Nakon prvih slobodnih treninga na kojima je bio uvjerljiv, Daniel Ricciardo znao je da Red Bull ima bolid za najbolju startnu poziciju, činjenica koju je potvrdio već u prvim minutama današnjih kvalifikacija. Australac je stoga znao, tim više što je Verstappen završio u zidu krajem trećeg slobodnog treninga, da nema potrebe pretjerivati u nastavku kvalifikacija.
Ricciardo je tako potvrdio odličnu formu u Kneževini; nakon najbržeg vremena na prvom, drugom i trećem slobodnom treningu, danas je bio najbrži u Q1, Q2 i Q3.
Na pitanje je li Verstappenov udes utjecao na njegov pristup nastavku akcije u Monaku, Ricciardo je rekao:
“To vam je ovdje uvijek u mislima, pretpostavljam, jer su i rizik i nagrada ovdje uistinu stvarni, što je dokazano jutros.”
“To je jedna od onih stvari, prisutno je, ali to vam je negdje dalje u mislima. Ako želite biti brzi, ne možete razmišljati o takvim stvarima.”
“Imajući na umu da cijelog vikenda imamo odličan paket, morali smo pritiskati, ali nismo morali pretjerivati. Trebalo je samo odraditi zacrtano i paziti da sve bude čisto.”
Daniel ipak nije začuđen što je jedan od bolida s vrha propustio kvalifikacije.
“Svi pritišćemo jedni druge, pogotovo Max i ja u istoj momčadi, tako da to nije iznenađenje, takve stvari se mogu dogoditi.”
“Kada smo u 1:10, 1:11, nema mjesta pogrešci.”
Kao što je to još u četvrtak naglasio Verstappen, Red Bullov RB14 ovdje funkcionira odlično i momčad nije imala puno posla oko rada na bolidu u pripremama za kvalifikacije i utrku.
“Bili smo brzi u svakoj sesiji, pomalo poput 2016. Uoči utrke znali smo da imamo realne šanse da se borimo za pole position, imajući na umu kako su se bolidi ponašali u prvih nekoliko utrka.”
“Nismo puno toga mijenjali, ovo je bio jedan od onih prilično glatkih vikenda. Jednostavno sam mogao graditi na tim temeljima, pronaći svoj ritam i zabaviti se.”
Danielu Ricciardu ovo je drugi pole position u karijeri, odnosno drugi na ulicama Monaka.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti.
Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo Ricci stavlja soli na ranu. :chill:
Ili mi se samo čini…..
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da da…još će njega marko itekako vući za rukav
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I sad ljudi dizu redbull u nebesa, imaju bolid ko i ferrari lani s kratkim meduosovinskim i velikim nagibom, bolid koji je odlican za 3 4 staze, a dok na ostalima gube desetinku 2 po krugu radi toga, nije ferrari bzvz produzia meduosovinski
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pun pogodak !
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na brzim stazama gube zbog motora. Da imaju dovoljno snage (da mogu parirati Ferrariju i Mercedesu) stavili bi dublje zadnje krilo na brzim stazama, i imali bi i brzinu i downforce. Ovako uvijek prave kompromise. Uvijek imaju tanje zadnje krilo od Mercedesa i Ferrarija, ćime žrtvuju downforce zbog brzine na pravcu. Na brzim stazama Mercedes i Ferrari redovno imaju ono banana krilo, zbog kojeg se ne gubi toliko downforcea, a dobije se brzina na pravcu. Dok Red Bull ima ono krilo tanko ko žilet, da bi mogli parirati na pravcu. I opet ne budu brzi koliko Mercedes i Ferrari. To ti je čisti nedostatak snage.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I dalje bi bili iza, bili bi definitivno blize ali iza, avi dizu sasiju redbulla u nebesa ko sta se i mclaren diza pa ga eno dole nisko, ko zna koliko bi preinaka morali raditi radi drugog motora npr, to se sve nemoze znat dok nije u bolidu taj motor a dotad je ovako…
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pametan lik