Leclerc: Bio sam agresivan, ali borimo se za poziciju! Russell: Izgleda kao cool potez, no uništio mi je utrku!

Izdvojeno

Čini se da je George Russell stekao novog velikog rivala nakon svih čarki koje i dalje ima s Maxom Verstappenom. Riječ je o Ferrarijevom Charlesu Leclercu s kojim već drugu utrku u nizu ima razmjenu vještina, kako na stazi, tako i pored nje. U Mađarskoj je frustrirani Leclerc zbog problema s bolidom možda i preagresivno branio poziciju u duelu s Russellom nakon čega je izjavio da Britanac uvijek cmizdri na radiju te da ga ne čudi ako se žalio direkciji utrke. Nova razmjena uslijedila je na jučerašnjoj utrci u Zandvoortu kada je Leclerc dvama potezima izuzetno atraktivno u oba navrata prošao pored svog rivala iz Mercedesa.

Međutim, onaj drugi potez nakon restarta utrke poslije virtualnog sigurnosnog bolida podigao je prašinu na nekoliko razina od kojih se možda i najviše ističe sudačka odluka da svoj sud o navedenom potezu donese poslije utrke. U međuvremenu je Leclerc ušao u duel i s drugim Mercedesom, onim Andree Kimija Antonellija, koji je bio koban za Monegažanina s obzirom na to da ga je koštao odustajanja iz utrke.

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

„Bio sam agresivan, ali borimo se za mjesto u prvenstvu, posebno za konstruktore”, izjavio je Leclerc.

„Što se tiče vozačkog prvenstva, nije mi toliko stalo, ali uvijek ću biti agresivan na taj način. Bilo je na granici, ali znao sam da neću imati puno prilika nakon toga.”

„On je branio unutarnju stranu, ja sam išao vanjskom. Mislim da nije očekivao da ću ići vanjskom, a onda je ušao u zavoj kao da nisam bio tamo, pa smo se dodirnuli.”

S druge strane, Russell je imao drugačije viđenje incidenta. Britanac smatra kako je Leclercov potez bio previše agresivan te da je utjecao na njegovu (Russellovu, op. a.) utrku:

„Mislim da nikad nisam vidio da netko pokušava pretjecanje vanjskom stranom tog zavoja, jer ako slijediš prirodnu trkaću liniju, sam završiš u šljunku.”

„Nisam ga gurnuo u šljunak; samo sam vozio svojom linijom. Očito je bio malo izvan staze. Izgleda kao kul potez, ali zapravo mi je uništio utrku. Bio je izvan staze samo malo. Onda smo imali sva ta oštećenja. Nisam to još detaljno pregledao, ali pomalo sam iznenađen.”

Što se tiče duela s Andreom Kimijem Antonelijem Leclerc je izjavio sljedeće:

„Mislim da je to bila pogreška od Kimija. Na ovakvoj stazi moraš biti vrlo agresivan da bi pretjecao, što je, mislim, i pokušao.”

„Možda je to bilo malo previše, dotaknuo je moj stražnji lijevi kotač i to je bio kraj moje utrke, što je razočaravajuće.”

Na pitanje je li Antonellijev potez bio početnička greška, Leclerc je odgovorio:

„Ne bih to nazvao početničkom greškom—mislim da je to jednostavno greška koja se može dogoditi i u prvoj i u petoj godini. I opet, na ovakvoj stazi moraš biti agresivan, ali ovo je bilo previše.”

Incident nije samo okončao Leclercovu utrku, već je ozbiljno utjecao i na Antonellijevu, jer je morao u boks po novo prednje krilo i nakon čega je dobio dvije kazne. Jednu zbog kontakta s Ferrarijem, a drugu zbog prebrze vožnje u boksu, što ga je koštalo ukupno 15 sekundi.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

3 komentara

  1. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Apsolutno sam siguran da je spika o oštećenju bolida glumatanje ne bi li se unutar trke izmuzla kazna jer je nakon preticanja još značajan dio kruga Russel naganjao Leca sve dok mu nisu rekli “hej imaš oštećenje”.


    0
    0

    0
  2. Formula1
    f1zd Prikaži

    Ja bih uveo pravilo da se smije pretjecat izvan staze ako ti nije ostavljena širina bolida.


    0
    0

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.