Ferrarijev vozač Charles Leclerc ove sezone je vlasnik svih četiriju postolja za Ferrari koje je osvojio u Saudijskoj Arabiji, Monaku, Španjolskoj i Austriji. Osim izazova u vidu novog timskog kolege Lewisa Hamiltona, kojeg Leclerc zasad uvjerljivo svladava, Monegažanin je dobio još veći izazov kroz čudljivi i neshvatljivi Ferrarijev SF-25 koji nikako ne može ponuditi odgovore na sva pitanja koja možemo sažeti kao: Gdje to McLaren, do vraga, dobiva toliku prednost?
Leclerc je izrazio svoje zaprepaštenje McLarenovom dominacijom ove godine. Britanska ekipa ima rješenje za sve vrste vremenskih uvjeta, a čini se i za sve vrste staza. Tome u prilog, između ostalog, govore pobjede u mokroj Australiji, vrućoj Austriji, ali i sporom Monacu. Već nakon polovice sezone prvoplasirani McLaren bježi svom najbližem pratitelju Ferrariju 238 bodova, što je veći zaostatak od broja bodova koji je Ferrari osvojio ove godine – 222.
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
„Volio bih znati što je McLaren ove godine učinilo tako brzim.”
„Sigurno su napravili značajan korak naprijed, nešto što većina nas nije očekivala, jer kad se dođe do zadnje godine tog tehničkog pravilnika, stvari se obično izjednače.”
Leclercova najbolja prilika za pobjedu bila je na domaćoj stazi u Monte Carlu kada ga je briljantnim krugom u posljednji trenutak s pole pozicije svrgnuo McLarenov Lando Norris.
Leclerc je naglasio kako Mclarenov uspjeh vjerojatno proizlazi iz kombinacije više faktora, a ne jedne promjene:
„Ove godine su jednostavno napravili ogroman korak naprijed. Sumnjam da je to rezultat samo jedne stvari. Nikada nije samo jedna stvar.”
„Mislim da je riječ o mnogo različitih elemenata koje rade bolje od drugih, što na kraju čini veliku razliku.”
Leclerc je istaknuo McLarenovu sposobnost upravljanja performansama guma pri visokim temperaturama kao ključnu snagu, dok Ferrari u tom području još uvijek ima poteškoća.
„Istina je da je jedna od karakteristika koja se značajno poboljšala u odnosu na prošlu godinu — ponašanje u vrućim uvjetima.”
Leclerc je dao konkretan primjer ponašanja u vrućim uvjetima kada je naprosto ostao bez teksta. Bio je to krug Oscara Piastrija u Bahreinu:
„Mislim da se sjećam trećeg slobodnog treninga u Bahreinu ove godine, gdje se i dalje pitam kako je Oscar uspio odvoziti taj krug u onoj vrućini — bilo je jako impresivno.”
„Postoje takvi krugovi na koje gledate i kažete… jednostavno ostanete bez riječi i ne razumijete odakle dolazi ta izvedba.”
„Dakle, pronašli su nešto, osobito kada je toplo i radi se o gumama, a mi to još pokušavamo dokučiti.”
S devet pobjeda u 12 utrka i vodstvom u Konstrukcijskom prvenstvu od 238 bodova, Leclerc priznaje da razotkrivanje McLarenove tajne i dalje ostaje misterij za Ferrari, koji trenutno drži drugo mjesto u poretku.
Novu priliku za popravak i svojevrsni spas sezone Leclerc i Ferrari imat će već ovaj vikend u Belgiji na stazi Spa-Francorchamps – na kojoj je Leclerc 2019. godine pobijedio prvi put u karijeri.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 31 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je zd1400rt.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vetma, mislim da bi se trebao ispričat deformeru!
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da si stavio prvi minus na vlastiti komentar ti bi bio apsolutni bog ovog portala :)
16
0