George Russell sumnja da je Charles Leclerc izgubio tempo na kraju Velike nagrade Mađarske jer je Ferrari bio zabrinut zbog trošenja daske ispod njegovog bolida.
Vozač Mercedesa je prestigao Leclerca za treće mjesto pred kraj utrke.
“Vidio sam koliko je spor, pa sam pretpostavio da nešto nije u redu”, rekao je za Sky.
Leclerc je uvjerljivo krenuo u utrku nakon što je dan ranije osvojio pole position. Vodio je tijekom prvog i drugog stinta, ali je drastično pao u poretku tijekom trećeg.
Russell sumnja da je Ferrari bio zabrinut zbog mogućeg prekomjernog trošenja podnice Leclercovog bolida. Kaže da su mu možda povisili tlak u gumama pri zadnjem ulasku u boks u 41. krugu.
Povećanjem tlaka bi se bolid podigao i smanjilo trošenje guma, ali bi to negativno utjecalo na upravljivost. Leclerc je kasnije rekao da je od oko 40. kruga imao problem s podvozjem bolida.
“Neće vam on reći da su blizu da budu nelegalni”, rekao je Russell.
“Jedino što možemo pretpostaviti jest da su vozili bolid prenisko, pa su morali povećati tlakove u gumama za posljednju dionicu”, rekao je. Russell je dodao da je, kad je sustigao Leclerca, primijetio da je Ferrari “koristio mod motora koji usporava motor na kraju ravnice, gdje je i najveće trošenje daske”.
“To je jedina stvar koju možemo zaključiti na temelju vremena po krugu, moda motora i sličnih stvari”, dodao je.
Russell je rekao da je “jako zadovoljan” jer je osvojio prvi podij od pobjede na Velikoj nagradi Kanade u lipnju. No, priznao je da je to bio “čudan vikend” s obzirom na performanse u cijelom poretku.
“Ako izuzmete McLaren i pogledate poredak od P3 do P13, to je prilično čudno. Ne biste očekivali da je Max [Verstappen] toliko nisko. Aston je imao nevjerojatan vikend. Uzet ćemo pozitivne strane, ali nećemo se previše zanositi.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 31 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je zd1400rt.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema veze. Napredak je očito tu. Idemo do kraja sezone po najmanje jednu pobjedu.
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Napretka nema. Ako moraju štimati auto da je milimetar od tla znači da nemaju drugi način postizanja istog efekta na drugi način. Na istoj su razini kao u Kini.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovakvima nije mjestu na gridu.
0
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpuno ima smisla
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vrh motosporta gdje se koriste najnovije tehnologije i diktira napredak cijele auto industrije i sire…i onda imamo dasku. Drvenu dasku.
Ima smisla inace sto veli. Ali onda opet – j***m ih nesposobne.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da ponovim
Naziv djela: “Kako ošlajfati dasku preko mjere, a da ne budeš kažnjen?”
Autor: Berger, G.
Izdavač: Scuderia Ferrari
Prvo izdanje: Hockenheim, 1994.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nista novoga od Russella
– sharp
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da nema engleza i njihovih pametovanja još bi letjeli ko guske u magli
1
0