Znamo, reklame su naporne, ali nam omogućuju da ovaj portal održavamo na životu već 11 godina. Ako niste u mogućnosti pretplatiti se za 3 eur mjesečno (ili 36 eur godišnje) - molimo da isključite AdBlock i tako nam pomognete. Pretplati se
Error 1Romain Grosjean kaže da je još 2015. godine u ekipi Lotusa vozio s pomoćnim sredstvima zbog kojih je Renault diskvalificiran s prošle utrke u Japanu!
Podsjetimo, Cyril Abiteboul je pojasnio da uređaj koriste “već neko vrijeme”, ali nije htio potvrditi koje je to vrijeme. Međutim, ako je Grosjean još 2015. vozio uz to pomagalo – farsa sa smiješnom kaznom postaje još veća.
“Možda sam vozio s tim. Da.”
Na dodatan upit novinara je li smatrao da je sustav legalan, odgovorio je:
“Recimo samo da sam kasnije pitao da se taj sustav replicira i oni [Haas?] to nisu htjeli učiniti. Međutim, dobar je to sistem bio.”
– Romain Grosjean
Racing Point je službeni protest uložio na VN Japana, a kasnije su rekli da su prije toga tražili od FIA-e dozvolu da i oni implementiraju nešto slično, na što su dobili negativan odgovor.
S druge strane, Abiteboul kaže kako Renault nije niti pitao FIA-u za mišljenje o legalnosti jer su bili uvjereni da je legalan, obzirom na to koliko je dugo bio instaliran u bolid.
“FIA ih je kaznila jer se očito radilo o nečemu što im je davalo prednost. Ipak, ne znam detalje o tome i ne znam koliko su ga često koristili ili koliko je utjecalo na vrijeme krugova.”
– Lance Stroll
“Definitivno su ih kaznili s razlogom. Vozač ima puno posla u bolidu, a mijenjanje balansa kočnica je jedna od tih stvari. Ako se to može izbjeći tijekom utrke – definitivno bi pomoglo.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti.
Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Veli on možda.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Taj dio izjave je i meni čudan, možda je to rekao kroz zajebanciju pa onda potvrdio da je sustav korišten.
Cijeli slučaj je, kao što to nerijetko biva u F1, čista debilana. Renault koristi taj sustav još od vremena dok su bili Lotus, ali nitko iz FIA-e nije reagirao dok Racing Point nije prijavio Renault nakon što su njima rekli da ne smiju koristiti taj sustav
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa FIA je potvrdila, a i sam Renault je na twitteru izjavio, da je sistem legalan po tehničkom pravilniku. Problem je što po sportskom pravilniku vozač mora voziti bolid bez pomoći. I zbog toga su kažnjeni.
Renault na twitteru piše da je to inovativan i legalan sistem, ali jebo ti tu inovaciju ako je ne možeš koristiti. Samo bačene pare u razvoj…
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
tolko dobar sustav da su osvojili niz utrka na konto njega