Nekadašnji domaćin F1 utrke za Veliku nagrade Argentine, staza Autodromo Oscar y Juan Galvez u glavnom gradu Buenos Airesu, kreće u veliku renovaciju uoči povratka MotoGP-a, a u planu je i povratak u kalendar F1.
Danas je objavljeno kako će Buenos Aires od 2027. preuzeti domaćinstvo MotoGP utrke za VN Argentine koja se u posljednjih 11 godina uz prekide održavala na stazi Autodromo Termas de Rio Hondo u istoimenom gradu. Za redizajn stare staze pobrinuo se Nijemac s godinama iskustva u takvim pothvatima, Hermann Tilke, a upravo je on izjavio kako je povratak F1 dugoročni cilj.
“Imamo plan u dvije faze. Prva faza se odnosi na MotoGP 2027., a druga faza se odnosi na Formulu 1”, prenosi Tilkeove riječi s prezentacije projekta španjolski SoyMotor.
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
Većina konfiguracije bit će izmijenjena, a od starih zavoja poput Vivorite, Cajona, Ombua, Tobogana i S de Senne ostat će samo imena koja će biti dodijeljena novim zavojima. Početak radova zakazan je za studeni ove godine, a sve bi trebalo biti dovršeno do veljače 2027. godine. Renovaciju zajednički financiraju grad i privatne kompanije poput OSD Groupa.
“Redizajn ne radimo samo zbog vozača, već i zbog gledatelja, a to je vrlo važno. Na sredini staze imamo brdo s kojeg će se moći gledati. Zatim imamo rutu po stazi po kojoj će se gledatelji moći kretati između zavoja i posvuda imati potpuni pregled staze. Također imamo koncertni dio koji je vrlo važan za cjelokupni događaj.”
“U konačnici želimo učiniti sve ponosnima i stvoriti vrhunsku stazu najvišeg standarda”, zaključio je Tilke.
Konfiguracije za MotoGP i F1 razlikovat će se u samo dva zavoja, što će učiniti F1 verziju oko 500 metara dužom, a ovako bi trebala izgledati MotoGP verzija:
Sve F1 utrke u Argentini vozile su se upravo na različitim verzijama ove staze – prva je bila još davne 1953. godine, u danima dok je svjetskim stazama žario i palio njihov najveći vozač, peterostruki prvak Juan Manuel Fangio, a posljednje putovanje oktanskog cirkusa do Buenos Airesa bilo je 1998. godine, kada je slavio Michael Schumacher.
Interes za povratkom trenutno potpaljuje Franco Colapinto koji uživa ogromnu podršku svojih domaćih navijača i sponzora, no unatoč tome je upitno koliko će se dugo uspjeti zadržati u sportu s obzirom na performanse. Ipak, općenit rast popularnosti F1 povećao je interes mnogih zemalja za održavanjem utrke, stoga bi Argentina i bez Colapinta mogla tražiti mjesto u sve gušćem kalendaru – u tom kontekstu vrijedi spomenuti da su F1 i MotoGP odnedavno službeno pod istim vlasnikom, Liberty Medijom.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 31 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je zd1400rt.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Može, idem. Hehe
Još kad bi na račun ovog ispala neka staza tipa Miami/Qatar/Vegas…
0
0