Yusuke Hasegawa će napustiti čelo Hondinog F1 projekta krajem ove godine, što je dio promjena upravljačke strukture u japanskoj kompaniji.
Hasegawi nije bilo lako ove sezone kada je Hondina pogonska jedinica imala ogromnih problema s pouzdanosti i manjkom snage, te u konačnici nakon raskida suradnje s McLarenom. Kao voditelj projekta je bio odgovoran za razvoj motora u Sakuri kao i za trkaće operacije. Ta je funkcija sada nepostojeća budući da je Honda podijelila odgovornosti i kreirala dvije nove pozicije.
Toyoharu Tanabe će biti imenovan F1 tehničkim direktorom te će se fokusirati na trkaće i testne operacije na stazi. Autosport prenosi da će Yasuaki Asaki preuzeti ulogu operativnog direktora u Sakuri gdje će voditi razvoj motora.
Tanabe radi za Hondu od 1984. te ima iskustvo iz Formule 1, kada je kao inženjer radio za Gerharda Bergera u McLarenu, te kao glavni inženjer za Jensona Buttona u BAR-u i zatim Hondi. Radio je i u IndyCaru, a trenutno je visokopozicioniran u Honda Performance Developmentu te je cijenjena figura unutar kompanije.
Hasegawa, koji je naslijedio Yasuhisu Araija početkom 2016., više neće biti uključen u F1 projekt, ali će zadržati ulogu izvršnog inženjera. Honda tvrdi da će iskoristiti svoje iskustvo i znanje iz Formule 1 kako bi radio na raznim projektima vezanim za globalno istraživanje i razvoj s fokusom na buduću masovnu proizvodnju.
Hasegawa, Tanabe i Asaki će sa svojim novim poslovima započeti 1. siječnja 2018.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka promjena može samo na bolje.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko je blistavih karijera uništila ova posljednja Hondina epizoda u F1
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stari Japanski problem.
Apsolutna poslušnost prema nadređenom iako podređeni vidi grešku i ima rješenje.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
moj komentar od 20.06.2017. na vijest sa naslovom ‘Hasegawa za sada siguran na mjestu Hondinog šefa’ je bio:
čisto sumnjam da će bit i 2018. na čelu.
4
0