Max Verstappen nije bio zadovoljan odgodom starta Velike nagrade Belgije koja je započela iza sigurnosnog automobila tek sat i 20 minuta nakon predviđenog termina, kad se staza već dobrano posušila, a iznad Spa-Francorchampsa je sijalo sunce.
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
Prvak je rekao kako je nakon VN Velike Britanije dogovoren veći oprez kod donošenja odluke o utrkivanju po kiši, no smatra da je vodstvo utrke danas otišlo u drugu krajnost. Na pitanje kad bi on započeo utrku, odgovorio je:
“Odmah. Uopće niti nije kišilo.”
“Naravno, između prvog i petog zavoja je bilo podosta vode, ali ako odvozite dva ili tri kruga iza sigurnosnog automobila, onda postane čišće, a ostatak staze je ionako bio spreman za vožnju.”
“Šteta je. Znao sam da će biti nešto oprezniji nakon Silverstonea, ali ovo također nije imalo smisla.”
“Bolje je reći: ‘Znate što? Pričekajmo da staza bude potpuno suha i onda jednostavno krenimo na gumama za suho.’ Jer ovo za mene nije kišno utrkivanje.”
Verstappen također tvrdi da su vozači previše dramatizirali s prigovorima o vidljivosti:
“To je bilo između prvog i petog zavoja! Bilo bi tako samo nekoliko krugova, čim više vozite, postaje bolje. A ako ne vidite, uvijek možete pustiti gas. U nekoj točki ćete vidjeti.”
Osim njegovog generalnog razmišljanja o ovoj temi, Verstappenovu frustraciju sigurno je potaknula i činjenica da je on odlučio namjestiti bolid za kišne uvjete u kojima na kraju nije provedeno puno krugova.
“Rade što žele zar ne? Mislim, oni [vodstvo utrke] odlučuju. Samo smatram da je ovo šteta za sve. Više nikad nećete vidjeti klasičnu kišnu utrku.”
“Mislim da se one i dalje mogu dogoditi. Također mislim da bi kiša koja je kasnije pala bila izdržljiva da smo nastavili voziti.”
“Također, donosite odluke na temelju kišnog utrkivanja, stoga vam to na neki način uništi čitavu utrku.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 31 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je zd1400rt.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Potpuno je u pravu. Pa f2 je vozila po puno većoj kiši i nije bilo problema. Mislim da je puno toga i do Pirellija .
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
F2 je bicikl…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
čovjek u pravu.
full wet gume služe za ukras i eventualnu vožnju iza safeta, a na interu se vozi kad se krene sušiti.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imam osjecaj da ovi u direkciji utrke imaju fetis na raspizdjivanje fanova, a sve pod izlikom sigurnosti.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemaju ljudi muda, boje se… Što ako se netko ozlijedi?!? Boli me ona stvar, plaćeni su da sjednu u bolide i da se utrkuju. Uvijek ima tko hoće pa i da sikire padaju s neba.
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
K tome, bolidi nikad nisu bili toliko sigurni kao danas.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da se razumijemo, slažem se s Maxom.
Opet, kao što su ona četvorica iz druge vijesti možda drukala za svoj set-up, tako je i Max drukao za svoj set-up. 😁
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je očekivao kišnu utrku pa je tako i bio podešen set up na njegovom bolidu. Kod spomenute četvorke, računali su na bolesnu konzervativnost vodstva utrke. Valjda je Max shvatio da ubuduće ne treba računati na kišu. Činjenica je, da je utrka i prije mogla početi na full wet-u, što je i normalno. Bolidi su sigurniji, a k tome, nitko ne može jurcati 330-340 km/h na tim gumama. Gledao sam podcast na Arena Srbija (puno su kompetentniji od naših komentatora) gdje u jednom momentu jedan od voditelja sarkastično kaže da bi onda trebalo preseliti f1 u dvoranu pa da se stalno vozi na gumama za suho.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
u silverstoneu low drag setup i padne kiša, ođe više draga zbog kiše tijekom koje se ne vozi. kad te neće, neće.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se. F1 treba staviti u dvoranu.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, ali ne bez klima uređaja i određene vlažnosti zraka.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je legenda
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Njegov komentar je na mjestu, ali je pitanje jel bi isto pričao da je imao manje krila
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa nije se bunio kad je imao manje krilo u Silverstonu , nego je šutio i vozio .
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Doduše, kenjo je kak bolid je neupravljiv al je vozio
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jučer razmišljam jesu li u pravu zagovornici odgode utrke (RUS, PIA, LEC), i tako se prisjećam najgorih sudara u zadnjih 5 godina (Grosjean u Bahreinu, Max i Zhou u Silverstoneu…). Sve su to udesi koji su se u većini slučajeva dogodili ne zbog uvjeta na stazi, nego zbog gabarita bolida koje su napravili toliko glomaznima i inertnima da su takve situacije neizbježne. Sad nam pune glavu o izbjegavanju opasnosti, manjku vidljivosti, kiša ubija… Problem leži negdje drugdje. Sistemski se uništava DNK sporta, a to govorim iako znam da su u praktički svakom desetljeću utrke bile odgođene zbog kiše, ali usporediti npr. Maleziju 2009. i ovo jučer… Dobro je napisao netko, najbolje da F1 postane dvoranski sport.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eh, Malezija 2009. Dobro si me podsjetio. To je bila kiša “next level”. Nemogući uvjeti. A ovo što smo sad imali u Spa je bilo desetke puta i rijetko kada je bilo odgoda ili crvenih zastava.
I slažem se da su bolidi preglomazni. A staze su ostale “po starom”. Kao uostalom i u cestovnom prometu. Pogledaj samo garaže i parkirališta. Novi automobili su naprosto preglomazni za standardne gabarite.
Kad se samo sjetim prije 25 godina kada su na Velesajam bili dovezli jedan bolid i izložili ga, koliko je zapravo bio začuđujuće mali. Ovi danas su valjda dvostruko veći.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Spa 2021. je bila klasična kišna bez zamjerki.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton and Verstappen question race delay as others back FIA
https://www.reuters.com/sports/formula1/hamilton-verstappen-question-race-delay-others-back-fia-2025-07-27/
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
👏👏👏👏
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To više nije F1 nago lakrdija. Sjećam se jedne utrke koja se vozila po velikom pljusku kada se Schumacher zabio u Coltarda ali ne zbog kiše nego što je ovaj u trenutku kada ga je Michael krenuo pristizati pustio gas bez razloga pa je Michael otišao u njegov boks na obračun. To su bile utrke. Sad ovi kao curice cvile da se ništa ne vidi konkretno Noris, pa takav niti ne zaslužuje da bude prvak ali niti neće jer Pilastri šuti i radi posao.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Spa 1998.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stvarno sam zadnjih godina već nekoliko puta bio na rubu da batalim praćenje ovog najdražeg mi sporta… i svaki put ljubav prema istome prevlada. No bojim se da će me u jednom trenutku prebaciti i da od tada više neće biti povratka.
Kao što je Hunt rekao Laudi u filmu Rush:
“No, no, no, Niki, don’t bring the percentages into this. Don’t be a pro. The minute you do that, you kill what’s good about this. You kill the sport.”
Upravo to rade s ovim akrobacijama čim je kiša… ubijaju sport, jer računaju da li je previše vode na stazi, kakav je visibility… Sve je to arbitrarno.
Znam da je lako meni pametovati, no tko ne želi voziti po kiši, neka parkira bolid u garažu. Ne zanima me količina spraya, količina kiše koja pada, količina vode na stazi… They are paid to drive, pa makar i sjekile padale!
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam ljubitelj Maxa, ali u ovome se slažem s njim.
Da, vidljivost na dijelu staze nije bila najbolja, ali ti dečki su najbolji vozači na svijetu i spremni su voziti u svakakvim uvjetima. Razumljiv je i oprez i briga za sigurnost, ali ako je ikad formula bila sigurna, onda je to zadnjih godina.
Šteta, jer moglo je biti zanimljivije i dramatičnije.
Čak su i “omiljeni” Skyevi komentatori u jednom trenutku rekli da ne znaju kada i kako bi se trebale koristiti full wet gume.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A vozite u dvorani onda…. Dobro da nemaju straha od neke odmetnute SS Panzer divizije,koja je ostala u Ardenima.. Njima nije smetalo ni kisa,snijeg,led i zima 🤣🤣🤣.Ok problem je vidljivost,ali ….
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jednostavno ostaviti samo jedne kisne gume neki hibrid plavih i zelenih i po cenu vise stajanja, ili samo plave i problem resen. Ko voli voli ko ne neka se parkira u box i zavrsi trku ako mu se ne vozi. F1 se pretvorila u F1 strine koje kemece na prvu kap kise.
1
0