S obzirom na to da ćemo već za vikend zakoračiti u drugu polovicu sezone te imajući u vidu činjenicu da je već sada prilično jasno koja će ekipa osvojiti konstruktorski naslov, odnosno između koja dva vozača će se voditi bitka za naslov prvaka, ne iznenađuje to da su se mnoge ekipe okrenule razvoju bolida za sljedeću godinu. Red Bull se, nakon impresivne dominacije koju su imali 2022., 2023. i prvoj polovici 2024. godine, nalazi na prekretnici. Ekipu su napustili gotovo svi lideri pod čijim vodstvom je ova ekipa ostvarila neke od najboljih rezultata pojedine momčadi u povijesti ovog sporta.
Osobe koje su još uvijek u bojama Red Bulla su četverostruki svjetski prvak Max Verstappen, o čijoj se budućnosti naveliko raspravlja, te viši savjetnik za motosport dr. Helmut Marko. Potonji je odbacio tvrdnje da Red Bullov veliki rival Mercedes u novi set pravila od 2026. ulazi s određenom prednosti u odnosu na ostatak konkurencije:
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
„Mercedes se sam proglasio favoritom, ali za to ne postoje nikakvi dokazi.“
„Razvoj motora s unutarnjim izgaranjem sam po sebi je nevjerojatan. Taj je motor manji od onog u mojoj kosilici!“
Podsjetimo, promjene pravila koje stupaju na snagu za sezonu 2026. u glavnoj mjeri tiču se šasije i pogonske jedinice, dok će novi motori imati ravnomjernu podjelu snage između električne energije i potpuno održivih biogoriva.
„Postoje tri ili četiri ključne stvari za novi bolid: motor s unutarnjim izgaranjem – tu smo konkurentni i ako ne bude problema s izdržljivošću, to neće odlučiti ishod. Ključan je faktor baterija, gdje trenutno krećemo s konvencionalnim rješenjem, i gorivo, koje je izuzetno važno. Razvoj s našim partnerom Exxonom ide jako dobro”, rekao je Marko.
Red Bull uskoro ulazi u svijet proizvodnje motora u kojemu će u suradnji s Fordom, a sve kroz projekt Red Bull Powertrains, razvijati vlastitu pogonsku jedinicu. Ostali proizvođači pogonskih jedinica su Ferrari, Mercedes, Audi i Honda, dok se Renault povukao iz razvoja te će tako Alpine od sljedeće godine voziti na pogon Mercedesovih motora.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 31 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je zd1400rt.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako Mercedesov motor jamči ikakve performanse, to znači da i njihovi klijenti imaju taj “stimulans”, ne samo tvornička momčad. Stoga, good luck beating the McLarens.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Motori već odavno nisu toliko bitni. Sve je u fluidima, zračnim tunelima i podnici.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nisu sad bitni kad su merc, ferrari i honda u 5 deka, a renault malo kaska.
dogodine nova pravila, novi motori.
i slažem se gore gosausom. svi customeri bi trebali dobijat iste motore kao i tvornička momčad, tako da se može dogoditi situacija kakvu gledamo zadnjih godinu i po. i toto se zajebava na tu temu: https://www.planetf1.com/news/toto-wolff-mercedes-mclaren-engine-deal-regret-quip .
2
0