Kraj testiranja u Barceloni: Vettel najbrži s minimalnom prednošću ispred Hamiltona unatoč ranijem završetku programa

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 5 godina 2 min 39 komentara

Sebastian Vettel bio je najbrži čovjek posljednjeg dana predsezonskih testiranja u Barceloni. Uspio je odraditi solidnih 110 krugova prije nego što je 2 i pol sata prije kraja stao na stazi zbog kvara na elektronici. Ferrari je odlučio da se do kraja dana više neće vraćati na stazu, no najbrže vrijeme ostalo je Vettelovih 1:16.221.

Iza njega su po vremenima bila dva Mercedesa, Hamilton sa zaostatkom od samo 3 tisućinke. Obojica su vrijeme postavila na najmekšoj, C5 komponenti, a isto vrijedi i za sve ostale osim Maxa Verstappena koji je danas odvozio samo 29 krugova zbog problema s mjenjačem.

Bottas je bio treći s 3 desetinke zaostatka za Vettelom, dok je četvrto vrijeme pripalo Nici Hulkenbergu koji je odvozio Renaultovo najbrže vrijeme testiranja sa 6 desetinki iza Vettela. Unutar desetinke za Hulkenbergom bili su Daniil Kvjat i Carlos Sainz koji je danas imao najveći broj krugova, 134.

Unutar sekunde zaostatka bili su još Grosjean i Ricciardo koji su vozili samo jutarnji dio testiranja.

Raikkonen je s Alfom bio tek deveti, ali je zato odvozio čak 132 kruga, jedan više od Kvjata. Deseti je završio Kevin Magnussen koji je nakon impresivna 94 kruga samo u popodnevnom dijelu izazvao crvenu zastavu pred samim krajem testa nakon kvara.

11. je bio već spomenuti Verstappen, dok je 12. bio Sergio Perez kao posljednji od vozača s preko 100 krugova. Uvjerljivo posljednje vrijeme imao je Robert Kubica koji je kasnio 2.7 sekunde za Vettelom i 1.2 za Perezom.

Ovime su završena predsezonska testiranja, za dva tjedna već nas čeka VN Australije!

Vozač Momčad Vrijeme Zaostatak Krugovi
1 Sebastian Vettel Ferrari 1’16.221 110
2 Lewis Hamilton Mercedes 1’16.224 0.003 61
3 Valtteri Bottas Mercedes 1’16.561 0.340 71
4 Nico Hulkenberg Renault 1’16.843 0.622 51
5 Daniil Kvjat Toro Rosso 1’16.898 0.677 131
6 Carlos Sainz Jnr McLaren 1’16.913 0.692 134
7 Romain Grosjean Haas 1’17.076 0.855 73
8 Daniel Ricciardo Renault 1’17.114 0.893 52
9 Kimi Raikkonen Alfa Romeo 1’17.239 1.018 132
10 Kevin Magnussen Haas 1’17.565 1.344 94
11 Max Verstappen Red Bull 1’17.709 1.488 29
12 Sergio Perez Racing Point 1’17.791 1.570 104
13 Robert Kubica Williams 1’18.993 2.772 90

Odgovor

39 komentara

  1. Robert Kubica 1
    Stipe Prikaži

    pola sekunde kažu?



    9
    8

    1
  2. Michael Schumacher
    Valentin17 Prikaži

    Onih pola sekunde je netragom nestalo.



    11
    7

    4
  3. Formula 1
    tomz Prikaži

    Lujo opet pojeo govno s izjavom. Vidit ćemo AUS Q3.



    5
    5

    0
  4. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Izgleda da je McLaren napravio prilično veliki korak prema naprijed..mogla bi biti velika borba za 4.mjesto, ako ne čak i 3., kako god, jedva se čeka početak prvenstva…



    10
    9

    1
    • Max Verstappen 33
      Mario Prikaži

      Znaš koliko je to moguće? Budite jako sretni i bit će to veliki uspjeh ako budu 4. Ali čisto sumnjam.
      A možeš samo misliti do kojeg vremena je RB kada je TR na 1.16.700.



      3
      -1

      4
      • Brazil
        Anonimus4138 Prikaži

        Brane neznam koliko bi Renault tvornicka momcad dopustila McLarenu da budu bolji od njih sami!!



        2
        -2

        4
      • Mika Hakkinen
        stoka Prikaži

        Isto koliko i rb sve ove godine….



        7
        7

        0
      • Brazil
        Anonimus4138 Prikaži

        @stoka ti kazes da Red Bull nije napravio korak naprijed ili……????



        2
        0

        2
      • Mclaren
        AlkY Donator Prikaži

        Ne , nego on misli ako je RB mogao biti bolji od Renaulta dok su imali njuhov motor , onda nema razloga da i McLaren nebude bolji



        2
        0

        2
      • Max Verstappen 33
        Mario Prikaži

        Uz dužno poštovanje čisto sumnjam da je MCL napravio toliko ogroman skok u pouzdanosti i šasiji jer su proteklih godina u tome bili očajni.



        3
        -1

        4
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        logikom gledano nista nije nemoguce, no s obzirom na vozace McLarena, financije za F1 koje nisu ni blizu nekadasnjih standarda te ekipe a i zadnjih par godina to ce biti jako tesko. Pomak je itekako vidljiv no pitanje je sto stvarbo tko moze jer i TR je imao vremena solidna tako da mislim da RB svakako moze brze od toga. Pitanje je uopce jel je velika trojka i dalje sama na vrhu. Bilo bi lijepo da je to sve zgusnuto i blizu no nekako sumnjam u to. Sto se tice McLarena ne mogu ni oni vjecno fulat u razvoju bolida. Dok Renault nije dosao u F1 da bude 4 i svake godine su imali solidan pomak naprijed. Motor djeluje bolje nego prije a bome imaju i hebenu vozacku postavu. Nekako u toj prici ipak vidim Renault ispred McLarena . Cak i ako McLaren ima brz auto sumnjam da ce ova vozacka postava napraviti neki znacajan rez. Bar ne ove godine.


        0
        0

        0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Renault su škrtice. Troše premalo novca, pa bi im se čak moglo i dogoditi da McLaren bude brži od njih.



        1
        1

        0
    • OnlyAlonso Prikaži

      Ono sto su pokazali na testiranjima,dobro je izgledalo,jos da je moj velikan tu…aahhhh


      0
      -1

      1
  5. splico3107 Prikaži

    iden na posal cili nasmijan jer san pročita manipulatorskog gada kako su 0,5 s sporiji.
    Vratin se doma i pročitan da je Seb 2 i po ure prije riknija, a gad doša na 3 tisućinke. lagani pad u depru.
    Ostaje nada da Ferrari nije odvrtija motor koliko Mečka.



    14
    3

    11
  6. ZX10R Prikaži

    Biti će zanimljivo u Australi
    Forza Ferrari !!!



    3
    3

    0
  7. Mclaren
    raca Prikaži

    Vidljiv je napredak McLarena, ali samo sam sklopio kišobran, nikako spremio. Ne želim opet pokisnuti



    17
    17

    0
  8. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    bice da je Hamilton nadoknadio ovih pola sekunde nadnaravnim mocima. Kako kenjaju ovi iz Mercedesa. Tu su oko Ferrarija mozda brzi mozda sporiji ali to je tu negdje. Ali ni blizu ikakvih 0.5 sec iza Ferrarija. U biti uopce me nebi cudilo da su daleko najbrzi .



    14
    13

    1
  9. dejan_s Donator Prikaži

    Ako je suditi po testiranjima prethodnih godina Mercedes je poput profesionalnih kockara kojima poneka ruka i “pobjegne”, ali kada se zavjesa spusti jasno je kod koga će završiti cio polog. Mercedes kao najbolja ekipa prošle godine, ima veliku mogućnost da nastavi tamo gdje su stali prošle godine. Imali su najobimniji test od svih ekipa, te su odvezli cijelih 1190 krugova što je za gotovo 3 cijele utrke više od Ferrari-ja. Ja bih i dalje ekipu Mercedesa držao kao prvog favorita za oba šampionata čak i ako budu zaostajali u Australiji. Kako je već danas rečeno Mercedesove i Hamiltonove izjave nisu ništa drugo do dimne bombe “mind game” koji već godinama prodaju i to uspješno zahvaljujući, dobrim dijelom, bratiji sa Sky F1. Sa tim igricama je Hamilton već počeo prvog ili drugog dana testiranja kada je na pitanje novinara “Koliko su urodile plodom izmjene pravilnika u cilju unapređivanja praćenja i preticanja F1 auta”; odgovorio uz lakonski osvjeh da on nije ni znao da su pravila donijeta sa tim ciljem te da sada nije ništa drugačije u odnosu na prošlu godinu, što je u suprotnosti s mišljenjima drugih vozača npr. Magnussen-a. A na drugom dijelu testa nastavljena je igra uz latentni nagovještaj da je bolid Ferrari-ja fleksibilan (čitati nelegalan).
    Ako se osvrnemo na prošlu godinu, godinu kada je Mercedes imao tijesnu prednost na nekim utrkama, jasno je da se ekipa iz Brackley pokazala kao bolje organizovana i sposobnija ekipa od kolega iz Maranella. To je velika prednost Mercedesa na koju treba računati i ove godine ako negdje zagusti. Za Hamiltona možemo reći koliko god kaska u inteligenciji toliko prednjači u vještinama upravljanja F1 bolida. Pa je Hamiltonovo vozačko umjeće drugi veliki plus za ekipu. Bottas-ov “bezrezervni” konformizam i spremost za žrtvovanje ne treba podcijeniti ove godine bi to moglo biti izraženije nego prošle godine (Ocon-ova sjena je već nad Bottasovom glavom). I možda najvažnije mogu računati na blagonaklonost FIA-e što može biti veliki faktor. A i britanski mediji se tu nađu kao “igrač viška u terenu”.
    Na drugoj strani Ferrari ima dvostruki plus jer ne samo da su se konačno oslobodili Raikkonena nego su angažovali i Leclerc koji je rasni vozač na koga će se “crveni” prije ili poslije u potpunosti osloniti.

    Ako takmičenje i nije unaprijed namješteno u korist Mercedesa ja bih inicijalno prednost dao ekipi Mercedesa. Nažalost još uvijek se ne mogu potpuno osloboditi sulude “misli” da je ovaj hibridni period F1 (2014-2020) prodat. Ako je kojim slučajem sve izrežirano onda će sljedeća godina biti tek u znaku dominacije Mercedesa kako bi se investicija do kraja iskoristila.



    19
    15

    4
    • Alain Prost
      Alain Prost Prikaži

      Sve lijepo napisano samo što je Hamilton super inteligentan tip, zna on točno što i kada govori, samo što to druge j…, da nije takav ne bi bio prvak x5.



      3
      3

      0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Bottas-ov “bezrezervni” konformizam i spremost za žrtvovanje ne treba podcijeniti ove godine bi to moglo biti izraženije nego prošle godine (Ocon-ova sjena je već nad Bottasovom glavom).

      Ovo bi baš moglo dovesti do suprotnog Bottasovog stava, bar se nadam. Mislim da je i on sam počeo shvatati ono što većina misli, a to je da će biti zamjenjen nakon ove godine. Bez obzira bio najbolji wingman ikad, ili novi Rosberg. To se da naslutiti i po njegovim izjavama. Shvatio je da u F1 nije postigao ništa, a ovo će mu biti treća sezona u top bolidu. Pa s obzirom na bolide koje vozi, on zaista nije napravio ništa. Nekoliko pobjeda u takvom bolidu, za 2 godine nije nikakav uspjeh. Tako da očekujem od njega da će ove godine htjeti nešto više, jer je shvatio da mu se bliži kraj u Mercedesu. A ako ne pokaže ništa ni ove godine, osim kako je dobar wingman, onda mislim da ni ostali timovi neće biti zainteresirani za njega, kad ga Mercedes šutne. Ovo je godina njegove borbe za ostanak u F1. Pa iako zakuha stanje u Mercedesu, barem će pokazati ostalim timovima da od njega može biti nešto više od wingmana.



      9
      8

      1
      • dejan_s Donator Prikaži

        @Pastor
        Da li ste Vi ispratili ove tri vijesti?
        https://www.f1puls.com/37200/bottas-mercedes-na-pocetku-sezone-nece-davati-prednost-lewisu/
        https://www.f1puls.com/35613/bottas-pronasao-sam-puno-toga-pozitivnoga-sto-prije-nisam-vidio/
        https://www.f1puls.com/35206/bottas-ostao-bez-svog-glavnog-sponzora/

        Kada se pažljivo isčitaju navedene izjave čini mi se da je Bottas prije shvatio kakvu je nenadanu sreću ugrabio došavši u Merceses nego što je našao neku novu motivaciju i žar za borbu sa Hamiltonom. No, ne treba žaliti Bottas-a. Da bude jasno Bottas je lošiji vozač od Hamiltona i jednostavno on ni na koji način ne može biti stvarna, mislim kontinuirana, konkurencija Hamiltonu. Dodatno, javno biti žigosan titulom “wingman” a voziti uz Hamiltona kao peterostrukog prvaka s jednogodišnjim ugovorom (vjerovatno dobro načičkanim raznim aneksima “koji uzimaju mjeru mr. Bottas-u”) i očekivati bilo šta više od “mrvica” bilo bi ravno mudrosti čovjeka “koji peca tamo gdje ribe nema”.

        U 11. mjesecu prošle godine ispod vijesti “Wolff: Bottas želi nestati” ( https://www.f1puls.com/34517/wolff-bottas-zeli-nestati/ ), izložio sam šta mislim o Bottasu kao vozaču i njegovim mogućnostima.

        Ne želim se ponavljati, pa ću zaključiti da je Bottas naivčina klase Don Quijote-a ako ne podvije rep na prvi mig Mercedesa. Za Bottasa kada okonča ulogu Hamiltonovog timskog kolege nema više mjesta u F1. Prošla su vremena kada su prosječni vozači, bez sponzora, poput Irvine (kada je otišao iz Ferrari-ja 2000 godine u Jaguar) mogli naći mjesto u Formuli 1.
        Tridesetogodišnjak, okaljane reputacije (wingman) bez sponzora u današnjoj F1 ne bi lako mogao naći ni mjesto u timu na samom dnu poput Williams-a.


        0
        0

        0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Pa da. Slažem se. Ali kaj će ti Bottas i Perez i Magnussen i Grosjean…..
        To su sve dobri dečki, ali u F1 treba biti mjesta za prvake i one koji će to tek postati. Oni za koje se zna da to neće biti nemaju kaj delati u F1. Ima premalo mjesta da bi ga trošili na prosječne.


        0
        -1

        1
      • Sergio Perez
        Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

        @wapi
        Kazes da treba mjesta za prvake?
        Za postati prvak ipak ti treba i bolid koji odradi 99%, te sto si nabrojio nisu nikad dobili priliku u nekom top bolidu. A i meni osobno, ne svida se situacija gdje svakr sezone imamo po 10 12 rookia na gridu.



        1
        1

        0
  10. Fia
    Trapgio Prikaži

    Bit će odlična sezona, umalo su ovi najbolji, a RB nije daleko. Plus ostatak McLaren i ostali, ako ništa bar ih se neće pretjecati lako ko prošli godina.



    2
    2

    0
    • dejan_s Donator Prikaži

      Da, sredina poretka bi mogla biti najtešnja od kako je krenuo ovaj “hibridni” period F1. A veseli još više što imamo i nove igrače u sredini poretka koji vjerujem neće biti samo statisti (Alfa npr.) nego i aktivni sudionici u određenim fazama utke i/ili pojedinim stazama (Monako ili Mađarska npr).



      3
      2

      1
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Mislim da je vjerovatnije da će Sauber biti jači na brzim stazama, npr. Spa, Monza… Pogotovo sa onim njihovim prednjim krilom.



        1
        1

        0
      • dejan_s Donator Prikaži

        @Pastor
        Biće brzi vjerovatno, ali te staze daju prostora za preticanje, a koliko god da su brzi ipak su sporiji od npr Mercedesa ili Red Bulla….. zato sam i naveo primjere sporijih staza gdje bi mogli biti dovoljno “brži” od A timova da zbog konfiguracije staze uspiju ostati ispred tim ekipa da ih možda zasmetanju u izvođenju nekih od njihovih planova.



        1
        1

        0
      • Audi
        Alonso1983 Prikaži

        ako je istina ono sto hamilton prica o brzini na pravcu i snazi motora i ja ocekujem u tom slucaju hass i alfu da prave probleme drugima na brzim stazama.


        0
        0

        0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Pusti ti što Hamilton priča. Njegova priča uvijek ima zadatak.

        Znaju u Mercedesu sve o ratu dezinformacijama. Ostali na gridu moraju još puuuuno žganaca pojesti da ih dostignu u tom pogledu. Ja to ne bi zvao fair-playom, ali protiv pravila nije.


        0
        0

        0
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Ma nije samo do motora. Mislim da će ova krila kao kod Saubera biti ključna na brzim stazama. Po testiranjima izgleda mi da su Sauber i Toro Rosso imali velike brzine. Sad zavisi koliko je ko odvrnuo motor. Ali mislim da će to krilo donositi prednost na tom tipu staza.



        1
        1

        0
  11. Rover
    zjurina Prikaži

    Više manje, sad znamo da još ništa neznamo :-)



    1
    1

    0
  12. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Jedino me tjesi onaj krug 1:16:7 na C3 gumama sto je vettel postavio….treba sad docekat melbourne, uopce mi se nece biti tesko ustat u 5-6 ujutro u nedjelju ?


    0
    0

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.