Red Bullov Sergio Perez ostvario je najbrže vrijeme na drugom slobodnom treningu za VN Azerbajdžana. Iza njega našao se njegov momčadski kolega Max Verstappen. Treći najbržio bio je Ferrarijev Carlos Sainz, a četvrti Charles Leclerc u drugom Ferrariju. Najbržu petorku zaokružio je AlphaTaurijev Pierre Gasly.
Mercedesov dvojac se mučio i na ovom treningu – Lewis Hamilton bio je tek 11., a Valtteri Bottas 16.
Kako je to već postala tradicija s obzirom na kraće slobodne treninge ove sezone, cijeli grid je pohitao na stazu na samom početku treninga. Vozači Ferrarija i Alfe Romeo bili su prvi na stazi, a unutar tri minute tamo im se pridružio i ostatak grida. Većina vozača bila je na medium gumama, s nekolicinom na hardu. Jedini koji je u tom prvom dijelu treninga bio na softu je Alpineov Fernando Alonso.
Kao i na prvom slobodnom treningu, vozači su ponovno radili dosta grešaka u pokušaju da nađu apsolutni limit ove staze. Tako je Bottas izletio van staze u prvom zavoju svog brzog kruga. Osim njega, slične greške su radili i Haasov Nikita Mazepin, Aston Martinov Sebastian Vettel, Gasly, Leclerc i mnogi drugi.
Nakon prvih brzih krugova najbrži je bio Ferrarijev Carlos Sainz, čime je nagovijestio još jedan snažan trening za Ferrari. Tad su se učestalo počela izmjenjivati imena na vrhu poretka. Osim Sainza, tamo su se našli i Alonso, Gasly, Leclerc i Verstappen u prvom dijelu treninga. Ferrari i Red Bull izgledaju vrlo dobro zasad u Azerbajdžanu, što se vidi i iz činjenice da su njihovi vozači konstantno bili pri vrhu poretka.
Za razliku od njih, Mercedes se muči na ovoj stazi, kao što je to bio slučaj i u Monaku. Prema Valtteriju Bottasu, taj problem proizlazi iz toga da jednostavno ne mogu zagrijati gume i dovesti ih u optimalnu radnu temperaturu.
Treba napomenuti i kako su sve momčadi koje koriste Mercedesove motore stavile nove pogonske jedinice u svoja oba bolida. Povezano s time, nakon trinaest minuta treninga, Williamsov Nicholas Latifi je izazvao crvenu zastavu na stazi nakon što mu je motor samo otišao u sigurnosni način rada. Kasnije su javili iz Williamsa da se Latifijev motor jednostavno pregrijao i automatski otišao u sigurnosni način rada.
Šest minuta kasnije, trening je ponovno započeo. Sad su svi vozači izašli na stazu na soft gumama kako bi odradili nekoliko kvalifikacijskih krugova. Tad su na stazu prvi izašli Sainz i Alpineov Esteban Ocon. Zanimljivo je spomenuti kako su tad Williamsovu Georgeu Russellu javili iz boksa kako očekuju da će se staza ubrzati za poprilično velikih 0,9 sekundi.
Ferrari je izgledao odlično i u tom drugom dijelu treninga pa su tako njihovi vozači bili najbrži dosta dugo. Točnije, bili su najbrži dok Red Bullov dvojac nije odradio svoje najbrže krugove.
Osim ranije spomenute crvene zastave, drugi veći incident izazvao je Charles Leclerc na sredini treninga. Naime, tijekom svog brzog kruga, Leclerc je jako kočio u zavoju broj 15 i zabio se u barijeru. Tako je ostao bez prednjeg krila, koje je samo ostavio na stazi. Šteta očito nije bila kritična jer se Leclerc sam vratio u boks. Taj incident je izazvao virtualni sigurnosni automobil.
Ubrzo nakon toga, točnije u zadnjoj trećini sesije, većina vozača je sa softa prešla na tvrđe mješavine guma kako bi odradili duge stintove.
Treći slobodni trening je na rasporedu sutra u 11 sati.
VOZAČ | MOMČAD | VRIJEME | + | o | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Sergio Perez | RED BULL RACING HONDA | 1:42.115 | 22 | |
2 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA | 1:42.216 | +0.101s | 23 |
3 | Carlos Sainz | FERRARI | 1:42.243 | +0.128s | 24 |
4 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:42.436 | +0.321s | 22 |
5 | Pierre Gasly | ALPHATAURI HONDA | 1:42.534 | +0.419s | 26 |
6 | Fernando Alonso | ALPINE RENAULT | 1:42.693 | +0.578s | 24 |
7 | Antonio Giovinazzi | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:42.941 | +0.826s | 25 |
8 | Lando Norris | MCLAREN MERCEDES | 1:43.018 | +0.903s | 24 |
9 | Esteban Ocon | ALPINE RENAULT | 1:43.020 | +0.905s | 23 |
10 | Yuki Tsunoda | ALPHATAURI HONDA | 1:43.130 | +1.015s | 25 |
11 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:43.156 | +1.041s | 24 |
12 | Kimi Räikkönen | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:43.220 | +1.105s | 23 |
13 | Daniel Ricciardo | MCLAREN MERCEDES | 1:43.298 | +1.183s | 23 |
14 | Lance Stroll | ASTON MARTIN MERCEDES | 1:43.812 | +1.697s | 21 |
15 | Sebastian Vettel | ASTON MARTIN MERCEDES | 1:43.881 | +1.766s | 22 |
16 | Valtteri Bottas | MERCEDES | 1:44.184 | +2.069s | 23 |
17 | George Russell | WILLIAMS MERCEDES | 1:44.557 | +2.442s | 24 |
18 | Nikita Mazepin | HAAS FERRARI | 1:45.563 | +3.448s | 23 |
19 | Mick Schumacher | HAAS FERRARI | 1:46.095 | +3.980s | 12 |
20 | Nicholas Latifi | WILLIAMS MERCEDES | 1:46.983 | +4.868s | 5 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Inside news… senzori na ferrari idu pod hitno !
28
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekako čudno da se korisnici mercedesova motora nalaze izvan top 10. Hamilton, Ricciardo, Stroll, Vettel, Bottas. Je li ovo znak nekakvih problema ili?
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobili su svi novi motor i jos poneku komponentu za ovu utrku.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobili su downgrade :-)
@Ibarac, novi motori će vjerojatno za kvalifikacije i utrku.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjer su stari agregati u bolidima ili su novi ali su u eco++ moodu, ne znam samo pretpostavljam
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vjerojatno je “slow button on”, nema drugog objasnjenja.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije motor sve. Motor će ti dati pogonsku silu ali neće ti otkloniti probleme otpora vazduha.
Npr:
Imaš Mercedes koji ima silu od 1000 [kN] na pogonskim točkovima al zato ima otpor od 300. Sa druge strane imaš Hondu koja ima silu od 950, ali zato RB pravi otpor od 200, ko je brži na pravcu onda?
Očigledno je da su korisnici Mercedesovih motora pokušali da upravo zbog jačine motora povećaju downforce, izgleda da su pretjerali ili da još uvijek traže setup optimalan i to je to. Rekao bih ovo drugo
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Njušim opet senzore..
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alpinovin bolidima se kola cudno vrtne, izdusit in gume
Ferkanu smanjit potrosnju za 40%
Rbr i alpha tauriu skinit krila
21
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A di je GOAT ?
Valjda je u Modu – Učenje !
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitali su ga preko radija da li želi u box ili iskoristit krug za učenje :-)
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
iako je rano pričat izgleda da unatoč prognozama PU ferraria i nije baš tako spora jer je AG odvozija najbrže 3. sektor . ne znam je li CL postaje tradicija da se bar jednom razbije svaki vikend jer ovo mu je već 2. put uzastopno .. srićom bez velikih posljedica ka u MC . možda ga na riskiranje “gura” jako dobri CS koji izgleda ne zna ili nije svjestan da je CL budući prvak koji možda želi nadmašiti novog kolegu u svim segmentima ( FP , Q i trka ) i pokazat mu ko je “gazda u kući”. jbga , možda je i CS veliki talent pa CL baš ne ide glatko ka šta je možda očekiva i on i valjda mnogi ovde . interesantno da među prvih 10 je tek jedan bolid sa mercovim motorom . možda je ovo znak da se nekim timovima ( ne samo ferrariu ) podjeli hrpa senzora ako se ovo ponovi još poneku trku …..
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E moj ti, izgleda da je na vas Vettelove fanove ostavio Leclerc ogrmne traume. Apsolutno je nebitno dali ce biti prvak, dali ga sada ide ili ne. Bitno da je namazao ko “pastetu na kruh” četverostrukog prvaka koji je od pokušavanja dokazivanja da je ipak možda on bolji razbijao se u svog momčadskog kolegu. Ako je Vettel bio 4 puta prvak a gubio je dva puta od Leclerca onda bi itekako to mogao Leclerc sa bolidom kakvog je Vettel imao nekoliko godina. Što se tiče previše razbijanja tu si u pravu i sa time se slažem, o tome sam pisao niže tebe.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso1983… možda je na sebove fanove CL ostavija ogromne traume no vjerovatno puno manje nego na vas alonsove sebova osvajanja titula ;) jer eto ispada da mu to nikako ne možete zaboravit usprkos evo već 8 sezona od kada se to dogodilo zadnji put . znaš . ljudi kažu “nije bolest sve šta boli” tj ima bolesti koje ne bole ;) nigdi nisam spomenija seba , tek sam spomenija CS koji je po meni , a s obzirom da je rookie u timu odlično otvorija sezonu . tek je 2 boda iza kolege , baš on je donija prvi podij ferrariu za sada i jako dobro parira CL s obzirom na “staž” obojice u ferrariu . . s obzirom da sam spominja tek CL i CS ( nigdi seba ;) ) i 2 uzastopna razbijanja CL mislim da si fula metu tj mene ka traumatiziranoga fana seba i smisao moga komentara ;) jer o CL se priča u superlativima ka o budućem prvaku šta nema veze sa sebom , samo zao um fana fernanda to može tako protumačit , a CS ko jbe . on i nije da nešto vozi , da ima talenta jer sve ovo do sada prikazano j eplod sriće , a ne talenta CS . interesantno , još za vrime FP u MC mislim da je brundel spomenija gledajući vožnju carlosa da je španjolac bija najtalentiraniji kolega maxa . i sam DR je zaključija da su za njega carlos i max tu negdje . ali šta oni znaju ? zašto spomijat carlosa kad je tu leclerc kolega ? čudo šta si primjetija i “prihvatija” moj “navod” o razbijanju CL ali ni tu nisi moga da ne spomeneš seba “moj” Alonso ;) e da … kako si samo zaključija ( točno naravno ) da sam fan seba ? po mom nicku ? bedžu ? nečem trećem ? :) :) :)
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam nista drugo ni ocekivao neko pricanje o vetel alonso kompleksima. Momcino pa tebi Leclerc je ustima non stop i meljes tu o nekom buducem prvako o strahu od sainza isl nebuloze. Gdje vidis da ja to pisem o vettelu da mizemo pricati o nasim komplexima na vettela? Prica ti kao i inace ndrzi vodu kad navedes 100 gluposti koje veze nemaju s onime o cemu pricam. Vi pojedinci umjesto da napisete realno stanje stvari dodate milion gluposti. I onda okrenete pricu na nesto drugo kao sada o komplexima na vettela a ja ga nigdje ne spominjem. Komplexi peru onoga kome netko ne izlazi iz usta. Tvog miljenika ja zaobilazim u sirokom luku niti pisem o njemu. Po cemu si fan seba? Pa recimo da neskaces na nicije kritike kao na njegov racun. Vidjelo se to lijepo prosle sezone. Cak stovise s dobrim djelom recenog u tvom prvom komentaru se slazem ali ti ne bi bio ti da nepodbodes sa glupostima kao buduci prvak itd. Sa takvim stvarima jasno pokazes kakav ti je stav nasoram njega. A zadto? To pitaj sam sebe. O c.s ja nemam losu rijec niti ga spominjem. Uostalom drago mi je da je dobro poceo jer vozi za tim koji navijam. Prica je o tome kako bubnes neke provale kao provokacije iskljucivo kad je Leclerc u pitanju. Vjeruj mi njih 18 na gridu bi voljelo da je kao on trenutno i u takvoj formi. A ti pucaj svoje otrovne strelice i dalje koje su kao i mnogo puta do sada bez pokrica. Rekao sam da se za sudare slazem, cemu vaditi to?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Otkazan Singapur. Ništa od moguće pobjede Ferrarija ove godine 😭
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako RB zalokira front grid moglo bi biti svasta. Radujem se kvalama ko pčela cvijetu. Moji su brzi i nadam se da ćemo ovaj put nastupit sa oba bolida.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je mi drag Leclerc, ali brate mili pa češće mjenjaš nos bolida nego kondome. Ok pravili su cirkuse i drugi vozači kao npr Max, ali šta je previse je previše. Brz je, ali isto tako nema konstantu rezultata. Razumijem da trazi granice, no vjerujem da ih traže Max, Noris Russel itd pa ne razbijaju bolid u toj mjeri. Možda jednog dana kada Ferrari bude u igri za pobjede i naslove se sredi pa neće toliko riskirsti no čemu na treningu toliko rizika. Vjerovatno je tip koji bi radije pobijedio jednu utrku nego bio 5 puta na postolju no već je pomalo frustrirajuće gledati svako malo kako negdje zaljepi bolid. Mislim si, ok ako nemas bolid brz kao Mercedes ili RB čemu liv tih vremena? Valjda bi bio p2 u monacu bolji od dnf. Mislim da je vrijeme da mu netko odrzi predavanje po pitanju nekakvih stvari . Sada dok još je “zelen” mu netko treba reći da je ponekad bolji “vrabac u ruci nego golub na grani”. Kad netko radi loše uvijek ču ga kritizirati a on zasluzuje kritike svakako.
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Danas mi je palo na pamet da Mercedes ove godine odradjuje kaznu za DAS i kopiranje bolida za RP.
Za Ferrari je kazna trajala cijelu sezonu.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima smisla, ima smisla👍
1
0