Hamilton: Ovo mi je prvi ovakav spin u karijeri [anketa]

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 16 sati 3 min 5 komentara

Lewis Hamilton rekao je da nikada prije u svojoj karijeri nije doživio ovakvo okretanje kakvo ga je izbacilo iz kvalifikacija za sprint utrku.

Njegov Ferrari je iznenada izgubio kontrolu dok je prilazio posljednjem zavoju u posljednjem pokušaju postavljanja vremena u SQ1. Hamilton se okrenuo i završio na izletnoj zoni, zaustavivši se bez da je udario u barijere.

Na pitanje što je pošlo po zlu, Hamilton je isprva rekao samo kratko:

“Okrenuo sam se.”

Dodao je da je blokiranje stražnjih kotača bilo “prvi put, mislim, u mojoj karijeri” da mu se to dogodilo.

Hamiltonov prvi pokušaj brzog kruga propao je kada je izletio sa staze u zavoju stavelot. Tim je ovaj vikend prvi put testirao novi stražnji ovjes, ali Hamilton je rekao da bolid “nije bio baš sjajan” i da “nema previše toga za reći”.

“Očito sam jako frustriran”, rekao je za službeni Formula 1 kanal. “Uloženo je puno rada, a biti [samo] tamo gdje jesam nije baš dobro, pa se nadam da će sutra biti bolje.”

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

Njegov momčadski kolega Charles Leclerc prošao je u posljednju rundu kvalifikacija i startat će sprint utrku iz drugog reda uz McLarenovog Landa Norrisa. No, zaostajao je više od 7 desetinki sekunde za najbržim Oscarom Piastrijem, što je i sam priznao kao razočaranje s obzirom na najnovija poboljšanja tima.

“Osjetio sam promjene, ali problem je što je danas razlika ogromna”, rekao je Leclerc. “Siguran sam da smo napravili korak naprijed, ali iz nekog razloga McLaren se čini još bržim nego inače na ovoj stazi, tako da je to malo razočaravajuće.”

“Ako ništa drugo, ono što smo tražili s tim nadogradnjama, to smo i dobili. Šteta je imati tako tešku kvalifikacijsku sesiju, pogotovo u smislu razlika.”

Ipak, Leclerc kaže da je balans bolida dobar i vjeruje da imaju dobar temelj za daljnji razvoj.

“Osjećaj je bio prilično dobar, što daje miješane dojmove”, rekao je. “S jedne strane sam sretan jer se bolid doista bolje ponaša. S druge strane, čak i ako se bolid dobro ponaša, i dalje zaostajemo sedam desetinki, što je jako puno. Da, staza je duga, ali to je svejedno velika razlika.”

“Zasigurno nas čeka puno posla. Na kraju krajeva, jednostavno trebamo dodati više downforcea ovom bolidu. Ne mislim da radimo nešto posebno pogrešno, ali jednostavno nemamo dovoljno gripa – barem zasad.”

Kako ocjenjujete prvi dio sezone za Hamiltona?

Rezultati

Loading ... Loading ...

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

5 komentara

  1. Jordan Forever Prikaži

    Imam pitanje za čitatelje, ako tko zna odgovor. Koji je štos sa rikvercom u bolidima F1. Koliko sam shvatio, teško je ići u rikverc, pa se i relativno rijetko koristi.



    1
    1

    0
    • Ferrari
      miki the pirate Prikaži

      Rikverc je nužno zlo… postoji procedura za ubacivanje u rikverc. Otprilike kao na težim motociklima tipa goldwing, bmw lt i sličnim krstaricama. Takva je građa mjenjača.



      1
      1

      0
    • Renault
      zd1400rt Pretplatnik Prikaži

      Pogledaj ovaj video. Možeš slobodno zapratiti kanal jer lik je doktor za F1 i može se puno naučiti.
      ubo sam ti moment kada priča o rikvercu:

      https://youtu.be/ayeZerNpQbE?t=561

      Rikverc tu mora biti radi propisa, ali kako je u F1 svaki gram bitan, tako su ga dizajnirali da što manje smeta, a to nosi sa sobom određene kompromise, a i mora postojati procedura koja će spriječiti vozača da slučajno ubaci u rikverc pri 300 km/h. Neki su znali stiskati Magic button kad ne treba i prokockati pobjedu za naslov prvaka i sl.



      3
      3

      0
  2. Toto Wolff
    KaTomoF1 Prikaži

    Za HAM-a povratak u realnost …. možda dogodine neko čudo



    1
    1

    0
  3. Renault
    zd1400rt Pretplatnik Prikaži

    Sada ću napisati nešto nepopularno (pogotovo za Ham fanove), ali eto, čisto malo opservacije.
    Vidio sam te izjave i ono što me još više izbaci iz takta, a to je govor tijela. Ono, sav tužan, žalostan i razočaran.

    Ajmo malo pogledati njegovu karijeru. 2007. sjeda u pobjednički bolid. U periodu kada je prije te sezone mogao voziti i testirati McLaren koliko je htio i došao vrhunski pripremljen te u kombinaciji sa svojim vrhunskih talentom, već u prvoj trci osvaja postolje i još bolje, u svojoj prvoj sezoni bori se za naslov u umalo ga osvaja da bi ga već dogodine osvojio. Dalje, bez obzira na vladavinu RB-a uvijek je dolazio do pobjeda. Što znači da je imao bolide sposobne za osvajanje pobjeda (jer ako to nemaš, možeš hodati na trepavicama i nećeš pobijediti). Prelazi u Mercedes i da ne duljim dalje, znamo kakve je bolide vozio.
    Znači, tek 2023. Mercedes nakon dugo vremena ne dolazi do pobjede pa možemo reći da im bolid nije bio sposoban za pobjede. Od 2007. do 2022. čovjek je vozio bolide sposobne za pobjedu, znači 15 godina zaredom.

    Koliko vozača u povijesti sporta to može reći? Koliko sportaša je imalo takvu sreću i privilegiju? Svi znamo da kad netko prelazi u drugu momčad da ne može znati što ga čeka, da je to zapravo lutrija. Pogledajmo Alonsa, svaki korak mu je bio gori od prethodnog. Vettel, nakon 4 naslova zaredom, dopada ga neloši Ferrari, ali eto peha da je Mercedes dominantan do patosa pa pređe u Aston Martin i završava karijeru. Što je s ostalim vozačima koji cijelu karijeru nisu dobili priliku vrhunskog bolida, pa barem kao broj 2 u momčadi.

    I onda pored svih njih dođe Hamilton i sav povrijeđen daje neku kiselu izjavu. “Nije mi se to nikada dogodilo u karijeri” – pa nije jer si vozio odlične bolide. Budi zahvalan na tome. Gdje je sva ona zahvalnost nestala kada je završavao utrke s minutom prednosti i hvalisao se s Hammertime-om. Gdje je sad Hammertime i blagoslovi.

    Daj budi zahvalan i skroman na svim prilikama koje si imao. U ovakvim trenucima se to pokazuje, a ne kada je sve med i mlijeko.

    Mogao je reći da testiraju nove nadogradnje, da traže setup, da se trude, keep pushing spike i sl., a ne spominjati kao radi Ferrarija Vettel i Alonso nisu vidjeli više naslova i sl. gluposti. OK je reći i da je bolid smeće i da ne valja, ali brate što si se tu stisao pred kamerama koda si izgladnjeli izbjeglica…

    Gdje je Leclerc u cijelo priči? Ena ga, na stazi, vozi, trudi se, već godinama. Trpi i gura dalje. A ova primadona već svoju prvu sezonu tu žali ko kišna godina, ali Met Gala se ne propušta. Ali to je valjda tako kad si naviknu samo na dobre bolide cijelu karijeru. Mr. Baku Magic button. On je stvarno uvjeren da je “the one”, ono “odabrani”, Neo iz Matrixa, glavni glumac u filmu pa evo, malo je zapelo pa ono, osjećaji stradali.
    U situacijama gdje treba stisnuti zube Russell ga je pobijedio, a bome i Leclerc. GOAT? Nisam uvjeren. Uza sve pružene prilike i blagodati koje je imao u Formuli 1 još najbolje da nema brojke koje ima, ali što bi bilo da su neki drugi imali takve uvjete kao on…



    11
    11

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.