Mercedes tuži inženjera zbog špijunaže

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 8 godina 1 min 8 komentara

Mercedes

Momčad Mercedesa potvrdila je danas da su pokrenuli sudski postupak protiv inženjera zbog moguće povrede intelektualnog vlasništva. Bloomberg agencija ustvrdila je da je Benjamin Hoyle, bivši zaposlenik Mercedesa, obavijestio ekipu da će se povući nakon 2015. godine. No, on je zatim premješten s F1 projekta jer su pretpostavili da planira prijeći u neku drugu ekipu nakon što ode iz Mercedesa. Ipak, tvrde da je Hoyle uzeo dokumente koje nije smio. Ako se uzme u obzir spekulacija da bi Hoyle vjerojatno prešao u Ferrari nakon 2015. godine, potpuno su jasni razlozi tužbe. Sporni dokumenti odnose se na VN Mađarske ove godine.

“Gospodin Hoyle i potencijalno Ferrari su stekli nezakonitu prednost,” glasi tužba.

Mercedes sada pokušava zaustaviti Hoyleov prelazak u Ferrari ili u bilo koju drugu momčad.

“Spor između Mercedesa i zaposlenika je u tijeku. Firma je poduzela adekvatne pravne korake da zaštiti svoje intelektualno vlasništvo.”


Odgovor

8 komentara

  1. Wolf
    hattrick Donator Prikaži

    Sasvim legitimno.. fluktuacija znanja u F1 je normalna stvar. Ovo sa dokumentima trebaju dokazat, no niti jedno rješenje u F1 nije patentirano ili ima eksluzivna prava. Recimo kad je pomoćnik AN prešao u McLaren mogli smo vidjet pregršt rješenja od dotičnog AN.. štoviše ta rješenja nisu bila slične modifikacije, već totalno ista, recimo prednje krilo na početku sezone, pa na dalje. Timovi koji su u velikoj prednosti nakon promjene tehničkog pravilnika nerjetko gube ključne ljude zbog puno boljih ponuda od konkurentskih timova upravo kako bi se sustiglo znanjem u tim segmentima u kojima se steče najveća prednost. Skoro sam siguran kako Mercedes puše u prazno.


    0
    0

    0
    • Wolf
      hattrick Donator Prikaži

      Sad malo čitam.. izgleda da imaju dokaze kako je nešto skidao sa kompjutera. Tužba nema veze sa Ferrarijem, te se Ferrari ograđuje od te priče. Mercedes tuži svog zaposlenika i traži suspenziju iz F1, te predlaže blokiranje mogućeg prelaska u Ferrari. Imam neki osjećaj kako se u Mercu dešava rasulo, ili barem određena doza panike. Prvo im je otišao čovjek zaslužan za ERS (Mercedesov specijalist za hibridne sustave Zimmerman) koji je napravio u Ferrariju rekunstruiranje menadžmenta odjeljenja za agregat. Nakon toga Jock Clear koji dolazi punom snagom od sljedeće godine (na Ferrarijevoj temi bit će izneseno zanimljivo iskustvo jednog forumaša).

      Wolf govori o negativnom utjecaju odnosa između vozača (vjerovatno po naputku vlasnika (dioničara) Mercedesa kojima se ne sviđa Hamiltonov stil života, vjerovatno i po saznanjima koje uzrokovano napetostima utječu na atmosferu u timu i mogući odlijev znanja). Možda se to ne bi ništa događalo da ne pretpostavljaju i osjete stanoviti pritisak predhodne sezone kad očekuju puno pripremljenijeg oponenta. Ovako u slučaju neuspjeha vlasnici govore kako se ta ploča mora okrenuti… te povlače poteze kao mjeru predostrožnosti. Sasvim razumljivo.


      0
      0

      0
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        Rekao bih da imaju više od jednog stručnjaka za ERS. Ovogodišnji motor je dokaz za to.


        0
        0

        0
      • Kush Prikaži

        mene je to isto podsjetilo na prodromouov slučaj, i blokiranje RB-a do maksimuma, iskoristili su sve pravne mogučnosti da oduže taj prijelaz, no na koncu se ipak ostvario, tako će i ovo, makar i dotični pauzirao malo, za sve vezano uz pravni dio će imati osiguranu podršku, i na kraju će kao i gore spomenuti prije ili poslije završiti u ferrariu, ako to ferrari bude želio, tj smatrao dobrim potezom, a očito je da smatra, jer stvar je da je ulaganje u kompetentan i kvalitetan kadar dugoročna dobit, i uvijek ispadne daleko najjeftinije, tj najisplativije, kada se gleda omjer uloženog novca i povrata, tj vrijednosti koju će stvoriti za novi tim, stoga je i normalno puno prašine i natezanja po sudovima, jer kako davno rekoh – tim ne čini značka, već ljudi koji nose taj tim, svi redom (pa iz toga proizlazi i to da je bitna atmosfera u timu, i da u mercu trenutno nije baš sve po špagi, to je zaključak koji sam tu u gore pročitao, i mogu samo reći da i meni tako izgleda već neko vrijeme).


        0
        0

        0
  2. Monisha Kaltenborn
    Zeus Prikaži

    Ferrari samo treba dokaz da nisu imali ništa sa slučajem. U ljetnoj pauzi su se talijani raspisali o prelasku Hoylea iz Mercedesa u Ferrari, da bi surađivao direktno sa Binottom i da bi trebao donijeti pregršt znanja o PJ.
    Pošto svi inžinjeri moraju na onu “vrtlarsku” pauzu, nije mogao postati odmah Ferrarijev zaposlenik, službeno.
    Valjda nisu toliko blesavi u Maranellu da su ostavili traga, taman i da su iskoristili te podatke koje je BH skinuo.
    Istraga je završena, BH je dokazano uhvaćen sa kompromitirajućim materijalom, njega će oderat sigurno, pitanje je samo da li je “netko” iskoristio tu krađu podataka. Materijal je navodno uploadan na jednu web stranicu, lako se može provjeriti tko je sve imao pristup tom sajtu.
    Zajbana situacija, ako je BH iskorišten od bilo koga, a sad ga se baca pod autobus, kao jedinog odgovornog, moglo bi se lako dogoditi da čovjek prizna, ali i prokaže one koji su se htjeli ili okoristili, nije sigurno to radio za osobne potrebe. Za Ferrari nema straha ako nemaju dokaza da su imali pristup tim informacijama. Sve drugo bi bilo na nivou McLaren-Ferrari afere. Kako god bilo, opet se o F1 priča u negativnom tonu, van događanja na stazi. Pogonske jedinice i događanja van staze su opet dobile najviše mjesta kod izvještavanja u ovogodišnjoj sezoni, što je jako tužno za ovaj sport.


    0
    0

    0
  3. Kush Prikaži

    Za svaku tužbu u tom svijetu postoji i protutužba, i teško je velike igrače uhvatit s prstima u pekmezu, tako da sam ferrari oko toga ne brine, eventualno im može donijeti glavobolju mercovo odugovlačenje tog prelaska, što je niže raspravljeno :)
    Ali i tako je mrtva sezona, pa su ovakve vijesti taman da potaknu raspravu dok nema napetijih tema, bar zasad..
    Ako to ipak prijeđe u neki skandal, tj da merc uspije udaljiti hoylea sa grida – svi će se iz svijeta F1 i tako o tome očitovati, pa ćemo vidjet, ali pridružujem se stavu da je protok stručnog kadra u tako uskoj zajednici normalan, rekao bih i nužan za razvoj novih ideja i rješenja.


    0
    0

    0
  4. Maurizio Arrivabene
    Firemarshall Donator Prikaži

    Jedna stvar koju sam pročitao na autosport f1 mi nije jasna:
    ”In April 16 this year Hoyle was informed, both verbally and via letter, he would be assigned to non-F1 projects, switching over to Mercedes’ DTM programme, as HPP “wished to manage the intellectual property” he was exposed to.

    Hoyle was provided with a new, wiped-clean laptop, email address and log-in details, denying him access to anything related to F1, and HPP restricted the areas of the building to which he was allowed.”

    Znači nije imao pristupa F1 podacima i onda u sljedećoj rečenici kažu ovo:
    ”HPP claims after this date, and prior to September 24 and after employing expert forensic computer analysts, Hoyle removed hardcopy documents containing confidential F1 information.

    Ili je frajer odličan haker ili mu se sve ovo pokušava namjestiti.. hm??


    0
    0

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.