Charles Leclerc ponovio je uspjeh od prije dvije godine te osvojio pole poziciju za ovogodišnju utrku u Monaku. Monegažaninu je to ukupno treća pole pozicija na domaćoj utrci čime je prekinuo Verstappenov niz od osam uzastopnih pole pozicija. Leclercu će se u prvom startnom redu pridružiti Piastri koji je bio stotinku i pol sporiji. Drugi startni red formirati će također Ferrari i McLaren, Sainz kao treći te Norris kao četvrti.
S obzirom na konfiguraciju staze u Monaku, momčadi su u bolide stavile dovoljno goriva kako bi vozači mogli napraviti nekoliko brzih krugova zaredom. Kad se k tome u obzir uzme konstantno poboljšavanje gripa na stazi tijekom sesije, nije čudno da je poredak na tablici bio prilično fluidan do te mjere da su bolidi Haasa u nekoliko navrata bili pri vrhu tablice.
Kao i obično u prvoj kvalifikacijskoj rundi u Monaku, problem je bila gužva na stazi te bolidi koji u brzom krugu koji nailaze na spore bolide. Upravo smo to vidjeli u trećem zavoju te već tradicionalno u Rascasseu gdje se vozači redaju započeti svoj krug.
Najbrži je bio George Russell, a svih 15 bolida koji su ušli u drugi krug imalo je vrijeme unutar samo 4 desetinke sekunde od njega. U takvim uvjetima koji ne praštaju greške ispod crte ostali su Alonso, Sargeant, Perez te oba Saubera.
S obzirom na ispadanje 5 bolida, problem gužve na stazi bio je manji, ali nije nestao, što je osjetio Esteban Ocon nakon što ga je blokirao bolid Nice Hulkenberga. To je uništilo prvi krug Francuza, dok se u drugom prekočio u Sainte Devoteu što koštalo plasmana u Q3 te je završio 11. Ipak, Alpine je imao dobar tempo što je pokazao Gasly prolaskom u Q3 s petim najboljim vremenom.
Nakon prvih krugova najbrži je bio Verstappen, ali ga je s trona izmjestio Piastri koji je postao prvi vozač s krugom ispod 1:11 ovoga vikenda. Ubrzo su mu se pridružili Leclerc i Russell, a Norris potom postavio krug i bolji od Piastrijevog.
Do kraja Q2 Verstppen je također ušao ispod 1:11 i na drugo mjesto, dok su borbu za Q3 vodili Alpine, Williams Albona, RB, Haas i Aston Martin Strolla. Kao gubitnici redom su izašli Ocon, Hulkenberg, Ricciardo, Stroll i Magnussen.
Treću kvalifikacijsku rundu otvorio je Lewis Hamilton koji je postavio vrijeme od 1:10:975. Charles Leclerc išao je iza njega te svojim krugom pomaknuo ljestvicu za otprilike pola sekunde. Piastri bio je samo nekoliko tisućinki daleko od tog vremena, a Verstappen treći sa stotinkom i pol zaostatka za Leclercom.
Prvi u drugu rundu krugova krenuo je Hamilton čije je vrijeme bilo dovoljno za tada četvrtu poziciju. U tom trenutku Leclerc je odradio najbrži krug vikenda i poboljšao vrijeme što Piastri nije uspio popratiti. Sainz i Norris su oboje bili sporiji, dok je Verstappen tijekom svog finalnog kruga udario zid u Sainte Devoteu te odustao od njega.
To je Verstappena ostavilio na šestom mjestu iza Russella, a ispred Hamiltona. Osmi je bio već tradicionalno solidni Tsunoda, a dobar rezultat zabilježili su i Albon kao deveti i Gasly kao deseti.
Utrka se vozi sutra u 15 sati.
# | VOZAČ | KONSTRUKTOR | Q1 | Q2 | Q3 |
---|---|---|---|---|---|
1 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:11.584 | 1:10.825 | 1:10.270 |
2 | Oscar Piastri | MCLAREN MERCEDES | 1:11.500 | 1:10.756 | 1:10.424 |
3 | Carlos Sainz | FERRARI | 1:11.543 | 1:11.075 | 1:10.518 |
4 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | 1:11.760 | 1:10.732 | 1:10.542 |
5 | George Russell | MERCEDES | 1:11.492 | 1:10.929 | 1:10.543 |
6 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:11.711 | 1:10.745 | 1:10.567 |
7 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:11.528 | 1:11.056 | 1:10.621 |
8 | Yuki Tsunoda | RB HONDA RBPT | 1:11.852 | 1:11.106 | 1:10.858 |
9 | Alexander Albon | WILLIAMS MERCEDES | 1:11.623 | 1:11.216 | 1:10.948 |
10 | Pierre Gasly | ALPINE RENAULT | 1:11.714 | 1:10.896 | 1:11.311 |
11 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | 1:11.887 | 1:11.285 | |
12 | Nico Hulkenberg | HAAS FERRARI | 1:11.876 | 1:11.440 | |
13 | Daniel Ricciardo | RB HONDA RBPT | 1:11.785 | 1:11.482 | |
14 | Lance Stroll | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | 1:11.728 | 1:11.563 | |
15 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 1:11.832 | 1:11.725 | |
16 | Fernando Alonso | ASTON MARTIN ARAMCO MERCEDES | 1:12.019 | ||
17 | Logan Sargeant | WILLIAMS MERCEDES | 1:12.020 | ||
18 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA RBPT | 1:12.060 | ||
19 | Valtteri Bottas | KICK SAUBER FERRARI | 1:12.512 | ||
20 | Zhou Guanyu | KICK SAUBER FERRARI | 1:13.028 |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš da vidimo što će ovaj put poć po zlu!
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne copraj! To ću ja?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
hehe, monkeyseat dežurni iskusno-negativni Ferrarijev fan. Nije to loše za balans. Malo se spusti euforija. :)
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš gledam komentare Ajmo Le Clerc…
Ajmo gdje? Ajmo Što?
Ajmo da Ferrari ne smisli genijalnu taktiku koje se itko nije sjetio.
Ajmo da se mjenjači guma se sprtljau.
Ajmo da mehaničari ne okrennu kablove naopako u bolidu ili da im u ruci ne ostane viška šarafa.
Sjetite se u utrci. Za P.P. su vozili 1,10
Pogledajte vremena u utrci.
Možeš voziti pipavo koliko hoćeš kada mjesta za pretjecanje nema.
Bar ću se naspavati sutra popodne.
Ne znam kako je vama, ali meni je najljepši spavanac kada gleda neki jako pametni film ili jako pametnu utrku.
Izdržat ću desetak krugova. Možda čak i do promjene guma.
To i je taman tada. Jedio me živcira što u Mote Carlu uvijek zaspem krug prije promjene guma.
Onda otvorim oči. Ah promijenili su gume.
Sklapam oči.
3
24
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajmo Dragec – better chance this year !!!
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Don Karlo.?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Napokon. A Martinu Brundle za komentar “Valjda ga sutra budemo gledali sa polea, ako se nešto ne pokvari na bolidu kao mjenjač prethodni puta…” se najeb… majke!
5
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je sutra Ferrari 1 i 2
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prije bih rekao da ćeš ti slaviti 1-2 McL, i to sa specijalnom livrejom.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ graho ne vjerujem. Bojim se starta. Inače, jedno postolje bi bilo ok i drvena medalja, bilo bi super
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo bravo Leclerc..stalno mu se spominje da puca pod pritiskom i da radi previse gresaka. Ovdje di su greske najskuplje odradio je savrsene kvale. Ajmo sutra ponoviti.
P.S. Cudno je vidjeti Maxa tek u trecem startnom redu, ali nije lose uopce.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
OkoRussel prestani, nije više zanimljivo šamarati tu curicu i prevaru koja je “glavom već u Ferrariju?”. 7:1.
0
25
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Do prije desetak godina fanovi Formule 1 su stvarno bili pravi navijači, a prije svega ljudi. Nije se vrijeđalo nikoga, poštovao si i tim i vozača čak kojega nemožeš ni smisliti.
Rađanjem ovakvih “modernih” curica kao što si ti i pojedinci sve se nažalost promijenilo.
40
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemoj sanjati. Bio sam na usenet grupama f1 od 2000.te godine. Uvijek se nekoga mrzilo.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ae. To ti je navijačka groznica koja se rasplamsa zato jer na ovaj način raspravljamo bez gledanja oči i slušanja..
Navikli smo razgovarati (mislim na ljudski rod zadnjih x desetaka tisuća godina) dok sjedimo jedan pored drugoga, gledamo se u oči i slušamo se. Tada nam ipak prorade više moždane funkcije pa se ponašamo kulturno.
Odjednom je uskočila mogućnost rasprave (iza zatvorenih vrata)
Nitko ne vidi niti zna s kim raspravlja, isto tako misli i za sebe da ga nitko ne poznaje.
Manjak direktnog komuniciranja još nismo savladali jer se osjećamo zaštićeno pa svoje frustracije pretjerano ispoljavamo.
To je slično (ne isto) kao kada voziš auto i netko ti uleti… Psovke truba….
Na žalost tako je kako je i toga se nećemo brzo riješiti, jer genetika malo sporije radi.
To jako dobro možeš primijetiti na komentarima općenitih medija. Tamo je 99% komentara vrijeđanje napisanoga ili međusobno vrijeđanje.
Što je portal ograničeniji na neku temu to su i komentari suvisliji i nisu agresivni.
Bili bi i na ovoj stranici takvi da se ne radi o sportu. A u sportu svatko ima svog ljubimca i tu kreću problemi. Naravno godine i odgoj igraju ulogu.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možeš li navesti konkretnu uvredu? Nazvati Hamiltona curicom je realno stanje stvari. Plače kao curica, oblači se kao curica, emotivan je kao curica, prodaje zelenu demagogiju i borbu za okoliš, a najveći je licemjer na gridu f1. Dakle curica se bavi sa masom stvari koje nemaju veze sa F1 i redovito prosipa ljevičarsku demagogiju i u F1 je uvukao svoje bolešćurine, i F1 je i zbog njega velikim dijelom prestala biti to što je nekada bila, a ne zbog lika koji na internetu napiše da je Hamilton curica. On i slični su glavni razlozi stanja u F1 i zaslužuje svaki mogući hejt koji dobije. 0% respekta prema totalno feminiziranim muškarcima i licemjerima kao što je on. Kada prestane uvlačiti u F1 stvari koje je već do grla uvukao onda možemo pričati.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A tu priču o poštovanju prodaji nekome drugome. Čovjek koji poštuje sve i svašta je 0 od čovjeka. Beskičmenjak. Taj niti ima stava niti ima pojma o životu i o samome sebi. Poštovanje nije kurva koja se dijeli za siću. Poštovanje nije lizalo. Pravo poštovanje se zasluži i to krvoločno. Onaj tko kaže da poštuje i serijskog ubojicu i moralnog čovjeka nije normalan. Poštovanje se treba dati onome tko zaslužuje poštovanje. Ne modernim curicama.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pravo pitanje nije kako netko ne poštuje Hamiltona. Puno bolje pitanje je kako je moguće da toga plačku itko poštuje s obzirom što je sve uvukao i što uvlači u F1 ( https://youtu.be/kq2E7LBClnY?si=5AuX67RN_Z6IrQSL )? Ja imam svoju teoriju o tome: ljudi su danas toliko mentalno otišli i toliko su postali slabi i mekani, da im je tip koji je totalna averzija bilo kakve muškosti i pravog muškarca, tip koji je feminiziran i ženstven u srži, postao kao neki borac za pravdu. Kada se već vraćaš u prošlost, pored vitezova i mudonja, Hamilton ne da bi vozio F1 i prodavao demagogije, kafa bi ga vidjeli onako sramotno obučenog, strpali bi ga što dalje od kontakta sa normalnim svijetom.
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I još nešto. F1 je davno prestala biti samo oko utrkivanja. Politika se tu duboko uvukla. Vozača više ne gledam kao vozača nego sve ono što nosi sa sobom. Nije prije 40godina bilo kada je Max odbio klečati za krimi organizacije nego relativno nedavno. Klečanja, kmezanja BLM-u kriminalnoj organizaciji koja se ugasila, lgbt boje i sve ostale stvari, su bile prije utrka, za vrijeme utrka i nakon utrka! To je sve u F1. Stopljeno sa sportom zbog beskičmenjaka koji su to promovirali, a Hamilton je prednjačio od primjera, izjava, boja kaciga, klečanja pa nadalje. F1 je davno izgubila štimung samo utrkivanja kada se politika, pogotovo politika beskičmenjaka u uvukla u nju. Ovaj Arap na čelu je pokušao ispraviti bar malo, kada je “zabranio” podržavanje toga svega bez njihovog odobrenja, jer su klauni poput Hamiltona već duboko integrirali sve te stvari u F1. Odavno je to stopljeno jedno sa drugim, samo što se neki ne daju, neki koji zaslužuju respekt! I ti kriviš tu ljude koji komentiraju na netu. Napadaš ljude koji glavne lutke i licemjere koji su to sve donijeli prozivaju.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo zabrinut u startu jer nisu izgledali po ničemu bolji u Q1 i Q2, ali Q3 i pogotovo zadnji Q3 pokusaj Leclerca je bilo bas dominantno unistavanje konkurencije. Mega krug. Sutra je potreban dobar start i neka samo bude čista utrka bez kiše i to je vjerojatno to.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A boks?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Problem sa uzasnom strategijom 2022. je bio iskljucivo zbog kaosa sa kišom. Nikad ne reci nikad, ali ako je sutra cista i suncana utrka, onda ne bi trebalo biti ni problema sa boksom..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da su pod Fredom dosta napredovali sto se tice bokseva i strategija. Nema vise onih gluposti i neobjasnjivih kockanja.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajmo Leclerc vrime je!
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajmo što? Da se mjenjači guma ne spetljaju u boksu u utrci?
2
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fala q Čarli! Sutra samo pametno i nemoj izgorit dok se voziš ispod prozora ;-)
Ferrari obavezno provjerit poluosovine iako nije bilo udesa, a nadam se da će i taktika bit na nivou (da ne bi bile hard gume po kiši) :-)
Bravo i za Albona i Oscara ;-)
Posebne pohvala Perecu. Da sa ovakvim bolidom ne uđeš u Q3 treba poseban talent.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Napisah zadnju utrku da je Perecu mrvicu duže trebalo ove godine za početak blamova. Kada je Lord Logan brži od tebe, umirovi se prijatelju. Jedini način da ova prevara završi 2. u prvenstvu je da RDB napravi neke lude nadogradnje i opet bude brži pola sekunde od drugih. Bilo koji team koji bude i 0,200 od njih, uzet ce ovu prevaru svaku utrku.
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka cast Leclercu,tako izgleda kad vozac radi razliku.
Max kad treba napravit razliku onda ga bas i nema zadnje vrijeme.
Perez los,DR isto los,Hamilton opet gubi od Russella,bit ce bolje negdje drugdje.
Cekamo sutra da vidimo dali ce slomit nogu CL??
4
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton nije da gubi od Russela, nego ga ovaj si*luje. 7:1. Jao kad se sjetim ankete sa početka sezone gdje je velika većina, koja očito ne gleda isti sport kao i ja, glasala za Hamiltona protiv Russela u duelima, a ovaj klinjo otkad je došao u Mercedes brži od princeze i općenito je brži vozač.
3
17
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lewis u intervjuu nakon kvala govori da ne vjeruje da će više biti brži od Georgea. Nimalo suptilno hoće reći da ga ekipa sabotira.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ista stvar kako je Ric bio brži od Vettela (trostruki prvak valjda zaboravio vozit) u sezoni kad se znalo da odlazi iz ekipe.
Dakle ništa čudno i neviđeno.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ha! Samo je problem što on nikada nije bio ni brži od Russela.
Naravno, vrati se na moje komentare i prije početka sezone, priče o sabotiranju i sl. glupostima. Bilo je samo pitanje vremena.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
slažem se sa tobom da Russell ponižava Hamiltona. Ham ko 7-struki prvak ne bi smio ni mrvu dopustiti da ovaj bude bolji. Paralela sa Bottasom i Zhouom samo ovdje se ne radi o prvaku (Bottas). Uglavnom, Hamovo razbacivanje ugleda pred odlazak u Ferrari IMO
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma, vidis da nove dijelove dobiva prvo Russel, a ne Ham. Također, sigurno je već izoliran od nekih dijelova ekipe i nekih sastanaka. Koliko god mu to racionalno bilo jasno toliko ga sigurno pogađa i smanjuje mu motivaciju.
Sjetimo se Vettela zadnju sezonu u Ferrariju….
Isto je na početku godine saznao da mu je zadnja.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaci Stroll je bolji vozac od Alonsa? Posto na ovoj stazi vozaci cini razliku..
Spreman si izjaviti nezamislive gluposti samo da omalovazis Maxa i njegove uspjehe
Decko ti je nabio takve komplekse da svaki vikend kmecis na portalu.
Max koji god da zavrsi i kako god da odvozi ti ne mozes bez njega
Kad je prvi sa 40sec prednosti onda vozi superdominantan bolid
Kad zavrsi 6. u kvalama onda je to staza di vozac cini razliku a on je ne cini.
Hahahah pa jel moguce da ne kuzis kako sam sebe kompromitiras retardiranim izjavama
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso je imao dobru brzinu u prvoj polovici kruga ali je usao u probleme sa prometom, zbog cega je vjerojatno i ispao. U normalnim uvjetima bi dobio Strolla. A Max je zapravo odvozio dobar krug, ali je napravio dosta naivnu i glupu pogresku u zadnjem pokusaju.
Stvoren je nekakav mit o Maxu u zadnje vrijeme (od kad vozi dominantan bolid), ali je i ranije, a i u 2021. pokazivao da se malo teze nosi s pritiskom za vratom. Vjerojatno i je najbrzi vozac na svijetu, ali izjave nekih da bi pobjedivao u Mercedesu ili da je za pola sekunde brzi od svih po cistoj brzini su potpuna glupost.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
svašta se ovde da pročitat ali najvažnija je poanta pokušat na bilo koji način omalovažit maxa i njegove rezultate . naravno , sve je do bolida . čak 90 % kako je nedavno napisa Fiorano99 ali izgleda da to o tih 90 % vridi samo kad je max u pitanju jer npr kad je lewis sve “ubija” ( do 2021.) na stazama to je bilo zbog njegove vještine zar ne ? bolid nije ima veze sa njegovim rezultatima?
a šta će mo sa činjenicama da je max i u periodu dominacije LH/merca ostvarija 10 pobjeda , 42 podija? je li i to bilo zbog bolida s obzirom na snagu merca ili je to bilo zbog nečeg drugog ? npr zbog talenta ;)
kad i u koliko slučajeva je max pokaza da se malo teže nosi sa pritiskom kako navodi Fiorano99 ? npr 2021. sa 24 godine je “izaša na megdan” kralju psiho igrica lewisu i ? prije zadnje trke u abu dabiu lewis i max su bili bodovno izjednačeni , zadnja trka je odlučivala i je li max puka pod pritiskom s obzirom na svojih odvoženih 140 trka Vs 287 trka lewisa + 7 titula i iskustva koje je lewis “nakuplja” kroz 14 sezona ? btw , sjećaju li se oni koji omalovažavaju sergia njegovog dvoboja sa lewisom kojim je omogučija maxu da prednost lewisa sa 8+ s svede na minimalnu prednost ? i zašto su pisanja NEKIH ( to je manjina ? ) potpune gluposti kad misle da bi max pobjeđiva i u ovakvom mercu ? pa ako je russell moga ostvarit jednu pobjedu zašto ne bi moga i max imat nekoliko pobjeda jer pobjeđiva je i sa RB za vrime dominacije lewisa ? ako je lewis moga bit brži od svih u dominantnom mercu zašt to ne bi moga bit ili nije i max u RB koji sad dominira ? mislim da je max izuzetno stabilne psihe od samog dolaska u F 1 jer se lako ( s obzirom na godine) nosija sa pritiscima svih koji su ga napadali zbog načina vožne prvih sezona . dobija j ezaslužene kritike ali se baš i nije obazira na to . je li poustija pod pokušajima carlosa u kanadi 2022. iako mu sa carlos zna približit na 0,2 s ? je li pokaza mentalnu slabost u imoli ove sezone kad mu je norris smanjia prednost sa gotovo 5 s na 0,7 s pri samom kraju trke ? btw , McL je u imoli bija vjerovatno i naj komkurentniji bolid na stazi . je li stoga komično kad likovi tipa Mercedes team to uzimaju ka “dokaz” da ma xi nije nešto naročit vozač jer eto nije
pobjedija sa 20+s kad je “naletija” na brzi McL ? a “zaboravlja” da je i tih 0,7 s maxu na konto upisalo novih 25 bodova ;)
posli 7 uzastopnih PP u 7 trka max je kiksa , naravno patologija bi mogla kazat da je to zbog bolida , da max nema veze sa tima ALI čim je kiksa eto motiva za omalovažavanje maxa i uzdizanje leclerca koji čini razliku koja nema veze sa konkurentnošću bolida . ako slučano danas pobjedi max to će bit zbog bolida , a ako pobjedi leclerc to će bit dokaz da chareles radi razliku nedostižnu maxu čudi me da takvi više vode računa o maxu nego o timu čini nick “nose” , a u frižideru valjda čuvajui hlade pjenušac koji bi rado otvorili ako bi neko drugi umisto maxa osvojia titulu ove sezone :) :) :)
kad su mnogi pisali kontra lewisa koji je dopi*dija 6-7 sezona takvi su negodovali ali sad rade identičnu stvar kontra maxa jer im je to OK … dopi*dija im je svojim rezultatima zar ne ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon Ti si nekakva cudna osoba kojoj ne treba niti dati paznje ili odgovarati (niti imam namjeru citati sve to), ali ponavljam da je 90 posto rezultata u F1 do bolida, nebitno da li pobjeđuje Max, Hamilton ili Leclerc (ili bilo tko drugi). A to sto konstantno sam sebi postavljas pitanja i onda odgovaras na njih je psihicki poremecaj, pa se nadam da ces to rijesiti sa strucnim osobama.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav krug!
Dovoljno
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2019 Leclerc – dobrodošao nazad, falio si nam!
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još jedan od padobranaca koji se pojavljuje samo kad Čarliju ide. Kad mu ne ide sakrivaš se iza kamenja.
1
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na forumu sam 6 godina i imam 1700 postova više od tebe, tko si ti da vodiš cenzus po portalu?
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka čast. Bravo za tebe!
Nešto si bio tih dok je Karlo pobjeđivao i dok ti je miljenik bio u ne baš dobroj formi. Valjda si uz svog miljenika i kad je u padu forme? Mora da se spremaš za narednu sezonu kad ga vitez bude prao i na stazi i van nje.
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Graho ajd malo smiri, u zadnje vrijeme prosipaš žuč lijevo i desno.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ja smijem? Otkuda takva protekcija xexexe
p.s. neću više.
Sada dolaze staze koje me ne ubijaju u pojam.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I to je to. Jedina utrka u kojoj su treninzi zanimljiviji od same utrke.
a P.P. mogli su ga odraditi i u kockarnici.
Sutra lijep spavanac oko 3:15 nakon desetog kruga.
Bolje od apaurina i tableta za spavanja.
Kakovog smisla ima utrka s bolidima na koje lupaju milijune da bi bilo bitno samo koliko je brz u jednom krugu. Nakon toga se može raspasti. Napravit će do sutra drugi sporiji koji će prduckati po stazi na kojoj ionako nema pretjecanja.
Jeste li primijetili povremenu gužvu na ulazu u boks?
Sve je to zbog pravila minimalne brzine u sporom krugu.
Kako je staza kratka i spora krug naprave brzo i onda upregnu konje da ih vuku u boks i hlade bolide, “slučajno smetajući konkurenciji”.
Svaki vozač koji je naletio na red od 4-5 bolida koji su se vukli kao senilni starci u boks izgubio bi 0,3 – 0,5 sekundi na tom zavoju.
Staza u Monte Carlu odavno nema ikakvog smisla za utrke, ali ju vlasnici vole zbog sedmodnevnog partijanja opijanja…… i pokazivanja svojih rasnih konja (vozača) a kojima visi cijena.
Kao gusarsko gnijedzdo preprodaje robova.
Jedva čekam kao i svake godine da ovaj dio sezone završi (sa Monte Carlom)
pa da se okrenemo utrkama.
Bravo svima.
Bravo prvom drugom trećem …dvadesetom više sreće drugi puta.
Ubaci drugi novčić i povuci polugu.
1
27
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde molim te ucini nam svima uslugu i poštedi nas ovakvih opservacija. Hvala unaprijed.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde molim te ucini nam svima uslugu i poštedi nas ovakvih opservacija. Hvala unaprijed.
0
13
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U svom stilu, najbolje ga je ignorirati.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
BRAVO STARI
Ako ti se ne dopadaju nečiji komentari ne čitaš ih.
Veliki dio su mladi navijači, pa ako pisneš danas nešto što nije klečanje molitelja Ferrarista, spremni su te ubiti. )Tako je i s navijačima Maxa i svim ostalim vozačima)
Dio njih pokušavaju biti veseo, jer Max nije pobijedio
Dio gledaju F1 50 godina i jednostavno su vidjeli 50 puta za redom što se događa na nekim stazama pa imaju svoj izbor dobrih i loših staza.
Ovo sam između ostaloga napisao jer me zaimalo prosječno godište fana F1.
Puno kreme za prišteve se koristi.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikako mi nije jasno da ljudi imaju ogranicen mozak u vezi ove trke ….Da vratimo se na povjest malo da nije bilo MONACA I TAKO JOS NEKIH UTRKA I TATINIH SINOVA KOJI SU SE VOLJELI TRKAT po tim starim poznatim stazama ne bi bilo ni Formule1….svi vozaci sanaju da jednom odnesu pobjedu u MONACU i sad se nađe Hrpa ljudi kojima se to ne sviđa …..Pa covjece zaobiđi ako ti se ne sviđa …….Sta kukate nikad to se nece promijeniti ,koda je vaše misljenje vazno isto kao i moje …
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekima smeta i Tito. Mene Monte Carlo od svih staza čak i onog Američkog Hrelića najviše užasava. Nekada je možda imala svrhu. Tada kada su bolidi bili puno drugačiji jedan od drugoga. Zadnje dvije sezone su bolidi slični skoro kao da gledamo Formulu 2. Nekada i to ne prije 50 godina su bolidi bili (stajao sa pokraj Ferrarijevog) meni do…. pupka ako stigne plima, a dužinom oko fićeka. Tada se još moglo svašta događati , ali kada su sredili motore sve manje i manje.
Danas kada su bolidi trećinu viši, trećinu duži, trećinu teži i trećinu slabiji, tako da aerodinamika igra najveću ulogu, Monte Carlo je izgubio potpuno smisao.
Ja ću to napisati, a tebi ako smeta ili me ne čitaj ili mi daj ružu.
A glede zaobilaženja, tko si ti da mi naređuješ da nešto zaobilazim ako nisam podoban po navijačkim željama današnjih klinaca.
Pišem što mi padne na pamet isto kao i ti.
Svi vozači sanjaju. Svi vozači čitaju s papira ili nauče napamet što im P.R. napiše.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Polako , sutra se bodovi broje! Neki su stava kao da je ovo gotova stvar! Nije Leclerc ovdje uzeo pole jednom i ostao bez p1. Ja u Ferrari ne vjerujem pa čak ni kad pobijede . I onda još tri puta ponovno pročitam naslov (kad ne gledam utrku).
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dva puta je uzeo pole i nije pobjedio. Treća sreća.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vrhunski je Leclerc ovo odvozio. Mislim da ga ni Max ne bi skinuo da nije udario u zid. Na F1TV su komentirali kako je hladnokrvno cestitao mehanicarima. Nesto tipa Max, u stilu – ovo je bilo bez problema.
Mclaren je definitivno napredovao i usidrio se u top 3. Podsjecaju me malo na Benetton iz 90-ih s ovom livrejom.
Nego, pita me frend, je li Sainz i dalje bolji/brzi od Leclerca?
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako pobijedi, reci cu ti.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Super kvale al svi znamo ferrari tako da nista jos nije sigurno ,nema kise al nadu oni nesto sto se moze zajebat ,neka sutra leclerkovi i sainz budu na podiumu da i mi tifosi mozemo malo uzivat :)
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Perez okrivio oguljene naljepnice na barijerama za loš rezultat hahahahah
Previše kredita si dobio, mislim da mu se smješi otkaz ove godine.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A koga da dovedu umjesto njega?
Dvojac iz VCARB-a je najblaže rečeno kriminalan, Sainza najverovatnije neće, a sada mijenjati Pereza mislim da nema smisla, bar ne do ’26 i promjene pravila.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Yuki
Ili ako ti nije bitan rezultat, a očito im nije ako ostave Pereza, Dani Ric, da ne može reći da nije dobio šansu ponovo.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jel Ham jos uvijek najbolji ikad? Pitam za prijatelja? ?
2
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko gorčine, nervoze i vrijeđanja u komentarima!
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na žalost ljudi se ne znaju razgovarati bez ponižavanja i vrijeđanja druge strane.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
za lec-a je sutra najbitniji start. zadnjih utrka je imao dosta loše startove i općenito mi se mclaren u tom segmentu čini bolji. samo da prvi izađe iz zavoja. čitav.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Leclerc 24. pole, Ferrarijev 250. Dakle, 10% svih PP-a u povijesti Ferrarija je osvojio Leclerc. Podatak vrijedan poštovanja.
S time, da u niti jednoj njegovoj sezoni Ferrari nije imao dominantan bolid. Na trenutke odličan, da, ali dominantan poput nekih Mercedesa ili npr. prošlogodišnjeg RB-a, ne.
To može biti djelomično i razlog zašto je dosad samo 5 od 23 PP-a pretvorio u pobjede, ali na tome će definitvno morati poraditi ukoliko misli ikada postati prvak.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sam taj podatak da je pobijedio samo 5 puta s pole positiona dovoljno govori o Ferrariju kao ekipi. Dakle, vozač odradi svoje i onda ćorak. Naravno, nije Leclerc savršen, ali kad se bolid pritiska do krajnjih granica cijelo vrijeme, mora biti grešaka, nemoguće je to izvesti sve savršeno. A i kad se pošteno sagleda, imao je u možda 10-15 utrka u karijeri najbrži bolid u utrci. Nešto 2019, prvi dio 2022. i evo možda sad Monako.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Više to govori o vozaču nego o momčadi. Jeste da su oni imali bisera ali jebote samo 5 pobjeda a toliko se hajpuje lik.
1
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vettel i Sainz su ostvarili tri pobjede u tom istom usporedivom periodu. Njih dvojica sigurno nisu levati, dakle imamo snažne referentne točke za usporedbu. Možeš li to malo proanalozirati?
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Graho, da li ga se hajpuje ili ne, ne znam. Znam da je u Sauberu bio jači od Ericssona (osvojio 80% bodova Saubera), u Ferrariju od Vettela i Sainza. Iako ti sugeriraš u nekim komentarima da mu ne ide uvijek, svejedno je i sa lošim razdobljima protiv Sainza u nekoliko sezona ukupno skupio više bodova sveukupno, više bodova u utrkama, zatim prosječno bodova po završenim utrkama (uzimajuci u obzir odustajanja), pole pozicija, najbrzih krugova, podija, pa cak i vise bodova u sprintevima, iako jedva. Jedino gdje nema bolji skor od Sainza su pobjede (3:3). Međutim, već danas može povesti i u toj kategoriji u kojoj je većinom i vodio pred Sainzom (tj.od pocetka 2022. do Australije prije 2 mjeseca). Statistika bi objektivno bila i bolja da nije bilo nekih pehova (nestartanje u Monaku nakon polea, greska boksa nakon drugog polea u Monaku, tehnicki problemi u Bahrainu ove sezone, kvar u formation lapu u Brazilu lani i sl.). Ja ovdje vise skidam kapu Sainzu da je prilicno blizu Leclercu gledajuci ukupno par sezona (konzistentnost) nego sto mi se cini da se Leclerca previse hajpuje.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako govori o vozacu? Moze jedino pozitivno govoriti o vozacu da nadmasuje “realne” mogucnosti svojih bolida u kvalifikacijama, u bolidima koji jedu gume ili nemaju ni blizu tempo vodecih bolida u utrci (2023 je dobar primjer). Pa osvajao je pole pozicije i 2021 u bolidu koji ne zasluzuje tamo ni blizu biti (Max i Hamilton bi zavrsili sa 40 sekundi prednosti ispred). Dosta njegovih kvali krugova su bili ludo nadmasivanje znacajno boljih bolida u utrci, pa je onda problem sto se to ne moze odrzati u utrci (nevjerojatno je da tako nesto ljudi smatraju kao nesto negativno… valjda je bolje ici na sigurno i zadovoljiti se sa P6 ili slicno). Kad je imao bolid za pobjedu (a to je bilo skoro nikad), onda je u pravilu i ostvario pobjedu. Mislim da je teze pronaci utrku gdje je realno imao kapacitet za pobjedu, a nije to napravio.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Haas je diskvalificiran. Startati ce 19. i 20. iz boksa mislim.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo čitam komentare i reakcije na komentare, ovaj “Lando noris”, pa frajer svakome stavlja unlike na komentar, jel s njim sve u redu?
Ps, stavi unlike?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne uzbuđuj se. To je njemu oznaka da čita svaki komentar. Kada ga pročita ostavi ružu. Baš je tip simpa. Tko drugi od 0-24 sjedi i čeka da pročita kometar.. Glede boje ruže koju ti da, možda ima crno bijeli monitor. A i crvena ruža mi je nekako ljepša.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gdje vidis 1 unlike, znaš tko je??
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pero, on ako i čita svaku, bar ne komentira svaku.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa zašto onda komentiraš svaku?
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
volim kad Stroll raz**** Alonsa jer to onda ipak malo pokaže koliko je Alonso napuhana ličnost hehehe zadovoljština
1
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ti to ozbiljno?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante Vetm se prijavio kao zion11.
Hahhah…..
Šala mala….. dosadno nedjeljno prijepodne,
????
?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ti inače gledaš utrke i shvaćaš taktike? Alonso u je omogućio promjenu guma. Da su htjeli do bodova Stroll je trebao usporavati da Alonso dođe do novih guma pa bi dobili bod. Ovako je Stoll neslavno propao a Alonso ostao 11.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako lijepe jahte.
Ova Formula junior, da su samo malo brže vozili bili bi brzi kao Formula 2.
A komentatori nisu znali više što bi pa su izmišljali pretpostavke za napad.
Kada su shvatili da lupetaju onda da zaštite ugled, strogo su predložili dvije obavezne promjene guma.
Da, i onda “Hamilton u napadu na Verstapena!”. Daj šutite molim vas. Izgledat ćete paetnije.
Čovječe koji usporeni film.
Koji proljev.
0
1