Zasad potvrđene kazne za Monzu: Verstappen (5 mjesta), Perez (10), Bottas (15), Sainz (15 za PU+10 za mjenjač), Hamilton i Tsunoda (začelje).
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bitno da se prica kako ce smanjit broj dopustenih motora po sezoni…
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ko priča?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iz FIA-e, cesto govore kako ce s novim pravilnicima ogranicenje motora biti na jos manjem broju nego do sada. Neki spominju i samo jedan motor po sezoni
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
molim citat/link.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@zekohonda
Probao sam naci, ali nisam uspio. Uglavnom putujuci prema “sustainable” zelenoj slici formule 1, suska(lo) se o ogranicavanju ICU na dvije po sezoni. 1) kako bi pomogli financijski slabijim timovima da se lakse natjecu s mocnima, 2) kako bi se fokus razvoja prebacio na izdrzljivost motora visokih performansi i 3) manje motora = manje otpada.
Bio sam iznenaden kad su objavili da ce pravilnik 2026. omogucavati jednak broj ICU-a, obzirom da su najavljivali suprotno. Ali su zato ogranicili neke pomocne komponenente. Cak ce i prve sezone s novim pravilnikom smjeti koristiti 4 motora umjesto 3.
Iskreno sad kad sam ti trazio clanak, zatrpalo me mnogo clanaka koji tumace novi pravilnik. To sto sam ja procitao je objavljeno prije sluzbene objave pravilnika, pa se vjerojatno izgubio u meduvremenu, ali ako ga pronadem, zaljepiti cu ti link u neki reply.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, za 2026. +1 bitne komponente, ostale godine isto ko i sad.
Max. Cijena po sezoni isto ostaje ista.
Ovo o dva motora po sezoni nigdje nisam vidio, zato sam i pitao.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uz postojeći omjer snaga na gridu, Max bi mogao voziti utrku s jednom rukom vezanom na leđima, startajući iz boxa u fićeku iz ’76 … i opet bi pobijedio.
Tako da je ovih 5 mjesta piis-of-kejk…
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
što se točno želi postići tim kaznama za nove dijelove? smanjiti trošak? ne mogu se sjetiti kada i zašto točno su te kazne uvedene… smiješno mi je to malo, svaku utrku netko zbog kazne ide 5,10,15 mjesta unazad…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da, kao smanjiti trošak.
umjesto da stave barem 5 pu po sezoni s obzirom na povećani broj utrka.
jednom je zaposlenik (toto, cowell, nemam pojma) mercedesa izjavio kako oni naprave 100-njak pogonskih jedinica pa iskoriste najbolje.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
i di je tu onda štednja? sve je to po meni lažni marketing, kao furamo se na ekologiju itd…come on… slično kao i sad sa mobitelima bez punjača #bljuv
2
0