Mercedesov glavni inženjer na stazi Andrew Shovlin objasnio je što je dovelo do diskvalifikacije Georgea Russella na VN Belgije u njihovoj standardnoj video analizi nakon utrke.
“Bolid može izgubiti podosta mase tijekom utrke. Tu su istrošenost guma, daske [na podnici], kočnica, potrošnja ulja. Sami vozači mogu izgubiti dosta. George je u ovoj utrci izgubio podosta mase.”
“Bolidi su započeli utrku s istom masom. Lewis i George su izvagani nakon kvalifikacija. Bolidi su bili unutar 500 grama.”
“George je bio jedini koji je imao problem, a to je zato što je potrošnja guma bila puno veća. Čini se da smo na dasci izgubili više materijala. Prikupit ćemo sve podatke i vidjeti kako možemo dotjerati naše procedure jer je jasno da ne želimo da se ovo ponovi.”
Shovlin je dodao kako smatraju da Russell nije imao veliku prednost tijekom utrke.
“Na početku utrke nije bilo prednosti u tempu jer Georgeov i Lewisov bolid počinju utrku s istom masom. Očito, Georgeov bolid gubio je masu brže nego Lewisov tijekom utrke i to donosi prednost, ali radi se o stotinkama sekunde po krugu.”
Russell je na kraju utrke imao 1.5 kg manje od dozvoljenog. On, oba Aston Martina, Magnussen i Tsunoda bili su jedini koji su kompletirali utrku s jednom promjenom guma, s time da je Russell odradio najduži stint od njih s boksom na kraju 10. od 44 kruga.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da da, a zbog toga ste ostavili 1.5 kg goriva u rezervoaru.
Kako da ne, mogli ste komotno kazati i da je Hamilton poslije utrke petljao po bolidu ?
Jadno.
8
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A kao nije slučajno odvalio komad stražnjeg krila ili…. kad je bio u strateškom prolazu pokraj bolida.
Pokazao je rukom u zrak, uzviknuo “Vidi avion” i sakrio volan pod majicu.
I onda zviždukajući “Ćibu Ćiba…” – tko se sjeća tog hita ili Alan Forda dok to zviždi.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slabo hrane jadnoga Georga.
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naziv djela: “Kako pravilno ishoblati i ošlajfati dasku”
Autor: Berger, G.
Izdavač: Ferrari
Premijera: Njemačka, 1994.
Jučer obilježena 30-godišnjica
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Morali su odati počast ?
1
1