Lewis Hamilton osvojio je pole position za VN Australije , što je njegov peti na tlu ove zemlje te 50. u karijeri, čime je postao treći vozač u povijesti Formule 1 koji je uspio doći do te brojke. Ispred njega su Schumacher (68) i Senna (65). Drugi najbrži danas bio je Nico Rosberg, koji je završio s 0.36 sekundi zaostatka za svojim timskim kolegom. S trećeg mjesta će sutra startati Sebastian Vettel, zadnji vozač unutar sekunde za najbržim danas.
Novi kvalifikacijski format se pokazao kao potpuni promašaj, a svi navijači su se složili te jednom riječju opisali kakvo su razočaranje nove kvalifikacije – SRANJE!!!
Prva kvalifikacijska runda bila je pogubna za Manor, Haas, Sauber, te pomalo iznenađujuće za Daniila Kvjata, koji je propustio ući u novu kvalifikacijsku runde zbog kriovg tajminga. Ništa bolje nije prošao ni Felipe Nasr, koji je zagrijavao gume onda kada je trebao odvoziti vrijeme.
Niti druga kvalifikacijska runda nije prošla puno bolje, te se vidjelo kako je novi format kvalifikacija izazvao potpuni klimaks. Vozači su izlazili iz bolida čak i prije nego su pokušali postaviti novo vrijeme, iako je bilo vremena da se to uradi.
Posebno je to izraženo bilo u zadnjoj kvalifikacijskoj rundi, kada je Sebastian Vettel već bio na vaganju, a njegovo vrijeme za brzi krug je još uvijek teklo. Na kraju su u borbi za pole position ostali Mercedesovi vozači, te je Hamilton treću godinu uzastopno osvojio pole position za VN Australije.
Utrka počine sutra u 06:00 sati po hrvatskom vremenu.
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m23.837s | – |
2 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m24.197s | 0.360s |
3 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m24.675s | 0.838s |
4 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m25.033s | 1.196s |
5 | Max Verstappen | Toro Rosso/Ferrari | 1m25.434s | 1.597s |
6 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m25.458s | 1.621s |
7 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Ferrari | 1m25.582s | 1.745s |
8 | Daniel Ricciardo | Red Bull/TAG Heuer | 1m25.589s | 1.752s |
9 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m25.753s | – |
10 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m25.865s | – |
11 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m25.961s | – |
12 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m26.125s | – |
13 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m26.304s | – |
14 | Jolyon Palmer | Renault | 1m27.601s | – |
15 | Kevin Magnussen | Renault | 1m27.742s | – |
16 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m27.435s | – |
17 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m27.958s | – |
18 | Daniil Kvyat | Red Bull/TAG Heuer | 1m28.006s | – |
19 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m28.322s | – |
20 | Esteban Gutierrez | Haas/Ferrari | 1m29.606s | – |
21 | Pascal Wehrlein | Manor/Mercedes | 1m29.642s | – |
22 | Rio Haryanto | Manor/Mercedes | 1m29.627s |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Action for road safety , a Lewis se vozi viseći kroz prozor. Čestitke na 50. pp-u. Ferrari je blize nego sto vremena pokazuju
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To sam i ja rekao kad sam vidio onu situaciju. :D
Ovamo sigurnost, a on visi kroz prozor…..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Lewis , samo nastavi tako . Ferrari je dalje nego sto vremena pokazuju .
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Baš sam se zaletio kad sam rekao da bi novi sustav kvalifikacija mogao biti zanimljiv. Ovo je gore od ičega što je bolesni um FIA-nih destruktivaca do sad uradio. Totalno sam sve krivo procjenio
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidjet ćemo sutra utrku, ali mislim da su očekivanja o nekom velikom približavanju Ferrarija Mercedesu, utopija i to, kako sam već izjavio, sigurno ne još ove godine. Pa i Rosberg je bio brži od Vettela
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:facepalm:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:facepalm:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iako navijam za Luisa…
Koji debil moras da budes da bi smislio ovakav format kvalifikacija!
Ko je gledao, razumece…
Nadam se dobroj trci…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kvalifikacije su…odvratne, ne znam što sam si zabrijao da bi mogle biti bolje od onih starih ali nakon što sam vidio ovo danas….GROZNO
Ferrari definitivno ima manji zaostatak…e sad koliko….bojim se da ne previše manji. Sutra ćemo znati više jer ove kvalifikacije…ma nemam riječi
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
sad ću pokupit gro minusa aliii… ovaj model kvalifikacija ima potencijala.. treba uštimati onaj dio s 90 sek.. to je jedini problem jer ispada da se vozači utrkuju s vremenom, a ne međusobno i to vrijeme ih pojede..
ajmo realno.. svi ste govorili prošlih sezona kako su dosadne kvalifikacije postale jer se ništa ne događa do samog kraja kada svi izađu van.. danas smo u Q1 imali takav kaos koji nismo vidjeli već jako dugo i onda se počelo događati tik tak tik tak i tih glupih 90 sek.. znači ako želimo natjerati vozače (nezz kak bi drugačio to rekao jer jedino se tako i može postići da oni voze tokom cijelih kvalifikacija, a ne samo 2 min prije kraja) jest da im stavimo neki tik tak trenutak usred kvalifikacija.. dakle, poanta je da ne treba ispadati svakih 1,5 min jedan vozač, nego određeni broj vozača nakon nekog vremena tako da svi imaju dosta vremena odoziti krug, promijeniti gume i napraviti još jedan.. tako ćemo dobiti vožnju tijekom cijelih kvalifikacija, napetost i mogućnost greške..
a što se tiče samih rezultata.. sve očekivano.. mečke, pa onda ferrari (nedovoljno blizu, budimo realni.. kvalifikacijska forma nije dovoljno dobra.. za race pace ćemo još vidjeti i nadati se da će biti bolje čisto da malo začini sezonu.. možete svi reći da je ovo odustajanje bilo iz nekog inata i prema ovim novim kvalifikacijama, ali realno i oni su sami procijenili da nemaju što tražit protiv ovakvog mercedesa.. ovo hamiltonovo vrijeme je nevrijeme.. i da je vettel odvozio još krug, opet bi bio 0,4-0,5 s iza).. torro rosso mi je full drago da izgleda odlično jer ova dva mladića imaju jako puno potencijala za neka buduća vremena i trebaju sakupljat iskustvo u gornjem dijelu poretka.. williams i red bull tak tak..
mc laren.. vidi se da je to ogroman napredak i do kraja sezone očekujem ulaske u Q3, a sutra se nadamo 10. mj (žalosno, ali eto.. life sucks) :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čestitke Lewisu !
Ove retardirane kvalifikacije moze smisliti stari prdonja…Nevjerovatno….
Gusto je u sredini , gustooooo
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo stari prdonja*
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Išli su smanjiti troškove, uveli najskuplji motor u povijesti F1 koji u idućih 10 godina neće doći na cijenu onogo koji je bija skup,
išli su uvesti nove motore i novu tehnologiju i dobili bolide koji su najsporiji u zadnjih 20 godina i najtiši ikad,
išli su popraviti sigurnost sa spuštanjem opasno visokog nosa, između ostalog i zbog tog (a prvenstveno zbog traktora) nosa dobili smo prvu vozačku žrtvu nakon 20 godina,
sad su išli popraviti kvalifikacije, uz format utrke zadnju stvar koju je tribalo minjati..
Ovo više nije u području greške, ovo je prišlo u sabotažu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma kakva greška, kakva sabotaža…
Medicinari ? Jel bi se dalo križati tuberkulozu i gangrenu ? E to bi bilo to . To imaju ovi u glavi koji su osmislili ovaj sistem.
Treba vratiti leteče krugove, i to je to :-)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
o cem ti brijes zjurina
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2004. Šumi je imao 1:24.4 pole.
Hamilton danas ima 1:23.8. O cemu ti pricas?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gorivo…..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U utrci je imao najbrži krug 1:24,1
Opet gorivo……
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Referira sam se na 2014. kad je pravilo uvedeno, nikad nisan doveja u pitanje sposobnost timova da s onim što im je dano rade čuda, ali 2014. na fp3 je najbrže vrime bilo nešto ispod 1.30 i to sa praznim tankovima, za razliku od 2004. ko što ti kolega Frantic kaže, a i ove gume na kojima danas voze dosta su mekše.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Krivo gospodo. Kolicina goriva u kvalifikacijama je uvedena 2005.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo usporedbe radi na prvom i drugom treningu u subotu su vozili 1:26 i 1:27 vremena te 2004.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Formula_One_regulations
2010 In-race refueling ban returns, as a result fuel can be added to any F1 car after qualifying.
Što ti nije čudno da je najbrži krug 3 desetinke brži od polea.
edit:2014 fp1 su vozili 1:32, a Caterham je na fp3 vozija 1:36 malo brze od gp2
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Greška Dani
Mislim ovo za 2005.
Provjeri još jednom
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@mzf in race ban. Dakle nadolijevanje tokom utrke , a ne da voze kvale za gorivom za utrku. Kakve veze ima vrijeme od prosle godine kad sada voze 6 sekundi brze?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima veze jer su s novim pravilima postigli to da smo 2014. imali vremena najsporijih F1 bolida tek nešto sitno brža od GP2 bolida, i da na prijenosu čujemo škripu guma. Timovi bi i s pravilima za kamena s ramena napravili čudo i to ne dovodim u pitanje ali činjenica je da su pravila nove ere lošija nego što su bila za vrime
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ frantic jesam provjerio sam vec prije. Evo linka na.promjene. http://www.newsonf1.com/f1regs/2005regulations.htm
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…V8 a pogotovo V10 ere.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ti si se pozva na članak koji govori da si u krivu, evo ti citati iz tog tvog članka
Session to run with race fuel load. (no refuelling allowed prior to the start of the race)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bili bi zanimljivo imati utrku ferrari iz 2004 protiv ovogodisnjeg mercedesa pa da vidimo koji je bolid zapravo brzi. Napredak koji timovi ostvaruju je nevjerojatan. Sad zamisli da jos imamo rat gumara.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
moja greska. U pravu ste. Od 2003. Se vozi sa gorivom za utrke.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto vidiš, hebemu miša :-D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Dani Ovo za usporedbu Mercedesa i Ferrarija 2004. ti je zanimljiva tema za mozgnje.
Mercedes iz 2015. je Australiju odveza 7 minuta sporije od Ferrarija iz 2004. (obe utrke bez SC-a) tako da je to prosječno nekih 7 sekundi po krugu.
Realno zaostatak je manji jer Mercedes prosječno vozi s nešto priko 50% goriva, a Ferrari sa zalihom dovoljnom za prosječno 14 15 krugova, I Mercedes s gorivom i vozačem je 100 kg teži od Ferrarija što mi i nije baš najjasnije kako to dvoje staviti u korelaciju pošto Ferrari nije nikad s punim tankovima, možda s 25-30%. Evo baš san pokušava naći kapacitet tanka s gorivom od F2004 ali nema podataka o tom.
Uglavnom Ferrari ga pere ko Mercedes Manora ali da ga je okititi sa Mercedesovom težinom onda bi to bilo dosta manji zaostatak, ali onda bi bilo pošteno i smanjiti snagu jer na račun te baterije i MGU-H i K dobiva na težini, a i na snazi. Onda nastaje problem koliko snage Mercedesu ugasiti pošto je motor u optimalnom modu s MGU-H i bez njega nije ni približno efikasan ko što bi bija slučaj sa bolidima s KERS-om, koji su potpuno funkcionalni bez KERS-a.
Uff pridajen se, neusporedivi su.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovogodisnji mercedes je daleko brzi. Pustio bi ih zajedno na stazu i jednu simulaciju utrke.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A pod tim uvjetima rezultat je više nego jasan, Ferrari bi bija prosječno jedno 5 6 sekundi po krugu brži, ovaj novi bolid bi triba naći prosječno 7 sekundi po krugu da mogu biti podjednaki. Na 18 krugova starim gumama u utrci je odveza 1:24.125, to ti dovoljno govori.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Strašno! Star sam i formulu pratim još od ranih 70-ih. Kao malom djetetu su mi heroji bili Stewat, pa Fittipaldi, potom Lauda, itd. Hulit ću boga i reći kako mi je danas bilo dosadno. Em su nesretni Slovenci odustali od prijenosa pa sam bio vezan za Austrijance, a njemački pod milim bogom ne razumijem, te još i ovaj oblik kvala… Pa vozači su sada vozili duplo manje no ranije. Ako se dobro sjećam, u 4 minute i 6 sekundi prije kraja kvala svi su bili gotovi, ili na vaganju ili u boksu. Jedino što me nasmijalo je bilo kada je isteklo vrijeme kvala, tip na cilju maše kockastom zastavicom ko lud da označi kraj, a nigdje žive duše. Vozači već na pola puta do doma, a gledaoci ošli. Nevjerojatno ali ovi iz FIA-e uspjeli su u nemogućoj misiji – razmišljam da li se isplatilo buditi kako bih gledao kvale prve utrke sezone. E, svaka im čast na tome. Što je još žalosnije, prilikom najava ovakvog oblika kvala činilo mi se da će dobiti na zanimljivosti. Baš svašta i sa mnom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Gle, vidi godišnjaka :-) … ehhh, stari Emerson , pa Regazzoni …ejjj …hehehe to su bili rejseri !
Ajd da nisam jedina relikvija ovdje ..lol
A ova parodija od kvala & kao što si i vidio “…u 4 minute i 6 sekundi prije kraja kvala svi su bili gotovi, ili na vaganju ili u boksu….” … bome gledam ja i malo pa ne vjerujem da se to događa
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ej, a kaj sam ja. Mladac? Već si mogao pročitati da sam zbog Fittipaldija i počeo navijati za McLaren, pa računaj. Šalim se. I Lady je dugo u tom
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobro ovo je stvarno sramota, ne mogu vjerovati da se dogodilo ovakvko smeće od kvalfikacija.
Ovakve stvari se događaju kada odluke donose ljudi koji gledaju samo profit, a ne dobrobit Formule 1.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
FIA-u ne trba smijeniti. Treba je UKINUTI
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To ! Plus !
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam svoje rekao u temi za VN Australije.
Nemam snage da se ponavljam.
Stvarno.
Ovo je previše za moj organizam.
I moju psihu. :-D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…i moj stomak
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…i moje debelo crijevo
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto je Haryanto zadnji. Manorov zaostatak za Mercedesom osta skoro pa isti ko i prošle godine, tako da je i ta priča o Mercedesovom motoru i novoj šasiji tresla se brda rodija se miš. Grosjean je izgleda napravija korak nazad u svojoj karijeri, u poništenom krugu je vozija čini mi se 26 nešto to je opet debelo izvan top 10, šteta odličan vozač, u klasi Bottasa Hulkenberga Ricciarda ako ne i bolji a ako ne ode u Ferrari iduće godine gotovo je s njim.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rio je kažnjen sa 3 mjesta jer je pukao Grosjeana na 3 treningu kad su izlazili iz garaže
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ok, nisan zna hvala na informaciji, svejedno triba ga staviti na 21. misto ipak je dobija Wehrleina, i to je službeni rezultat kvalifikacija a daljnje kazne odlučuju o gridu i nemaju utjecaj na rezultat kvalifikacija.
edit:evo i službena stranica f1 se slaže samnom
https://www.formula1.com/content/fom-website/en/championship/results/2016-race-results/2016-australia-results/qualifying.html
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nadam se dobroj sezoni…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Takticki sam propustio ovu grozotu…jebes vikend ako se barem jedan dan ne naspavam!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad sam vidio jutros ovaj “anti-show”, pozelio sam cak i onaj stari sistem kvalifikacija- sat vremena potpune slobode. Meni je to bilo najbolje. Nek rade sta hoce, kolko hoce, koriste gume koje hoce (neovisno o utrci) i s praznim rezervarom na kapljicama nek ganjaju zadnju stotinku , bez presinga vremena, da vidim konacno fucking pravo stanje i krajnje granice bolida i vozacevog umijeca. A na utrci onda presing “vremenom” u vidu utrkivanja i kombinaciju svega ostalog (brzina, konstantnost, strategija, taktika)… Svima sve jasno, karte na stolu. Sportu u kojem je poanta brzina, ne treba ogranicavanje brzine osim zbog sigurnosnih razloga. I onda jos zajebavaju s izlikom ekonomije i ekologije – sport u kojem se okrecu milijarde! Prestanite vise raditi cirkus od sporta i toliko gurati izmisljotine, vlastite interese, marketing, tehnologiju i slicno u prvi plan ispred vozaca i momcadi… Ako je Berniju, ili kome vec, stari sistem bio dosadan, nek ode u penziju, a ostali nek pocnu pratiti karting ili neki drugi sport.
0
0