Charles Leclerc otkrio je da je pogrešno shvatio problem sa svojim Ferrarijem kada se žestoko požalio timu tijekom Velike nagrade Mađarske.
Vozač koji je startao s pole positiona vodio je utrku u prvom i drugom stintu. No, nakon posljednjeg ulaska u boks, najprije nije uspio sustići kasnijeg pobjednika Landa Norrisa, a zatim su ga pretekli Oscar Piastri i George Russell.
Leclerc se žustro požalio svom trkaćem inženjeru Bryanu Bozziju, tvrdeći da ga tim nije slušao i da nisu uvažili njegove povratne informacije o bolidu.
“Ovo je nevjerojatno frustrirajuće,” rekao je Leclerc. “Izgubili smo svu konkurentnost.”
“Samo me trebate slušati, ja bih našao drugačiji način da se nosimo s tim problemima. Sad je bolid potpuno nevozan. Bit će pravo čudo ako završimo na postolju.”
Međutim, nakon utrke Leclerc je rekao da je tim otkrio problem s bolidom koji se razvio tijekom utrke, a za koji on nije znao u tom trenutku.
“Oko 40. kruga pojavio se problem sa šasijom. Sada imam više informacija o tome, ali u bolidu nisam imao pojma što se događa.”
“Imao sam neku predodžbu, ali bila je pogrešna, jer sam mislio da se radi o nečemu što možemo kontrolirati. Nažalost, imali smo kvar na šasiji, tako da nemam što puno dodati.”
Leclerc je Ferrariju donio prvi pole position u sezoni u Mađarskoj, no bio je duboko razočaran jer nije završio na postolju.
“Izuzetno je frustrirajuće kada se boriš za pobjedu, kada imamo tempo kakav smo imali na početku utrke – i onda sve potpuno izgubimo. To jako boli.”
Šef momčadi Ferrari, Frederic Vasseur, potvrdio je da je problem na koji se Leclerc žalio stvaran, ali nije bio glavni razlog gubitka performansi.
“U prvoj dionici smo imali potpunu kontrolu,” rekao je. “U drugoj nas je McLaren više pritiskao, ali smo i dalje povećavali prednost nad Russellom.”
“Zatim, u posljednjem dijelu utrke, u zadnjem stintu, potpuno smo izgubili tempo i završili utrku dvije sekunde [po krugu] sporiji. Bolid je bio vrlo težak za vožnju Charlesu i moramo shvatiti što se dogodilo.”
“Ali kad je Charles govorio o problemima, to je bilo u razini desetinki sekunde i radi se o sitnicama – ali to nije ono što se dogodilo na kraju.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 31 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je zd1400rt.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
PR odjel odradio svoj dio posla. Sada ćuti i prodaj bilo kakvu priču…
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da je to bio problem, jednostavno bi mu tako i rekli
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…da, upravo sam to pročitao na talijanskom autosprintu…koliko je PR, a koliko je istina ne znam, ostaje činjenica je nakon druge izmjene guma tempo vidljivo pao gotovo odmah…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sad citam da Russell i Mercedes smatraju da su povecali Leclercu pritisak guma na zadnjem pit stopu i smanjili mod motora kako bi sprijecili diskvalifikaciju zbog pretjerane potrosnje podnice.
I Russell je dodatno izjavio da Leclerc sigurno nece reci javnosti da je bolid bio blizu ilegalnog.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I to baš danas kad je imao priliku pobijediti…. Ne znam stvarno šta više reć za ovaj Ferrari
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda su upravo zato i bili u situaciji za pobjedu. Da su stavili setup u kojem se ne troši podnica možda ne bi uzeli pole position.. Al to je samo moje nagađanje. Da mi samo biti muha na zidu u toj debrief sobi…
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Russell je baš osoba od povjerenja.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imas neku osobnu teoriju mozda? Kaze izmedju ostalog da se vidjelo da su koristili sporiji mod motora na Leclercovom bolidu zbog usporavanja na dijelu ravnice gdje se podnica trosi najvise.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prije bih rekao da je počeo utrku sa manje goriva, kao što napisa Ante na forumu.
I da je recimo prvi stint vozio jače, a da je poslije morao malo da štedi gorivo. Plus hard gume koje su užasno radile, samo su čini mi se šljakale Mercu i McLu.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ipak, uzmi u obzir da je Ferrari dva puta diskvalificiran zbog ishabane daske i kliznog bloka, jednom u Kini ove godine i jednom u Americi 2023. Nije novotarija da postavljaju bolid jako nisko i plešu na granici legalnosti.
Količina balasta je također tehnički problem koji može prouzročiti ilegalnosti na vaganju nakon utrke. Razumijem da se ljudima često digne živac na izraz “ilegalno” u Formuli 1, ali za mene je terminologija sasvim irelevantna ukoliko se radi o problemu izazvanom prostim odlučivanjem prilikom postavljanja bolida.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekako mu ne vjerujem…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Puno je tu if if….ovaj, onaj reko ono. Ostecenje sumnjam, rekli bi to jasnije. Pala temp, a ostali poceli ubrzavati…plus prirodna brzina McLarena i Mercedesa na hardu
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Charlie, kad će ono hodočašće u Lourdes što si obećao? Ovoliko zle sreće nije normalno.
1
0