U sportu koji ne ostavlja prostor za greške, Lawson je dobio tek trenutak. Dvije utrke. Dvije staze koje nikad ranije nije vozio. Dva vikenda pod reflektorima velike momčadi u Formuli 1 uz bok aktualnom prvaku i to je bilo to. Sada, dok sezona ulazi u drugu polovicu, 23-godišnji Kiwi pokušava balansirati između onoga što je izgubio i onoga što tek treba pokazati.
“Trebalo mi je vremena. I nisam ga dobio.”
Lawson nije prvi vozač kojeg je Red Bull prerano progutao. Iskreno je priznao da još uvijek nije emocionalno ‘procesuirao’ ono što se dogodilo.
“Iskreno, ne baš. Još nisam stigao do toga. Ova sezona jednostavno juri. Kraju je srpanj, a već smo odvozili 12 utrka. Sve se događa prebrzo da bi stigao razmisliti.”
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
Lawsonova priča u Red Bullu bila je kratka i surova. Nakon odličnih zamjena 2023. i dobrih nastupa za VisaCash RB krajem 2024., činilo se da je zasluženo dobio mjesto uz Maxa Verstappena. No, nakon Q1 ispadanja u Australiji i Kini, te bez bodova, zamijenjen je bez najave s Yukijem Tsunodom, koji se iz Racing Bullsa preselio u seniorsku momčad.
“Znao sam da rezultati nisu bili dovoljno dobri. Ali nisam osjećao da sam imao priliku išta pokazati. Bolid je bio drugačiji, vikendi nisu bili čisti. Trebalo mi je vremena za prilagodbu – nisam ga dobio.”
I dok je promjena bila bolna, Lawson je odbacio tvrdnje da je izgubio samopouzdanje.
“Od početka sezone osjećam se isto. Ljudi govore da mi je pala mentalna snaga, ali to nije istina. U dvije utrke, na stazama koje nisam nikad vozio, teško je pokazati išta.”
Od Suzuke nadalje, Lawson vozi za Racing Bulls – tim s ograničenim ambicijama, ali jasnom inženjerskom strukturom. Ispočetka je sve bilo oprezno: nekoliko nastupa u Q2, skromne utrke, ali i osjećaj napretka. U Monaku je došao prvi pravi proboj: ulazak u Q3 i bodovi. No, Austrija je bila ono što je čekao – šesto mjesto na startu, šesto mjesto u cilju, najjači vikend njegove mlade F1 karijere.
“Austrija je bila potvrda da postoji temelj, ali to nije dovoljno. Moramo takve vikende imati češće.”
Riječ dosljednost stalno se vraća u njegovim rečenicama.
“Performanse nisu bile problem. Bolid je često dobar, ali sitnice odlučuju. Jedna greška i Q1 postaje kraj priče. Moramo češće biti točni, čisti i dosljedni.”
Racing Bulls se trenutačno nalazi na 7. mjestu konstruktorskog poretka, samo nekoliko bodova iza Williamsa i Kick Saubera. Lawson zna da nema prostora za krive korake.
“Svi su bolidi jako blizu. F1 je sada toliko izjednačen da je i pola desetinke razlika između Q2 i Q1 ispadanja. Moraš biti savršen, uvijek.”
Trenutačno ima 12 bodova, nešto više od trećine timskog konta. Timski kolega Isack Hadjar također je pokazao solidne performanse, a ljetna pauza nudi rijetku priliku za reset. No mentalno, Lawson ne silazi sa staze.
“I dalje samo razmišljam o utrkama. Belgija, Mađarska… ne razmišljam o odmoru. Iskreno, kad i imam pauzu, osjećam se čudno što ne mislim na F1.”
Zanimljivo, i dok Lawson skuplja bodove u juniorskoj postavi, Red Bull i dalje traži od Tsunode ono što nije dobio od njega. Pitanje je nije li ova odluka bila prenagla i hoće li Lawson dobiti drugu priliku.
“Ne treba mi izniman vikend. Trebaju mi solidni vikendi, iz tjedna u tjedan. To je ono što me može vratiti na radar.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 32 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je zd1400rt.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Budi prvi koji će napisati komentar!