Haas: Renault se mora poboljšati prije nego što počne kritizirati suparničke pristupe u F1

Izdvojeno

Luka Jurić

Prije 5 godina 3 min 15 komentara

Haasov šef Gunther Steiner je bio kritičan oko Renaultovih žalbi vezanih za momčadi koje kupuju dijelove od drugih momčadi, sugerirajući kako bi Renault trebao biti više zabrinut oko toga da obavlja što bolji posao u Formuli 1.

Renaultov tehnički direktor Cyril Abiteboul je rekao na otvaranju sezone u Australiji da smatra kako bi napredak određenih B-timova mogao biti prijetnja nekim većim momčadima.

„Već sad se radi o izazovu za momčad poput nas, koja se natječe protiv tri najveće momčadi – koje imaju nekih 30 posto više resursa od nas.

Ako su u mogućnosti spajati svoje resurse s drugim momčadima, ili imaju koristi od sinergije u smislu proračunskog ograničenja – to je problem za nas te za barem još dvije druge momčadi.“

– Cyril Abiteboul

Fokus na prednosti koje imaju momčadi koje kupuju dijelove je u zamahu nakon što se Haas istaknuo kao vodeća momčad u sredini poretka na početku 2019.

Renaultov pritisak da se zaustave momčadi koje kupuju kanale kočnica od drugih momčadi od 2020. je odobren od strane Strateške grupe i F1 Komisije.

Taj potez će imati posljedice za Haas, koji kupuje svoje dijelove od Ferrarija.

Ali Steiner misli kako Renault samo traži izlike za vlastiti manjak performansi nakon što su imali razočaravajuć početak sezone bez poboljšanja kakvom su se nadali što se tiče brzine.

Kad su ga pitali ima li animoziteta u odnosu između Haasa i Renaulta, Steiner je rekao kako bi Renault trebao obavljati bolji posao pa ne bi bilo problema te da je to u njihovim rukama.

„Po mom mišljenju, sami su si stvorili problem tako što nemaju dovoljno dobar performans, a troše previše novca.

Mislim da trebaju poboljšati svoj performans, a ne pokušati umanjiti naš tako da nas ometaju. Ne približavaju se velikim momčadima i to je njihov problem.“

– Gunther Steiner

Steiner je također rekao kako ne vjeruje u sugestije kako poslovni model njegove momčadi onemogućuje bilo kojoj drugoj momčadi da bude uspješna u F1.

„Hoće li ikad pobijediti sa svojim poslovnim modelom? To je pravo pitanje.

Koja je razlika između toga da mi ne pobjeđujemo i toga da oni ne pobjeđuju? To nije njihov problem. To što mi ne pobjeđujemo nije njihov problem. Njihov problem je to što smo mi bolji od njih pa oni koriste ‘mi ne možemo pobijediti’ kao izliku. Mogu li oni pobijediti? Izgleda da ne mogu.“

– Gunther Steiner

Steiner je ipak priznao kako će potez vezan za kanale kočnica, koji još uvijek treba biti službeno ratificiran od strane FIA-e, biti skup za njegovu momčad, ali je inzistirao da neće stvoriti nikakve veće probleme.

„Jednostavno moramo potrošiti više novca. Trebate više ljudi da biste to napravili. To je posao bez kojeg smo mogli dosad, pravljenje kanala kočnica, ali ih sad moramo napraviti.

Prešli smo preko većih prepreka. Neću izgubiti nimalo sna oko toga. A dobar rezultat je gdje smo mi trenutno, a pogledajte gdje je Renault trenutno.“

– Gunther Steiner

Odgovor

15 komentara

  1. Fernando Alonso
    tomidix Prikaži

    Šta je ovaj jeo i s kim se svađa? Onaj gore je samo rekao ono što je istina… Praktički ograničeni proračun nema smisla ako postoji momčad koja koristi tvoje dijelove i možeš ju iskoristiti za testiranje istih.. Đe’e problem?



    4
    -5

    9
    • Ferrari
      Markozaja Prikaži

      Renault kao tvornicka momcad ima i vise nego dovoljno para i strucnjaka da budu bolji od haasa, e sad to sto nisu bolji samo znaci da ne rade dobar posao, nista vise, ovo me podsjeca na hajduk i lokomotivu u hnlu nekad, pa tko je hajduku kriv sto je i b momcad dinama bolja, svoje dvoriste prvo gledat a tek onda kod susjeda



      9
      9

      0
      • Marlboro
        Hey You Donator Prikaži

        Osim što u nogometu NIJE DOZVOLJENO imati B ekipu u istom rangu natjecanja for obvious reasons Markozaja. Stoga je Hajdukova vika na konkretno Lokomotivu i više nego opravdana. A da u Splitu rade loš posao nevezano za to – rade.



        4
        4

        0
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Jedina B momčad u F1 je Torro Rosso.



      6
      4

      2
      • Ferrari
        Markozaja Prikaži

        Ma znam wapi, nadam se da shvacas sta sam htio rec


        0
        0

        0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Pa nije replika tebi nego tornidixu



        1
        1

        0
      • Brazil
        Anonimus4138 Prikaži

        Zasto @wapi je Tr jedina B momcad,koliko znam prednji ovjes je od TR-a i koliko znam puno momcadi kopira neke inovacije od TR-a na svoje bolide,znas zasto su oni samo momcad B u F1 jer je tvoja glava to umislila,Toro Rosso je poligon za inzinjere mehanicare pa tako i vozace i Red Bull im nebi nikad uzeo njihovu kreativnost,a to je drugo sto oni hoce zadnji kraj od Red Bulla ili obratno da Red Bull to hoce,uglavnom neznam zasto te to muci ako Ferrari to sve ljepo proda i naplati Haasu,pa i autoindustriji proizvodaci dijele podvozja i sasije,uglavnom volio bi da nakon 2020 izade i Mercedes i Renault i Honda kao proizvodaci motora i kao timovi pa nek se Ferrari trka sa ostalih 18 bolida pogonjenih Ferrarijevim motorima,pa nek osvoje 1000 naslova u konstruktorima,jer koliko su dugo i ovako malo imaju!!!



        2
        -7

        9
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        @Kic Vrlo jednostavno, TR je B momcad Red Bulla zato što je tim u posjedu Red Bulla….što haas nije, niti alfa romeo…..a to si mogao i zdravo seljacki zakljucit i po izgledu bolida :)



        10
        9

        1
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        A pazi ovo sad, ako prevedeš toro rosso sa talijanskog na engleski dobiješ…pazi sad ovo…. red bull… nevjerovatno



        16
        15

        1
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        @Kic

        RedBull I’ma privilegiju da smije biti vlasnik dvije momčadi jer je obećao (i valjda potpisao) da momčad ostaje u Italiji i jer tada nije bilo drugih kupaca za Minardi. Stoga su tada dobili izuzeće koje im je uvijek dobro došlo.

        Haas ili Alfa mogu prekosutra sklopiti ugovor o motorima, ovjesu, čemu god s nekim drugim, a ne s Ferrarijem. Oni su samostalni u svojem odlučivanju. TR nije. TRove poslovne odluke se donose u RBu. Na primjer svi vozači imaju ugovor s RBom, a ne TRom. Horner I Marko sure donijeli odluku o Hondi u TRu, a ne Franz Tost….



        6
        6

        0
      • musapusa Prikaži

        @dzalac dobra činjenica, uopće nisam o tome ni razmišljao



        2
        2

        0
      • Fernando Alonso
        tomidix Prikaži

        šališ se jelda?? Naravno da ima više B momčadi i TR je daleko od jedinog…
        klik


        0
        -1

        1
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Ključan kriterij je li momčad B ili nije, je vlasništvo. Ako je vlasništvo nepovezano onda se Haas može probuditi jedno jutro i reći da ubuduće kupuje prednji ovjes od Williamsa, a ne Ferrarija. Franz Tost to ne može odlučiti.

        Franz Tost ima posebnu telekom tarifu za pozive iz Italije u Austriju i Englesku.



        1
        1

        0
  2. Renault
    Renault_F1_team Pretplatnik Prikaži

    Razumijem i jednoga i drugoga, idemo dalje…



    4
    4

    0
    • Alpine
      Alpine Prikaži

      Baš tako, i jedan i drugi pričaju iz svojih pozicija koje su za njih u ovom trenutku realnost, pa što će drugo, a istovremeno svatko od njih želi da mu ova nova pravila koja se spremaju, omoguće čim bolju startnu poziciju za 2021.



      3
      3

      0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.