Red Bullov vozač Max Verstappen smatra da će se njegova momčad do kraja sezone boriti samo za postolja te kaže kako nema šanse da osvoje još koju utrku.
Sljedeća utrka na rasporedu je Velika nagrada Meksika koju je Nizozemac osvajao protekle dvije sezone. Red Bull je u srednjem dijelu sezone ostvarivao odlične rezultate s Verstappenom, koji je pobijedio u Austriji i Njemačkoj, a i u Mađarskoj mu je malo nedostajalo do pobjede. Međutim, nakon ljetne stanke Red Bull je izgubio priključak i do postolja su došli samo u Singapuru. Verstappenove šanse za dobar plasman u Belgiji, Italiji i Japanu su se ugasile već u prvim krugovima zbog sudara.
Na jednom događanju Red Bullovog sponzora Tag Heuera u Amsterdamu Verstappen je odgovarao na pitanja o očekivanjima za posljednje četiri utrke ove sezone:
„Mislim da nije ostala ni jedna staza na kojoj bismo mogli odraditi dobar posao.“
„Najviše što možemo je da svakog vikenda uspijemo završiti na postolju ili blizu postolja.“
Prijašnje pobjede u Meksiku Nizozemcu nisu znak da bi i ove godine momčad mogla doći do velikog rezultata.
„Moramo biti realni. Da, prošle dvije godine nam je dobro išlo na toj stazi. Međutim, mislim da je ova sezona do sada bila puno drugačija, pa i što se tiče balansa bolida. Ne očekujem da ćemo to moći ponoviti odmah. Pogotovo ako pogledamo Ferrari koji je brz na pravcima.“
„Tako da mislim da smo napravili dobar posao ako ćemo se boriti za postolja.“
Verstappen ipak ne odustaje od borbe za naslov sljedeće sezone, ali misli da bi Red Bull odmah na početku trebao pokazati brzinu, a ne da kasnije lovi zaostatak.
„Sve ovisi o početku sezone. Posljednje dvije sezone počeci nisu bili dovoljno dobri. Nadam se da sljedeće godine možemo otići korak dalje tako da se možemo boriti za naslov. Međutim, sada je to teško procijeniti.“
Iz britanskog su Autosporta pitali Verstappena može li Red Bullu pomoći činjenica da se za 2020. pravila neće mijenjati.
„Mislim da puno ljudi već radi na bolidu za sljedeću godinu. Ove sezone ne možemo puno postići u prvenstvu, osim možda trećeg mjesta, zapravo realno, momčad će ionako završiti na trećem mjestu.“
„Već znamo što ćemo dobiti od Honde sljedeće sezone i to je dobro. Također, moramo i shvatiti gdje smo pogriješili ove godine. Nadamo se da ćemo to riješiti.“
– Max Verstappen
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda netko drugi na startu ili tijekom utrke polomi glavne konkurente za pobjedu.. Pa se otvori šansa..
Pa safety car..
Uglavnom, ne valja biti malodušan
Pozitiva do kraja
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nažalost to je realnost.
A to da se on neće boriti, sigurno hoće.
Vidit ćemo što će biti sa onim šemama nadmorske visine u Mexiku, hoće li to što pomoći RB ko proteklih godina,ali čisto sumnjam.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zasto bi to bila realnost ?
Krenimo redom nakon ljetne stanke
Spa : lose starta pa se zatim nepotrebno zabija u Raikonena DNF
Monza : oprezno krece i strga prednje krilo u prvom zavoju ide u box i zavrsava na 8mj. uz odlican race pace bolji od svih u prvom djelu utrke dok nije naletio na promet drzo najbrzi krug
Singapur : uzima 3mj. ispred dva Merca
Rusija : uzima 4mj. a RB grjesi s taktikom i Max nejde ko Leclerc po soft i nakon sto ih SC skupio Max nemoze pratit na mediumu 2Merca i Ferrari koji su na softu
Japan : odlicno starta prelazi Ham ,Leclerca i krece u napad na Vettela koji je vidno sporiji zbog loseg starta zatim se Leclerc zabija u njega DNF
Sto se tice nadmorske visine tu je Honda isto doma prvu svoju pobjedu u f1 su ostvarili 1965 u Mexicu bas zbog rjetkog zraka a ove godine je bila Astrija najvisa dosad nadmorska visina i Honda je radila odlicno
Treba Max bolje vozit i malo srece da ga ne zabiju ko Leclerc proslu utrku
RbHonda ima problem s party modom u kvalama al u utrci je race pace odlican al gle Max nikad nije kriv u Monzi se zabio ko labud a on izjavi naglo su svi stali ma nemoj me zezat pa to znam i ja da ce svi stat na prvom zavoju u monzi ako startas na zacelju
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vec mase bijelom zastavom kolko ja znam najbolji vozaci su optimisti ovaj vec sam sebe sahranjuje
Max : mama tata Leclerc ima brzi auto od mene a ja sam tolko bolji vozac zasto ja nemam takav auto
Mama : kolko sam ti puta rekla da se ne zabijas u aute sine sad te Ferrari i Merc nece
Max : plac
10
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hondu ne pratim toliko pa ne bih ništa tvrdio, no znam da je prošlih godina rijetki zrak u Meksiku jako odgovarao Renaultovom motoru, jako malo su tamo gubili u snazi u odnosu na ostale, tako da će biti zanimljivo vidjeti u kakvoj će formi tamo biti Red Bull sa Hondinim motorom.
0
0