Valtteri Bottas osvojio pole position za VN Meksika

Izdvojeno

Jelena Benger

Prije 2 godina 4 min 49 komentara

Mercedesov Valtteri Bottas osvojio je pole position za sutrašnju Veliku nagradu Meksika. Uspjelo mu je to s vremenom 1’15.875. Drugi najbrži bio je njegov momčadski kolega Lewis Hamilton. Red Bullov vozač Max Verstappen zauzeo je treće mjesto.

Q1

Latifi je prvi krenuo na stazu dok su njegovom momčaskom kolegi, Russellu, mehaničari dovršavali bolid nakon otkrivenog kvara na PU. Nakon sedam minuta postavljena vremena imalo je sedam vozača, a najbrži je bio Leclerc s 1’17.991. U to je vrijeme nastupila crvena zastava jer je Lance Stroll razbio svoj bolid. Na izlasku iz posljednjeg zavoja izgubio je kontrolu što ga je bacilo u barijere. Stroll je iz bolida izašao samostalno, no osim svog bolida, jako je oštetio i barijere.

Kimi Räikkönen bio je odmah iza njega te je skrenuo najprije u pit-lane iza stupića pa se predomislio i vratio na stazu. Ta će se situacija još istražiti nakon kvalifikacija

Period crvene zastave trajao je nešto više od dvadeset minuta. Sainz je u izlaznom krugu prijavio gubitak snage u motou, no kvar je uspio otkloniti uz pomoć svog inženjera. Verstappen je tada postavio najbrže vrijeme s 1’16.788, Bottas mu se u svom drugom pokušaju približio na desetinku i pol. Treći je u tom trenutku bio Perez na dvije desetinke zaostaka za Nizozemcem.

Nakon posljednjih pokušaja u Q1, Bottas je odvezao najbrži krug s 1’16.727, a Leclerc se probio do drugog mjesta. Odlične krugove su imali i vozači AlphaTaurija: Gasly je bio četvrti, a Tsunoda sedmi. U drugu kvalifikacijsku rundu nisu prošli Alonso, Latifi, Schumacher, Mazepin i Stroll.

Nakon kvalifikacija suci će istražiti i Latifija i Russella za incident kod izlaska iz pit-lane.

Q2

U drugu kvalifikacijsku rundu svi su vozači krenuli na medium gumama, osim Tsunode i Ocona. Prvi na stazi bio je Perez, a Verstappen je iza njega odmah postavio najbrže vrijeme do tad s 1’16.483. Hamilton je u prvom pokušaju imao zavjetrinu od Bottasa i njegovo vrijeme je od Verstappenovog bio sporije samo 16 stotinki. Tsunoda je nakon prvih pokušaja bio treći najbrži. U zoni opasnosti od ispadanja našli su se Räikkönen, Giovinazzi, Ocon, Russell i Vettel.

U posljednjim pokušajima Q2 Lewis Hamilton ipak je uspio doći do prve pozicije na tablici s 1’16.474, a Tsunoda je došao do treće. Nakon toga je Antonio Giovinazzi izazvao žutu zastavu u trećem sektoru izletivši u 12. zavoju. Žuta zastava nije dugo trajala, ali je i to vrijeme bilo dovoljno da uništi krugove nekoliko vozača, tako da Vettel, Räikkönen, Russell, Giovinazzi i Ocon nsu prošli u Q3.

Q3

McLarenovu vozači prvi su izašli, Norris ispred Ricciarda. Odmah nakon njih u parovima su na stazu krenuli i ostali. Odmah u prvom pokušaju Valtteri Bottas najbrže vrijeme danas:1’15.875. Hamiltonu je do njega nedostajala desetinka i pol. Verstappen je odradio treće najbrže vrijeme s tri i pol desetinke zaostatka, no on nije imao zavjetrine i u jednom je trenutku proklizao na stazi.

U drugom i posljednjem pokušaju u Q3 Verstappen je bio bliže Perezu na stazi. Međutim, Tsunoda ispred njih izletio je kod desetog zavoja što je omelo Pereza koji je također izašao van zavoja. Međutim, Verstappenovo vrijeme nije ni do tog trenutka bilo brže od Bottasovog.

Na kraju se poredak nije promijenio. Bottas je odradio još jedan odličan krug malo sporiji od prvog i zadržao pole, Hamilton je ostao drugi, a Verstappen treći. Sergio Perez bio je četvrti najbrži, Gasly peti, Sainz šesti. Daniel Ricciardo odvezao je šesto najbrže vrijeme. Leclerc je ostao osmi ispred Tsunode i Norrisa.

Start Velike nagrade Meksika sutra je u 20:00 sati po hrvatskom vremenu.

Provizorni startni poredak:

PozicijaVozačMomčadVrijemeZaostatak
1.Valtteri BottasMercedes1’15.875 –
2.Lewis HamiltonMercedes1’16.020+0.145
3.Max VerstappenRed Bull1’16.225+0.350
4.Sergio PerezRed Bull1’16.342+0.467
5.Pierre GaslyAlphaTauri1’16.456+0.581
6.Carlos Sainz Jr.Ferrari1’16.761+0.886
7.Daniel RicciardoMcLaren1’16.763+0.888
8.Charles LeclercFerrari1’16.837+0.962
9.Sebastian VettelAston Martin1’17.746+1.871
10.Kimi RaikkonenAlfa Romeo1’17.958+2.083
11.Antonio GiovinazziAlfa Romeo1’18.290+2.415
12.Fernando AlonsoAlpine1’18.452+2.577
13.Nicholas LatifiWilliams1’18.756+2.881
14.Mick SchumacherHaas1’18.858+2.983
15.George RussellWilliams1’18.172+2.297
16.Nikita MazepinHaas1’19.303+3.428
17.Lance StrollAston Martin1’20.873+4.998
18.Yuki TsunodaAlphaTauri1’17.158+1.283
19.Lando NorrisMcLaren1’36.830+20.955
20.Esteban OconAlpine1’18.405+2.530

Odgovor

49 komentara

  1. Nando
    andrej12 Prikaži

    Kakva patka mercedesa :D
    A nis, bude Valtteri sutra dobio novi motor sigurno :)



    28
    21

    7
  2. Ayrton Senna
    Scuderia Prikaži

    Stvarno me čudi koliko red bull ima problema sa balansom. Nisam ovo očekivao nakon treninga. Al bar ovo nije najgora staza za startat iz drugog reda



    22
    21

    1
  3. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    RBR se opustio, i sta se desi. Zajebali sa zadnjim krilom. Mercedes zasluzeno dobio kvale. Sutra nas ceka uzbudljiva utrka.



    11
    10

    1
  4. Nando
    Matek14 Prikaži

    Hladan tuš za Red Bull.. al ovdje tak i tak pole ništa ne znači. Dapače na ovoj ravnici je i deficit startat prvi zbog tow-a.. Max mora pametno odraditi prvi zavoj..



    26
    23

    3
  5. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Donator Prikaži

    Davno sam rekao da se Mečka ne smije otpisati nikad, ali sutra je još hrpa krugova.
    A viđe mi Valtera kako slavi. Čovjek bi pomislio da će mu sutra dopustiti da pobijedi :-)



    19
    17

    2
  6. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Ah Checo…
    Šteta.
    Mercedes jako dobar na ne baš sjajnoj stazi za njih.
    Start će biti jako jako zanimljiv.
    A Gasly moj dragi, meni i dalje nije jasno kako ti sa AT uspiješ nerijetko biti P5. Mora da ga voziš kao da si ga ukrao.
    Sve u svemu čeka nas dobra utrka sutra.



    27
    27

    0
  7. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    E ovo nisam ocekivao.

    Cestitke Valterri, Lewis i Mercedes, opet su izvukli asa iz rukava.

    Red bull izgleda napravio gresku sa strukturalnim dijelom DRSa i moglo bi bit gusto da i zavrse utrku.

    Nadajmo se opet cistom prvom krugu i fer borbi ko u Austinu.

    Ova sezona je bas nepredvidiva.



    19
    19

    0
  8. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Znači, na stazama gdje dominira Mercedes bolji je Red Bull, a na stazama gdje dominira Red Bull bolji je Mercedes.
    Analize ove godine su vrh.

    Bravo za Bottasa, još kada se ne bi sklonio, ali svi znamo skupa s njim što mu je posao.
    Perez i dalje pokazuje da je vrlo dobar vozač, ali ne i odličan.

    Čeka nas zanimljiva utrka s taktikom sutra.



    14
    11

    3
  9. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Nisu lagali u Mercedesu kad su rekli da bi mogli biti dobri u Mexicu.



    6
    6

    0
  10. Marlboro
    AMG Donator Prikaži

    Malo iznenađenje za Red Bull 😁



    7
    3

    4
  11. Fernando Alonso 14
    GP2Engine Prikaži

    Uh, Max treba pokupit dobar slipstream i izvrsno startat ako želi pobjedu – pod uvjetom da mu se stražnje krilo ne slomi.
    Bojim se sutra da bi svega moglo biti.
    Čeka nas zanimljiva utrka.



    4
    1

    3
  12. Niki Lauda
    Vordas Pretplatnik Prikaži

    Toto sretan ko malo dijete, zna da će se Bottas maknuti i štopati Maxa. Naravno ako uspiju sutra na startu zadržati bikove. Nadam se sutra dobroj borbi i na stazi i kroz strategiju. Yuki telac, dobro su mislili sa da ubrzaju Pereza i Maxa, samo da Yuki nije izletio.



    7
    4

    3
  13. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    RB nakon FP3 razrađiva taktiku 1-2 starta i onda Mečka dode i obrise pod s njima.
    Sto je RB opce sa zadnjim krilom, moglo bi se to raspasti u utrci.
    A i ovaj Tsunoda sinati.



    7
    7

    0
  14. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Ništa nisam pogodio ove sezone. Očekivao sam RB na poleu djelovali su jako. Mercedes je skrivao ili su to odvrnuli i neće sutra doći do cilja.



    4
    3

    1
  15. Lewis Hamilton 44
    NRteamLH44 Prikaži

    Ideemooooo ,ono kad vec od 2 treninga vidis da se ovde ni pomocu trikova nece moci ispred ,a oni najveci trik ostave za Q3 :D

    Stvarno,ne znam otkuda ovo , ali idemooo , jos samo sutra da se prezivi prva krivina :D



    4
    -6

    10
  16. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Kao što rekoh boje se rodit bez k nego bez sreće, a Merc ima valjda dimnjačara na stand by-u.
    Sve u svemu drago mi je da se borba zahuktala i ovaj front row stvarno ne znači puno na ovoj stazi ali znači psihološki.
    Jedva čekam sutra start i nadam se barem postolju svojih.
    Predviđam dva safety cara.



    3
    -1

    4
  17. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Tko je Maxu sad idiot i zasto? Kakav neodgojeni balvan od covjeka..



    7
    1

    6
  18. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    Čestitke mercu na prvom startu iz prvog reda u sezoni. Yukija ne krivim za rb-ove probleme.
    Nadam se zanimljivoj utrci i smanjenju konstruktorskih zaostataka.



    7
    7

    0
  19. Msc3005 Prikaži

    Citam komentare pojedinaca o tome kako se unaprijed zna da ce Bottas morati pustiti Hamiltona da prodje i sto vise da mu cuva ledja od Verstapena.
    Pa momci 5 staza do kraja,Hamilton se bori za naslov i sad da li zaista mislite da li je uistinu Bottasov posao da mu jos oteza to ? Pa Valjda je u svakoj ekipi bilo da pred sam kraj sezone, kada je vec ocito da drugi vozac nema izgledne sanse za naslov, propusta ovog prvog kako bi mu pomogao.
    Tako da ne vidim svrhu da mu TIMSKI KOLEGA treba danas stvarati probleme.

    Slikovito da vam opisem sta sam htio reci
    https://youtu.be/1zscAuS0-dU



    7
    7

    0
  20. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Kao sto sam na prošlom članku napisao….Čim se po portalima uporno gura RB i Perezu se upisuje unaprijed domaća pobjeda Itd., Mercu to ide u korist i osvaja prvi red. Zato u utrci očekujem Maxov maksimalni napad jer zna da je ovdje sve osim pobjede katastrofa.



    1
    -2

    3
  21. Max Verstappen
    MV33rbr Prikaži

    I ove kvalifikacije su u duhu cijele sezone. Ocekuj neocekivano. Bio sam gotovo uvjeren u prvi startni red za Red Bull, kad ono Mercedes izvuce asa iz rukava. Nije mi bas jasno gdje je nestala brzina od petka ili su se jednostavno prekombinirali s Yukijem i Checom kako bi povukli Maxa pa je sve izmaklo kontroli. S vedrije strane, P3 i nije tako lose mjesto za start na ovoj stazi, kao sto su vec neki napomenuli pa da vidimo sto ce donijeti prvi zavoj. Zanimljiva su mi i zadnja krila na RB bolidima. Zna li se sto nije u redu i moze li se zadnje krilo mijenjati uoci utrke ili ide kazna ako se mijenja?


    0
    0

    0
    • Michael Schumacher
      ZJ11 Prikaži

      Moze se krilo zamijeniti ali mora biti iste konfiguracije.
      Izgleda da je neki strukturalni problem i da su morali sa trakom ucvrstiti a to stvara dodatni drag i smanjuje downforce, jer ipak nije projektirano da se vozi sa trakom.

      I da mogu zamijeniti bez kazni sa drugom specifikacijom nebi im pomoglo, jer je meksiko kao i monaco maximalni downforce zbog rijetkog zraka a sumnjam da imaju dvije takve varijante, a da uzmu krila koja su tijekom sezone koristili bolid bi bio pptpuno nestabilan i nemoguc za vozit, jedino bi top speed bio puno bolji.



      6
      6

      0
  22. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Znao sam da ce merc izvuc nesto.
    To su jednaki bolidi, nijanse odlucuju. Nema nista unaprijed dobivenog.
    Kimi i alfa desetii. Seb isto solidan deveti
    Ferari i mclaren veliki zaostaci za vodecima


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.