Oscar Piastri je s vremenom 1:42.022 bio najbrži na prvom i jedinom slobodnom treningu u Belgiji. Osunčana staza priuštila nam je zanimljivih sat vremena na jednoj od najboljih lokacija u kalendaru, a već sad je jasno da su razlike u postavkama i performansama bolida po sektorima vrlo velike. Verstappen je pokazao izvrsnu formu u trećem i pogotovo u prvom sektoru, ali to nije bilo dovoljno da nadoknadi sve što je McLaren imao u drugom, tehničkom dijelu staze.
Nakon dvotjedne pauze, vozači Formule 1 vratili su se na legendarni Spa-Francorchamps, i to odmah u neslavni sprint vikend, dodatno začinjen uvođenjem novih Pirellijevih guma (nešto tvrđe od C2 i mekše od C1), pa su timovi imali dodatni izazov u razumijevanju ponašanja guma u realnim uvjetima.
Već u prvim minutama treninga Carlos Sainz prijavio je problem na izlaznom krugu – bolid nije mogao ubrzavati. Iz Williamsa su javili: “Kritičan problem, ‘šepajući’ natrag u boks.” Španjolac je upitao je li riječ o ozbiljnom kvaru, ali je dobio neodređen odgovor i poziv da vrati bolid u garažu.
Max Verstappen postavio je među prvima kompetitivan krug na medium gumama s vremenom 1:45.545, što je bilo pola sekunde brže od Landa Norrisa koji se tada još držao tvrdih guma. U međuvremenu, Lewis Hamilton je imao problema s bolidom – uz dim iza stražnjih kotača nakon prolaska kroz Raidillon, morao je prekinuti svoj brzi krug. Na idućem pokušaju skratio je šikanu Les Combes i požalio se na preveliko blokiranje stražnjih kotača i nestabilnost pri kočenju. Slične probleme imali su i neki drugi vozači – Kimi Antonelli i Franco Colapinto također su blokirali kotače, dok su Sainz i Lance Stroll ostali u garaži zbog tehničkih problema.
Verstappen je kasnije dodatno poboljšao svoje vrijeme na 1:44.236, ali ga je ubrzo nadmašio Charles Leclerc s 1:44.148. Većih incidenata nije bilo, a suci su zabilježili da je George Russell naletio na Colapinta koji mu je blokirao idealnu trkaću liniju, pa je Mercedesov vozač morao izletjeti na travu kako bi izbjegao sudar.
Pred kraj treninga, sve više vozača počelo je prelaziti na soft gume. Stroll je bio drugi koji ih je isprobao i skočio je na vrh s vremenom 1:43.112. No kako su i ostali krenuli s kvalifikacijskim simulacijama, Piastri je s novim krugom postavio vodeće vrijeme. Verstappen više nije mogao odgovoriti – prijavio je ekipi da se bolid ne ponaša dobro usred zavoja, a za Piastrijem je zaostao više od 4 desetinke sekunde. Norris je također imao problema, izašavši široko izvan granica staze. U završnim minutama, vodeća trojka još jednom je krenula u napad, ali vremena su ostala nepromijenjena.
Trening je tako završio s Piastrijem na vrhu, 0.404 sekunde ispred Verstappena. Norris je bio treći, dodatnu desetinku sporiji, dok su Russell, Leclerc i Antonelli zaokružili top 6.
P | Vozač | Ekipa | Vrijeme | Zaostatak |
---|---|---|---|---|
1. | Piastri | McLaren | 1:42.022 | – |
2. | Verstappen | Red Bull | 1:42.426 | +0.404 |
3. | Norris | McLaren | 1:42.526 | +0.504 |
4. | Russell | Mercedes | 1:42.598 | +0.576 |
5. | Leclerc | Ferrari | 1:42.928 | +0.906 |
6. | Antonelli | Mercedes | 1:42.979 | +0.957 |
7. | Hamilton | Ferrari | 1:43.085 | +1.063 |
8. | Stroll | Aston Martin | 1:43.112 | +1.090 |
9. | Alonso | Aston Martin | 1:43.120 | +1.098 |
10. | Hadjar | Racing Bulls | 1:43.122 | +1.100 |
11. | Sainz | Williams | 1:43.217 | +1.195 |
12. | Albon | Williams | 1:43.261 | +1.239 |
13. | Bortoleto | Sauber | 1:43.262 | +1.240 |
14. | Hulkenberg | Haas | 1:43.470 | +1.448 |
15. | Lawson | Racing Bulls | 1:43.478 | +1.456 |
16. | Ocon | Haas | 1:43.570 | +1.548 |
17. | Gasly | Alpine | 1:43.929 | +1.907 |
18. | Tsunoda | Red Bull | 1:44.492 | +2.470 |
19. | Colapinto | Alpine | 1:44.847 | +2.825 |
20. | Bearman | Haas | 1:45.077 | +3.055 |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 31 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je zd1400rt.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da će Yuki prokleti da kada je sjeo za volan Red bulla.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da je to napravio čim je dobio poziv ove sezone.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobre nadogradnje Ferraria.
0
0