Revolut postaje naslovni sponzor Audi F1 momčadi od 2026.

Izdvojeno

Audi F1 projekt ulazi u novu fazu rasta uoči debija 2026. godine. Globalni fintech (Financial technology) div Revolut postat će naslovni sponzor nove momčadi, potvrđeno je ovoga tjedna. Time se oblikuje strateško partnerstvo dvaju brendova koji se definiraju kroz inovaciju i ambiciju u Formuli 1 i financijskoj industriji.

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

Ulazak s ambicijom i tehnologijom

Audi je još 2022. najavio svoj ulazak u Formulu 1, a sada se projekt konkretizira kroz strateške kadrovske poteze i komercijalna partnerstva. Od 2026. godine preuzet će kontrolu nad švicarskom momčadi Sauber, koja se trenutno natječe pod imenom Stake F1 Team Kick Sauber.

Nova era momčadi započet će s novim pravilnicima koji uključuju velike promjene u pogonskim jedinicama i šasiji, s posebnim naglaskom na veću elektrifikaciju i održiva goriva.

Revolutovo sponzorstvo dolazi u tom ključnom trenutku. Tvrtka je osnovana 2015., posluje u više od 48 zemalja i ima više od 60 milijuna korisnika, čime se pozicionira kao jedan od vodećih svjetskih fintech brendova. U prosincu prošle godine Revolut je procijenjen na 45 milijardi dolara, što ga čini najvrednijom privatnom tehnološkom kompanijom u Europi.

Višeslojno partnerstvo

Osim što će Revolut preuzeti naslovno sponzorstvo, njihova će se poslovna rješenja duboko integrirati u financijsko poslovanje momčadi. Očekuje se korištenje Revolut Business platformi unutar operativnih sustava, kao i napredno digitalno plaćanje pri prodaji timske opreme, fanovima bi to trebalo omogućiti brže i intuitivnije korisničko iskustvo.

“Revolutova digitalna rješenja bit će temelj mnogih naših operacija, redefinirat će način na koji navijači i zajednice komuniciraju s našom momčadi – na stazi i izvan nje”, rekao je Jonathan Wheatley.

CEO Revoluta, Nik Storonsky, partnerstvo je opisao kao “monumentalno”, naglašavajući zajedničke vrijednosti: globalnu ambiciju, disruptivni mentalitet i digitalno usmjerenje.

“Audi i Revolut dijele pogled na budućnost i posvećenost pomicanju granica. Naš cilj je stvoriti nova iskustva za fanove, učiniti Formulu 1 dostupnijom i modernizirati način na koji ljudi doživljavaju ovaj sport”, izjavio je Storonsky.

Novi temelji za budućnost

S tehničke strane, Audi se ozbiljno priprema za izazove koji dolaze. Mattia Binotto, bivši šef Ferrarija, je na poziciji tehničkog direktora, dok će organizaciju s trkaće strane voditi upravo Wheatley. Već sada, kao Stake F1 Team, Sauber bilježi najbolju sezonu od 2022. zahvaljujući bodovima Nica Hülkenberga i F2 prvaka Gabriela Bortoleta, tim ima 43 boda nakon 13 utrka.

Iako će 2026. donijeti značajnu inženjersku kompleksnost osobito jer će Audi razvijati vlastiti F1 motor bez prethodnog iskustva vodstvo tima ističe da pristupaju izazovu s “realističnim stavom i mentalitetom stalnog napretka”.

CEO Audija, Gernot Döllner, jasno je poručio:

“Formula 1 je globalna pozornica koja nam omogućuje dosezanje novih ciljnih skupina i stvaranje entuzijazma za naše proizvode. U Revolutu smo pronašli partnera koji dijeli našu ambiciju i pristup.”


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

2 komentara

  1. Toto Wolff
    KaTomoF1 Prikaži

    opa. sad bi trebao i top vozač


    0
    0

    0
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Takve planove ima i Trotter Independent Trading Co. – u ovo doba iduće godine….

      Lako je pisati velike planove po powerpointu treba ih realizirati. Top vozač? Možda za 2-3 godine, a realistično za 5-6.


      0
      0

      0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.