije ove godine? Tu neracunam monzu i Riciarda jer bez krša Hama i Maxa nebi od toga bilo ništa. Znači ovo je prva godina nakon 2012 da se moze reći da je Mclaren konkurentan. Ferrari je u nekoliko navrata bio konkurentan. Btw bilo je i par sezona nakon tih gdje je McLaren krenuo u sezonu medu najlosijim ekipama. A Ferrari je te godine bio takav zbog onog s motorom već iduće se sve vratilo na staro. Eto o čemu pricam
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I nisam rekao rang Saubera i Williamsa nego bliže njima nego vrhu poretka. Pogledaj tablice tih godina pa će ti biti jasnije.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Alonso1983 veliš ‘bliži’ Sauberu i Williamsu nego vodećima, a završe treći ispred “konkurentnog” Ferrarija koji završava šesti i nakon te godine Sainz ode u Maranello? U McLarenu stalno napreduju. Po malo i sporo, ali ipak prema gore. Šta je to konkurentno napravio Ferrari da bude konkurentan? Ne računam konkurentnim kad neko novim nadogradnjama malo odskoči utrku-dvije, ili dobro podesi set up za neku utrku, a onda kad vodeći donesu svoje nadogradnje i vrate stvari na početak i sam Ferrari na početne tvorničke postavke. Konkurentnost je kad imaš veliki dio prvenstva bolid koji se može ravnopravno boriti sa vodećim za naslov. Jel to Ferrari ponudio Sainzu? Koliko je samo puta Ferrari krenuo ambiciozno i onda nakon 5-6 utrka, kad vide da nisu niš posebno napravili, vele:’okrećemo se slijedećoj sezoni’ i tako stalno.Naravno da nije to ponudio, već je bilo u pitanju imat čast vozit propetog konjića, a da je Carlos imao samo malo sluha, a nije, shvatio bi kamo vodi McLaren i ove bi godine bio u situaciji boriti se za naslov (pošteno je priznat da je kompletniji vozač od Landa) i bio bi puno bliži Maxu nego Norris, u isto vrijeme imajući čast voziti za drugu najveću ekipu. Ne ljuti se, ne da mi se raspravljat s tobom o ovoj temi, a i za to nemam vremena
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očito si spavao zimski san od 2012. Ovo za bodove, Mercedes 750 cca McLaren 150 a ovo dvoje nista i 50. Pa,kad ti moram slikovito dočarati 150 je blize 0, nego 750
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Alonso 1983 Jbt. Ti ko Mujo u tamburu. Bez smisla, al glavno da se u nešto udarati mora. Pa ko veli o napretku unazad 12 godina kad je McLaren, ne samo stagnirao već i, padao u razvoju. Govorim o napretku zadnje 2-3 godine prije Carlosovog odlaska iz McLarena u Ferrari. Daj još jednom pročitaj sve što sam napisao, gramatički dosta ispravno, i probaj shvatit što želim reći, a što mislim i da je.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda ja ko mujo u tamburu, no vidim da i ti “čitaš sa razumijevanjem” !! Kakve to veze ima sa onim što sam ja napisao? Mclaren je bio od 2014 do danas midfield rang ekipe većinu vremena a nekada ni to! Kad je Sainz bio u McLarenu dvije godine je Ferrari do singapira bio konkurentan Mercedesu 17-18. 2020 su im sje.. motor, no već 2022 je Ferrari bio dostojan protivnik stoga i da je ostao u Mclarenu čekao bi duže bolid za pobjede nego u ovoj varijanti. Ne znam što više tu vama nije jasno? Ferrari je 17,18 i 2022 počeo sezonu odlično i dobar dio se mogao boriti s Mercedesom i RBom. U to vrijeme McLarena nije postojao i nisu znali čiji još motor uzeti jer nije valjao niti jedan. Sad kad au prve godine napravili nešto e onda su svi pametni kako je Sainz trebao ovo ili ono. Trebao je biti vidiovit pa predvijeti da će Mclaren proraditi 24? I btw Ferrari je 20 bio uštogljen od Fie pa im je to rezultiralo najgorom sezonom u preko 20 godina i već iduće godine su bili bolji od Mclarena a godinu nakon svjetlosnim godinama ispred.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
The Spaniard had claimed he wanted his Ferrari future certain before the beginning of this year or he would look elsewhere. Well it is now apparent Sainz had pressed for at least a two year extension to his time in Maranello and rejected the one year extension offer Ferrari had made.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebao je al nije
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Norris: Sainz je trebao otići u Red Bull, on je jedan od najboljih vozača u F1.
Zato nije u Red Bullu.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da da, jedan od najboljih,osvojio tri trke, za njega je bottas space shuttle
2
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
al mora se prvenstveno reći da je vozio space shuttle
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I meni se čini neprirodno da tako dobar vozač ide u momčad koja se neće boriti za bodove..
Šteta
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
’97. je svjetski prvak otišao u fenjeraša
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Legendarni prelazak Hilla iz Williamsa u Arrows, a potom i u Jordan
1
0