Nakon prošlogodišnje dosade na tržištu vozača koja je bila tolika ekstremna da prvi put u povijesti nije bilo nijedne vozačke promjene između kraja i početka sezone, ove godine pratimo drugu krajnost.
Carlos Sainz već je bio povezan sa skoro svakom ekipom na gridu, a iako se u jednom trenutku činilo da ga je Mercedes otpisao, najnovije informacije s vrha njemačke ekipe govore suprotno – Toto Wolff izjavio je za Mundo Deportivo kako je Španjolac “definitivno još uvijek opcija”.
“Vozačko tržište je trenutno vrlo dinamično. Neki vozači imaju više opcija, a i neke ekipe imaju više opcija. Zanimljivo je. Kao što je Bernie [Ecclestone] rekao: prošlog tjedna sam imao mišljenje, ovog tjedna imam drugo.”
Wolff je očito odlučio prikočiti po pitanju 17-godišnjeg F2 vozača Andree Kimija Antonellija koji zasad nema impresivnu debitantsku sezonu. Mercedesu bi zato trebalo drugo rješenje dok čeka mladog Talijana, a tu bi se Sainz odlično uklopio s obzirom na to da ne traži dugoročan ugovor – upravo je to kamen spoticanja u njegovim pregovorima s Audijem koji želi stabilnu postavu na dulji period.
Osim Mercedesa, u lovu na Sainza je i Alpine “naoružan” novim savjetnikom Flaviom Briatoreom koji je izjavio da je ugovor na stolu. Talijanska Gazzetta čak tvrdi da je Alpine već uspio uvjeriti Sainza da potpiše za njih, i to uz pomoć Mercedesovog motora kojeg bi prema glasinama francuska ekipa mogla koristiti od 2026.
Njemački Auto Motor und Sport tvrdi da Sergio Perez i Daniel Ricciardo imaju stroge klauzule o performansama u svojim ugovorima te da nedavno potpisani dvogodišnji ugovor ne garantira da će Meksikanac ostati u Red Bullu.
Kažu kako te informacije dolaze iz vrha Red Bullovog menadžmenta i da bi kombinacija loše Perezove forme te Ricciardove uzlazne forme mogle dovesti do promjene plana.
Također citiraju “misterioznu” izjavu Helmuta Marka o toj temi:
“Znat ćemo više do ljetne stanke.”
Sainz ni u slučaju Perezovog otkaza ne bi bio opcija jer Red Bull navodno ne želi postavu Verstappen-Sainz nakon trzavica iz vremena u Toro Rossu.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što će im Ricciardo u Red Bullu?
Neka gurnu Yukija u Red Bull na jedn cijelu sezonu, a Liama u RB – i još nekog mladog. Perez pemzija. Ricciardo pemzija.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Yuki odlazi sa Hondom tako da nije opcija
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainz bi treba bit jedina opcija Mercedesa osim slucaja da Max ide ca iz RBa.
Ricci ne bi treba bit opcija ni Williamsu i Sauberu a kamoli RB…
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izbor Mercedesa je Ocon, Bottas ili Sainz… Mali Antonelli može u Williams, nema on što tražiti u Mercu. A od ove trojice ako ne uzmeš Sainza onda stvarno ne znam…
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa neće valjda dejtat s bivšom i uzet Bottasa
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Toto se predomislio kad je prelistao kalendar..
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaj mehaničari su mu poklonili? :)
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a šta to fali bottasu da ne bi moga bit opet u MB ? na njegovom mistu ja to ne bi uradija jer bi mu tamo scenarij bija isti ka kad je vozija sa lewisom tj opet bi bija pomoćnik samo ovi put russellu . virujem da se mnogima svidija dok je vozija williams sa kojim se 9 X penja na pobjedničko postolje . istina , nikad na No 1 ali za završavat trke 2 X na P 2 i 7 X na P 3 uz jedan FL u konkurenciji sa MB , ferrariem i RB nije bilo lako , a trebalo je imat i neke vozačke vještine zar ne ? ti rezultati su i skrenuli pažnju na njega i rezultirali angažmanom u mercu . u njegovih 5 sezona merca 4 X je završava među 3 najbolje plasirana vozača .tada mu se zamjeralo šta ? to šta nije ni jednu sezonu pobjedija lewisa ? ma hajte , ka najbolji pomoćnik ( kako ga je toto “titulira” ) je li to bilo realno očekivat ? iako “uškopljen” bottas je mercu donija 10 pobjeda , 20 PP , 18 FL , 58 podija i 2 hat trika . jesu li ovo rezultati na osnovi kojih se treba sprdat i omalovažavat valtteria ? jer kad je vozija konkurentne bolide ka npr williams od 2014. do 2016. (mada je te 2016. williams ponovno počeja “slabit” ) , a još više merc valtteri je isporučiva rezultate . čak i prelaskom u alfu koja je bila solidan tim 2022. bottas je završija prvenstvo na P 10 . alfa/bottas nisu mogli više jer je bilo evidentno da alfa nije mogla parirat ni McL , alpini , a pogotovo mercu , ferrariu ili RB zar ne ? 2023. alfa se valjda “spremala” za odlazak iz F 1 , valtteri je završija sezonu na P 15 sa 10 bodova . možda bi bija i koji bod više da u 22 trke nije 9 X odustaja . btw , 2023 . je završija ispred uvik uzdizanog hulkenberga . ove sezone valtteria nema nigdi no niko ne obraća pažnju da vozi vjerovatno najlošiji bolid na gridu . mnogi ne vide da kick sauber nema tempo tj popularni race pace i više trka su završavali sa krugom zaostatka , katkad čak i 2 kruga zaostatka , a ni kvalitetom , brzinom ekipe u boxu se ne mogu pohvalit . ipak katkad pokažu “snagu” kick saubera na treninzima pa je i jučer bottas FP 1 završija na P 12 , FP 2 također na P 12 tek 9 tisućinki sporije od alonsa i 9 stotinki sporije od russella ;) nije to tako loše zar ne ali jbga taj tempo “jednog kruga” kick sauber ne može prenjeti u trku jer je tada njegov tempo pa skoro nikakav , a to nije krivica omalovažavanog bottasa zar ne ? ili je ipak kronični manjak tempa KS njegova krivica pa zato i zaslužuje omalovažavanje . a zamislimo da je on u dosadašnjoj karijeri ostvariva rezultate , pobjede ka lewis i da sad posli takvih rezultata da već gotovo 2, 5 sezona , 56 trka uzastopno nema pobjede ? kako bi se tek onda sprdali sa njim , a sprda li se ko sa GOAT lewisom koji posli mnogih pobjeda , titula 2,5 sezone i 56 trka nema jednu jedinu pobjedu ;)
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A što ga to razlikuje od bilo kojeg drugog vozača na gridu osim Sargeanta da bi zaslužio opet biti u jednoj od top ekipa?
Ne. To nije današnji Williams nego onaj iz 2014. kad je činjenica da imaju Mercedesov motor u bolidu bila dovoljna da oko motora bude kartonska kutija i svejedno bi bili u igri za postolje skoro na svim utrkama.
Apsolutno. Imati toliko moćan bolid kroz tako dugačak period i ostvariti (u prosjeku) pobjedu tek na svako desetoj utrci je razlog za zaključiti da mu više nije mjesto u top ekipi. Štoviše, više mu nije mjesto ni u jednoj ekipi.
2023. je DNF tri puta, ne devet. I zanimljivo, nijednom u ta tri puta nije se nalazio u bodovima u trenutku odustajanja. Štoviše, bio je posljednji dva od tri puta.
U usporedbi s Bottasom – puno manje sprdanja zato jer imamo direktnu usporedbu njih dvojice. Zajedno su vozili pet godina, a u tom periodu Bottas nikad nije bio ozbiljna prijetnja za naslov (osim u periodu zimske stanke prije svake iduće sezone). Hamilton je tada osvojio 50 pobjeda, dok je Bottas osvojio 10.
To je samo što se tiče vozačkih uspjeha, da ne ulazimo u karakter, naredbe o pomicanju na stazi, čuvanju pozicije, izbjegavanju ostvarivanja najbržeg kruga i slično.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razlikuje ga to što još uvijek čekamo sezonu da izgubi od timskog kolege, da to nije Hamilton.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pošteno! S tim da je Bottas imao pet godina prilike da pobijedi Lewisa na kraju bar jedne sezone – nije uspio. Za usporedbu, Lewis gubio sezone protiv 3 od 6 kolega s kojima je vozio. Pobijedio ga je Button (od tri zajedničke pobijedio u jednoj), Rosberg (od četiri pobijedio jednu) i Russell (od dvije pobijedio jednu i evo vodi u trećoj). Tako da ako seciramo momčadske kolege – Bottas je pobjeđivao Massu, Maldonada i Zhouya. Stojiš pri tome da bi zbog toga zaslužio biti u jednoj od top ekipa?
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bottas je očajan, ali još očajniji je Perez, u zadnjih pet utrka Bori se da uzme pokoji bod, to je ipak premalo za takvog iskusnog vozača, ovaj dežurni statističar sta piše što je bilo prije dvije tri pet sedam sezona je totalno nebitno i prodavanje magle, bija tija reka…
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Postoji poprilično velik razmak, od zasluge za mjesto u top ekipi do vozača koji je bolji samo od Narednika.
Nisam rekao da zaslužuje mjesto u top ekipi. On je svoju šansu prokockao.
Ako gledamo da li se radi o top klasi vozača, ne zaslužuje da vozi za TOP ekipu. Ako gledamo da jedan Perez također vozi za top ekipu, onda zaslužuje. Ukoliko bih morao birati između Sainza, Bottasa i Ocona za mjesto u Mercedesu, u izboru bi vjerovatno pobijedio Sainz, ali za misiji k.
Što se tiče Hamiltona, sa tobom se ne isplati ulaziti u raspravu kad je on pitanju, s obzirom da pripadaš onoj 0.01 % grupi F1 fanova kojima se Hamilton nalazi cca 20. na ljestvici najboljih vozača i istoriji F1.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čeka Toto da vidi može li se razoriti RB iznutra pa da uzme Maxa od 2025.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čeka Toto jer sad vidi da ima materijal kojim može pregovarati. Još nekoliko ovakvih utrka i eto ti udvarača koliko nećeš
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocon je potpisao za Haas
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Volio bi da Sainz dobije ozbiljnu priliku, zaslužuje to svojim vožnjama. Nažalost kad ovi moji to nisu prepoznali , da bar dobije mjesto u nekoj ozbiljnijoj ekipi.
8
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Carlos definitivno zaslužuje dobru ekipu, nek ga uzme Mercedes, bit će on odličan njima
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta god bilo, za njega će se naći mjesta… mene više muči onaj dio Alpine sa Mercedesovim motorom… Možda za par godina bude i Mercedes sa Renaultovim… Ferrari sa Hondinim motorom… Audi sa Fordovim….
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sainz je decentan vozač, ali prije svega prilično konzistentan. Za ove davljeničke momčadi s dna poretka zaista je poželjna opcija, zanimljivo koliko su se pomamili. Izgleda da top momčadima, s druge strane, nije na vrhu prioriteta iako su imali ili imaju slobodnih mjesta (Red Bull, Mercedes, Ferrari). A što točno čeka Sainz s odlukom teško je reći, kakve to ambicije misli da će zadovoljiti u top ekipama, ne znam. Naslov jako teško. Po meni, Audi bi mu mogla biti dobra priča, pun para, tvornička momčad, prestiž, potencijalni rezultati i sl. Williams i Alpine imaju prednost jer postoji uvjerenje da će Mercedesov motor samljeti konkurenciju, pa u tom kontekstu bi kao Sainzu se isplatilo biti u jednom od 8 (!) bolida s Mercedes motorima. Ako se kockaš, onda bolje biti u jednom od 2 bolida s Audijem za slučaj da iznenade nego u jednom od 8 s Mercedesom jer i ako Mercedesovi budu dobri, Sainz neće svejedno biti pri vrhu. A da je Sainzu 100 upitnika nad glavom, je sigurno.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odkuda ta priča da je mercedesov motor ispred svih, to još ne znamo i nećemo znati godinu i više dana, karte će se promiješati, da će baš Mercedes dominirati kao prije 10 godina,neće
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A gle, ne znam. Vidim da zadnjih dana se također piše da kao Alpine prelazi na Mercedes i pazi to je zaintrigiralo kao Sainza. Ali zaista, Mercedes, Audi, Ford-RBPT i Ferrari, e sad tko je na kom stupnju razvoja motora, ne znam.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kimi Antonelli pobijedio u sprintu – znači u četvrtak ide vijest da potpisuje za Williams
?
1
0