Ferrari će svoje nadogradnje donijeti ranije nego što je originalno planirano, ali odustaju od radikalne promjene svog SF-23.
Momčad je prošle godine završila na drugom mjestu u konstruktorskom poretku, a ove godine je tek na 4. mjestu nakon prve tri utrke. Za Red Bullom sad već zaostaju skoro 100 bodova.
“Ne radi se o B-specifikaciji bolida. Nećemo se pojaviti s nečim što je u potpunosti drukčije. Nastavit ćemo nadograđivati ovaj bolid žestokim tempom.”
Nadolazeća utrka u Azerbajdžanu zahtjeva paket s niskom razinom downforcea i visokom maksimalnom brzinom, a s obzirom na format vikenda – neće biti previše vremena za treninge i evaluaciju nadogradnji. Poseban paket bit će potreban i u Monaku, kao što je to uvijek slučaj, ali Ferrari će nadogradnje donositi i na druge utrke.
“Imamo cijeli niz nadogradnji. Neke neće biti spremne za Baku jer za tu utrku imamo poseban aero-paket. Također, na sprint vikendu nije najlakše odraditi potrebne testove.”
“No, od Miamija, Imole, ne Monaka nego Barcelone – na svakoj utrci će biti nadogradnje na bolidu. Držimo se plana. Odradili smo neke promjene po putanju balansa i ponašanja bolida pa je već u Melbourneu bilo puno bolje. Nastavit ćemo u tom smjeru.”
Vasseur je potvrdio da je ograničenje budžeta otežalo ekipama uvođenje radikalnih promjena:
“S ograničenjima u zračnom tunelu – jako je teško započeti nešto od nule. Neću reći da nema smisla, ali je vrlo teško.”
“Ubrzat ćemo. Sve resurse bacamo na ubrzavanje procesa. Nadogradnje planirane za Barcelonu će doći u Imoli, tako da će nadogradnje stizati jednu ili dvije utrke ranije. Međutim, tijekom sezone ne možete nešto drastično promijeniti.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno, samo jako Vasseur i Ferrari.
#earlyfuse
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve resurse bacamo na ubrzavanje procesa. The process. Ferrari 2050.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro dok nije Kafkin.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali jest izgleda kao onaj Embiidov ?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ni ne može biti drastičnih promjena koncepta zbog budžeta.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Međutim, tijekom sezone ne možete nešto drastično promijeniti.” moguće da ova rečenica govori puno o očekivanjima , rezultatima tima u borbi sa konkurentima ove sezone . ne mislim na RB nego na MB i AM . ako se MB nastavi poboljšavat , a AM ne izgubi sadašnji momentum ferrari bi 2023. moga završit lošije nego 2022. gledano kroz prvenstvo konstruktora , a vrlo lako moguće i vozački .
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema radikalnih promjena što znači nema ni rezultata.
0
0