U Ferrariju se nadaju da Red Bull Ring bolje odgovara njihovom bolidu nakon razočaravajućeg tempa na VN Španjolske.
Sainz i timski mu kolega Charles Leclerc kvalificirali su se u treći red u Barceloni, iza oba Mercedesova bolida te iza dvojca u prvom startnom redu Landa Norrisa i Maxa Verstappena.
Tempo crvenog bolida u utrci nije bio previše različit od kvalifikacijskog tempa, što znači da oba vozača Ferrarija nisu uspjela pobijediti Mercedesov dvojac unatoč pokušaju s različitim strategijama, na kraju završivši na istim pozicijama na kojima su startali.
Sainz je priznao da je Ferrari bio četvrti najbrži u njegovoj domaćoj utrci, ali je naglasio da karakteristike staze u Barceloni kažnjavaju Ferrarijevu slabost u dugim zavojima više nego što će to učiniti druge staze, očekujući da će biti konkurentniji ovog vikenda na Red Bull Ringu.
„To nije bio naš najbolji vikend, ali ovo je bila staza na kojoj smo se najviše mučili i prošle godine.“
„Dakle, to je naša nada, da je to samo [loša] staza za nas i da će biti drugih staza na kojima ćemo biti malo konkurentniji.“
„To je zbog brze prirode staze i dugih, kombiniranih [zavoja], čini se da se uvijek mučimo kad su dugi zavoji poput Kine, ovdje ili Suzuke.“
„Sjećam se da Austrija nije problem zbog karakteristika staze, pa mislim da ćemo biti konkurentniji zbog vrste zavoja.“
CARLOS SAINZ
Šef momčadi Fred Vasseur smatra da tempo Ferrarija u Barceloni ne mora nužno postaviti trend za preostale utrke prije ljetne stanke, već su između četiri najbolja tima vrlo male razlike koje uzrokuju veće fluktuacije nego prethodnih godina.
„Poredak se mijenja jer u posljednja četiri vikenda imate četiri različite momčadi na pole positionu. Nismo previše mijenjali bolid, što znači da je to više do staze, do komponenti [guma], do[ pogađanja] temperaturnog okvira.“
„Prije nego donesemo zaključke, moramo ostati mirni, moramo ići utrku po utrku i [u Austriji] će to biti potpuno drugačiji format, drugačiji asfalt, također različite vrste zavoja i vjerojatno će idući tjedan slika biti potpuno drugačija.“
„Danas ništa nije vječno u F1 i to znači da nije kristalno jasno kada je jedna momčad bolja od druge.“
Vasseur je rekao da je Ferrari posebno podbacio u kvalifikacijama u Barceloni, pri čemu tim mora dublje istražiti kako zadržati gume SF-24 u optimalnom prozoru tijekom jednog kruga.
„Najvažnija stvar u Barceloni je zadržati potencijal guma u cijelom krugu u različitim zavojima.“
„Vjerojatno smo tu nešto propustili jer smo bili u zaostatku dvije desetinke.“
„Ali s 14 zavoja u Barceloni, ne gubimo stotinku po zavoju. Izgubili smo dva puta po jednu desetinku po krugu, a ostatak kruga bio je kopija Landa.“
FRED VASSEUR
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, magija je napraviti bolid koji odgovara svakom tipu staza.
Tu je RB prvi uspio, a onda ga MCL dostigao ako ne i prestigao.
Sada je i Mercedes blizu toga ostvarenja.
Međutim kada pročitam Ferrarijeve isprike:
” Staza nam nije odgovarala, slijedeća bi nam mogla više odgovarati…. ”
U tim riječima vidim gubitničku momčad.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, za Mercedes još nismo sigurni jer su ovo bile staze na kojima su tradicionalno jači. Sad se očekuje da na RedBull ringu i Silverstoneu Ferrari opet bude konkuretniji. Trenutno se Mcl čini na svim stazama konkurentan, a ovi bi mogli u borbu tek za treće mjesto. Međutim, sezona je duga, napreduje se, nadograđuje, pravilnik je već odležao i moguće je svašta…. Ipak, teško se oteti dojmu da će Ferrari dalje od ovog oscilirajućeg tempa
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očekujem i ja da me firma nagradi sa milion eura bonusa zbog izuzetnog nadanja i želje, ali ne bum išlo tako jednostavno…
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…talijanski ’tisak’ tj. mediji kažu da je i dalje za očekivati da checo bude (barem u kvalifikacijama) dosta iza max-a jer je novim ugovorom checo pristao biti ‘razvojni kunić’. Kako su u rb-u shvatili da se ostali opasno približavaju sve nadogradnje i pokušaji nadogradnje idu svaki vikend na bolid od checa i on ih testira kroz sve fp-ove žrtvujući setup za svoje kvale pa tako i utrku…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
moguće. i Bottas je u jednoj sezoni na svakoj utrci mijenjao motor, vjerojatno je Mercedes radio na motoru. ne sjećam se točno ali mislim 2021 ili 2022. ekipa ima netko tko zna, pa me nadopunite
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Poredak se mijenja jer u posljednja četiri vikenda imate četiri različite momčadi na pole positionu. Nismo previše mijenjali bolid, što znači da je to više do staze, do komponenti [guma], do[ pogađanja] temperaturnog okvira.“
MoŽda se mijenja jer neke druge ekipe donesu nadogradnje koje funkcioniraju za razliku od vaših.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari… Riječi su suvišne. Ostaje samo emocija.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bome su konkurentni
0
1