Charles Leclerc: Prioritet je povratak Ferrarija na vrh, a ne borba s Hamiltonom

Izdvojeno

Josip Jelušić

Prije 23 sati 5 min 2 komentara

Ferrarijev Il predestinato, Charles Leclerc, uoči utrke u Belgiji osvrnuo se na Ferrarijevu dosadašnju sezonu, borbu s bolidima te na dolazak novog timskog kolege Lewisa Hamiltona. Iako Monegažanin ima brojeve uvjerljivo na svojoj strani kada je riječ o omjerima u kvalifikacijama (8:4 za Leclerca) i utrkama (9:2 za Leclerca), ističe kako mu nije prioritet nadmetanje s Hamiltonom te završiti sezonu ispred njega. Barem ne u situaciji kada se dva vozača Ferrarija bore za petu i šestu poziciju u prvenstvu.

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

“To je nešto što mi je trenutno u drugom planu,” rekao je Leclerc.

“Naravno da uvijek na neki način obraćaš pažnju na to, ali iskreno, kada se boriš za četvrto, peto, šesto mjesto, to me baš i ne zanima.

“Naravno, kada se počnemo boriti za pobjede, tada se na te stvari gleda puno pažljivije.”

“Ali to mi trenutno nije prioritet. Ovdje sam kako bih naučio što više mogu od Lewisa, što mi može koristiti kao vozaču, i onda se fokusirti na sebe s ciljem da odradim najbolji mogući posao, što uključuje i pobjeđivanje Lewisa, ali ne samo to.

Umjesto borbe s timskim kolegom, u još jednoj sezoni kada je za Ferrari borba za naslov prvaka u oba prvenstva predaleka, Leclerc ističe kako je još uvijek glavni prioritet vratiti Ferrari na vrh:

“Mislim da je glavni cilj momčadi, a i moj osobni, vratiti Ferrari na vrh. I da, Lewis mi trenutno nije cilj jer se ne borimo za jako zanimljive pozicije.”

Ferrari je u Belgiju stigao s novim paketom stražnjeg ovjesa, koji je testiran prošlog tjedna tijekom promotivnog dana na stazi Mugello. No, zbog ograničenja udaljenosti na takvim testiranjima, vožnje su bile ograničene. U Belgiji također neće biti previše vremena za testiranje novih dijelova s obzirom da je riječ o sprint vikendu u kojemu će ekipe imati samo jedan sat slobodnog treninga nakon čega redom dolaze sprint kvalifikacije, sprint utrka, kvalifikacije za glavnu utrku te glavna utrka u nedjelju.

Leclerc je izjavio da nije osjetio značajnu razliku u ponašanju bolida tijekom prvih vožnji, ali nije želio ulaziti u detalje o novoj geometriji ovjesa:

“Nismo osjetili razliku u ponašanju i neću komentirati specifična ponašanja ovjesa. Ne mislim da trenutno postoji išta na bolidu što bi nam, čak i kada bismo stavili najbolje moguće dijelove, donijelo tri ili četiri desetinke koje nam nedostaju u odnosu na McLaren. Dakle, to nije jedina stvar koja će nas vratiti na pobjednički put,” rekao je Leclerc.

“Očito, to su stvari koje ostaju unutar tima i bilo bi prilično glupo da o tome javno govorimo. Pravu sliku ćemo dobiti sutra na stazi.”

“Ne mislim da će to promijeniti način na koji podešavamo bolid. Mogu pronaći samopouzdanje ako bolid podesim na drugačiji način. Ako mi treba više samopouzdanja, ići ću u tom smjeru.”

“Ali trenutno više biram performanse nego sigurnost. To se ne isplati uvijek, kao što smo vidjeli prošlog vikenda u Silverstoneu, gdje sam imao velikih problema po kiši.”

“Znam da je to rizik kada se koristi tako ekstremna postavka. Ne mislim da će se to poboljšati s novim ovjesom jer i dalje moramo postaviti bolid na relativno sličan način kako bismo izvukli maksimum. Ali spreman sam ići tim putem.”

Hamilton nije zadovoljan dinamikom poboljšanja bolida

S druge strane, još uvijek novi vozač Ferrarija, Lewis Hamilton, istaknuo je nezadovoljstvo donošenjem novih dijelova na Ferrarijev SF-25 iz vikenda u vikend te smatra kako je to jedan od aspekata na kojima ekipa mora poraditi u budućnosti:

“Općenito, imali smo nadograđeni pod u Bahreinu, a zatim je prošlo dosta vremena do sljedeće nadogradnje, mislim da je to bilo u Austriji, pa brzinski gledano to nije bilo ono što sam očekivao.”

“Ako pogledate neke druge timove, oni donose male dijelove gotovo svaki vikend. Red Bull to često radi, kao i Mercedes, dok su kod nas to više veliki paketi koji dolaze povremeno.”

Mislim da sam jednostavno bio jako sretan kad sam vidio da u tvornici postoji snažan angažman, da se puno toga mijenja, i da je jasno da se ulaže trud. Rezultati tih promjena zahtijevaju vrijeme, pa sam jednostavno zahvalan što imamo nove dijelove. Pokušat ćemo ih iskoristiti ovog vikenda.”

Na pitanje novinara kakav je osjećaj u bolidu s novim stražnjim dijelom, Hamilton je rekao:

“Isti kao prije.”

“Mislim da trenutno nema ništa na ovjesu što će nam odmah donijeti rezultate, ali sutra ćemo ga testirati i siguran sam da ćemo nešto naučiti iz toga.”

“Pokušat ćemo ga fino podesiti i izvući maksimum iz njega. Na simulatoru nema razlike, ali vjerujem da će na različitim stazama možda donijeti određene prednosti. Za mene je pozitivno to što dolazimo na promotivni dan i vidimo da dolaze novi dijelovi, da se razvoj nastavlja.”

U Ferrariju nikada nije dosadno, a kakav će rezultat isporučiti novi stražnji ovjes na tom čudnovatom SF-u 25 saznat ćemo već danas kada je u 12:30h na rasporedu prvi slobodni trening.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

2 komentara

  1. Bernie Ecclestone
    Dani Pretplatnik Prikaži

    Čisto sumnjam da snimateljski dan može simulirati uvjete u utrci. Vjerujem da bi treninzi mogli dati bolje odgovore.


    0
    0

    0
  2. Dan Gurney
    Crash Pretplatnik Prikaži

    Slazem se Šarl. Da je fer borba, mozda bi bilo i zanimljivo. Ovako bolje gledat da Ferrari napreduje.



    1
    1

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.