Max Verstappen kaže kako je Red Bullu i Hondi teško riješiti problem koji utječe na njegove startove ove sezone.
Verstappen je pobijedio na u Austriji i Njemačkoj, iako je na obje utrke loše startao. Loš start je imao i u Belgiji pa je u nastojanju da nadoknadi mjesta imao sudar s Kimijem Raikkonenon u prvom zavoju.
Ovaj će vikend u Italiji Nizozemac startati s začelja zbog kazne koje mora odslužiti nakon prelaska na najnoviji Hondin motor specifikacije 4.
Za britanski Motorsport Verstappen odgovara na pitanje je li momčad otkrila zašto je tako loše startao u Belgiji.
„Znamo u čemu je problem, ali ga se teško može riješiti.“
„Nadam se da će s novim motorom biti bolje. Činilo se da se malo mučimo kratko nakon što otpustim spojku.“
Verstappen misli da je procedura starta dobro obavljena i kaže kako ne misli da on u nečemu griješi. Sumnja u to da se „više radi o tome na koji način motor pruža okretni moment pri malim okretajima“, iako vjeruju kako nije problem u specifikaciji motora i kaže da start ovisi o više čimbenika.
Nizozemcu se čini i da je ove sezone kazna za loš start puno stroža, nego prošlih godina.
„[Prošlih sezona] s lošim startom nisam gubio pozicije, a ako sam dobro startao, nekoga sam prošao.“
„A sada, ako imam dobar start, ostajem na mjestu, a ako loše startam, gubim jednu do dvije pozicije. To je malo zeznutno u odnosu na prošlu godinu, kada sam i s manjim problemom dobro prošao jer smo imali više trakcije.“
„Ove sezone. čim pustim spojku, ponekad odmah previše proklizavamo. Gume su hladnije, pa ima nešto i u tome.“
„Naravno da to nije isprika. Još uvijek možemo bolje i nadam se da će s novim motorom biti bolje.“
Verstappen zna da je, od svih vozača s Hondinim motorom, pažnja većim dijelom na njemu. Kaže kako je svjestan da „to izgleda gore kada padne s prvih radova“, ali i inzistira da situacija „nije tako loša“.
„Imali smo pristojne startove gdje nismo napredovali ni jedno mjesto, ali smo tu, kao što je to bilo u Mađarskoj kada smo ostali na prvom mjestu.“
„Na nekim se stazama nismo baš najbolje snašli, ali u ovom trenutku je to malo preosjetljivo. Moramo pronaći način da budemo robusniji, pa da i s lošim startom sve prođe OK.“
– Max Verstappen
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije toliki problem loše startati.
Dobro, ne baš sad da je start katastrofalan, pa da padneš za 6 mjesta.
Problem je kad na silu hoćeš do prve krivine vratiti par izgubljenih pozicija na startu.
U Austriji i Njemačkoj to nije radio i pobijedio je.
U Belgiji je to pokušao i završio je trku u 1. zavoju (izletio je u 3. ali je sve bilo gotovo u 1. zavoju).
Ne vrijedi džaba ona zlatna da se trka ne dobija u prvom zavoju, ali se vrlo lako tada može izgubiti.
Zanimljivo bi bilo vidjeti kakva je situacija sa ostalom trojicom vozača koji voze bolide sa Hondinim motorom, pošto Max (očekivano) kaže da misli da nije do njega (možda i jeste tako).
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ostali bolidi s hondom imaju problema na startu i nerijetko gube par pozicija na startu. Gasly se cesto kvalificirao kao 6 (ili najslabiji od vodećih) ali je nerijetko gubio na startu od Mclarena i Kimija. Albon i Kvyat također imaju dva tri vrlo loša starta/prva kruga. Nažalost nemam vremena da to istražim do kraja, al pošto više pratim RB i TR znam da je tako.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kyat u prvom krugu sa 19 na 11 mjesto Gasly i Albon isto dobro startali ne sjecam se kolko su mjesta napredovali al jesu
Mislim da Max trazi opravdanje sam je reko zavrte mu se kotaci a to se dogada puno vise sa jacim motorom a on je poceo lose startat od Austrije kad je Honda skuzila da ima pouzdan motor i odvrnula ga na znatno veci KS
Crofesional
Neznam di si ti vidio lose startove ostalih Hondi ja sam primjetio samo Maxove lose startove a ak je Gasly koji put losije starto to je normalno on je Lord niko nemre znat kaj ce on izvest , zadnja utrka mu bila naj utrka ove sezone a opet nije bio nes bar se trgnuo kad su ga degradirali
Albon je starto odlicno a i ispred njega je ostao stajat Sainz pa ga je moro zaobic al inace odlican start
Kyat je poletio na startu
Vecini vozaca je uvjek neko kriv za njihove greske tak da me to nis necudi ipak se on reklamira ko svemoguci Max
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hr1982. Referirao sam se na startove na ostalim utrkama, ne konkretno na SPA. Monaco, Mađarska, Kina mi padaju na pamet. Ako uhvatim zeita mozda obrazlozim detaljnije popodne.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E moj Max, mislim da na startu treba malo misliti, a ne glavom kroz zid
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kako STR moze startati bez problema,nisam jos cuo da se Albon Kvyat zale!
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ni kad loše starta nije njegovom krivnjom… bit će da ga netko sabotira… mozda je Vlada, mozda su Srbi, mozda masoni…
2
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne može
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali je zato dobio extra 100 konja u prvom zavoju:)
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max, nije problem start. Problem je ono nakon njega. Na tome trebas poraditi. Jer dovoljno dobro vozis da taj los start stignes ispraviti do kraja utrke. S obzirom na to koliko su ostale momcadi slabije u odnosu na prve tri, minimalno 5-to mjesto imas.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li još uvijek RedBull pravi svoje mjenjače, a koristi samo Hondin PU ili ovaj puta kupuju cijeli paket?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Red Bull ima svoje mjenjace!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
RB ima svoj mjenjac i ne kupuje motore dobiva ih od Honde free STR takodjer
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako mlad a tako dobar lažov, pa onda spuca istog covjeka dva puta u razmaku od 500m i kaze da ga ne krivi…Da ovo izjavljuje npr netko od dvojca iz Haasa vec bi im davali dijagnoze sa psihijatrije…
5
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo ti pokušaj ne miješati loš start sa crvenom krpom ispred bikovih očiju.
3
1