Ferrari je unaprijedio svoj bolid do te mjere da sada ima brzinu za borbu s McLarenom u određenim trenucima ostatka sezone 2025., ali ne može parirati McLarenovoj dosljednoj formi, smatra šef momčadi Fred Vasseur.
Lando Norris dovezao je McLaren do dvostruke pobjede na Velikoj nagradi Mađarske prije ljetne stanke, no Charles Leclerc osigurao je prvi Ferrarijev pole position ove sezone i vodio u prva dva stinta utrke. Pad performansi u završnom stintu uništio je Leclercove nade, pa je na kraju završio četvrti. Nakon podija u Belgiji, gdje je Ferrari također izborio mjesto među prva tri u kvalifikacijama, Vasseur smatra da je čista brzina Ferrarija sada blizu McLarena.
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
“Nevjerojatno je teško predvidjeti, i zato što mislim da slika jednog dana ne mora nužno vrijediti i sljedeći vikend, ali barem mogu reći da smo posljednje dvije [utrke] opet bili u pravom tempu.”
“Uglavnom smo konstantni, ali ne i u zadnjem stintu. Nisam potpuno lud, dečki – prilično smo dosljedni s gumama, možemo kontrolirati tempo i ako se vratimo u vrh kvalifikacija, znači da ćemo se moći boriti s njima.”
“Mislim da je njihova prednost danas to što su uvijek tu bez obzira na uvjete. OK, u kvalifikacijama smo bili malo brži, ali razlika je bila mala i oni su konkurentni u baš svakom uvjetu, dok smo mi malo nedosljedniji tijekom vikenda.”
“Moramo biti vrlo konstantni u svakom uvjetu. Na slobodnim treninzima kako bismo se dobro pripremili za utrku, u Q1, Q2, Q3, sa svim setovima guma u utrci, s različitim komponentama i tako dalje. Mislim da su oni tu trenutno ipak malo jači od nas.”
Iako Vasseur kaže da je teško u potpunosti usporediti Ferrarijev tempo s McLarenovim u Budimpešti zbog pozicije na stazi, vjeruje da je bilo znakova da su im bili ravnopravan protivnik, što samo pojačava razočaranje zbog kasnog pada performansi.
“Prije svega, treba uzeti u obzir i prljavi zrak. Kad startate s pole positiona, uvijek je malo lakše ostati ispred nego biti iza,” rekao je. “Ne znam je li razlika u prvom stintu s [Oscarom] Piastrijem bila dvije desetinke ili jedna, ali u tom rangu mislim da smo imali brzinu.”
“Čak smo mogli i malo povećati prednost kad smo bili pod pritiskom zbog mogućeg ulaska u boks. To znači da smo tada imali tempo od jedne ili dvije desetinke više ili manje. Mislim da je taj dio utrke za nas prošao vrlo dobro, potpuno pod kontrolom, i nismo imali osjećaj da previše forsiramo. Čak smo mogli produžiti stint, a da nismo izgubili konzistentnost ni performanse guma.”
“To onda čini frustraciju još većom, jer da smo u prvom stintu vodili ovako i morali ući u boks na 12. krugu jer više nemamo gume, rekli bismo: ‘OK, previše sam pritiskao.’ Ali to nije bio slučaj. Stali smo samo da izbjegnemo undercut, mogli smo voziti još nekoliko krugova istim tempom. To je frustrirajuće.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je zd1400rt.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Budi prvi koji će napisati komentar!