Max Verstappen rekao je da njegov izlijetanje prilikom ponovnog starta iza sigurnosnog automobila na Velikoj nagradi Velike Britanije nije bilo povezano s bliskim susretom s Oscarom Piastrijem nekoliko trenutaka ranije.
Vozač Red Bulla nakratko je pretekao Piastrija, koji je vodio utrku, kada je McLaren iznenada usporio na kraju razdoblja sigurnosnog automobila. Nekoliko trenutaka kasnije, dok su se bolidi počeli ubrzavati, Verstappen je izletio na izlazu iz zavoja Stowe i pao s drugog na deseto mjesto.
Verstappen je kritizirao vožnju svog suparnika, što je dovelo do Piastrijeve kazne. Međutim, na pitanje jesu li ta dva incidenta povezana, Verstappen je rekao:
“Ne mislim da jesu. Samo sam pokušao dodati gas, ali bolid je već do tog trenutka bio jako težak za voziti,” objasnio je. “Samo smo pokušavali pronaći dobar ritam, a onda me iznenadio – gume su bile hladne.”
Vozač Red Bulla više se puta žalio na upravljivost svog bolida tijekom kišom pogođene utrke, nazivajući ga “nevoznim”. U kvalifikacijama je koristio stražnje krilo s manjim potisnom silom (tzv. “Monza setup”), nadajući se da kiša iz prognoze ipak neće doći. No, kiša je pala i Verstappen se mučio zbog toga.
“Nisam znao što očekivati, ali već od prvog kruga bilo je jako teško,” rekao je. “Vrlo loša ravnoteža u bolidu, između brzih i sporih zavoja. Nisam mogao pronaći dobar balans.”
“Također, mislim da smo previše trošili gume, pogotovo u usporedbi s McLarenom. Oni su opet bili na drugoj razini.”
Prestigli su ga oba McLarena, a jedno mjesto je vratio ispred Landa Norrisa tijekom promjene guma, no pao je na posljednje mjesto koje donosi bodove kad je izletio prilikom posljednjeg ponovnog starta.
“Taj moj trenutak učinio je sve još težim,” rekao je. “Ali čak i kad sam bio deseti, nisam imao tempo za napredak, što je pomalo zabrinjavajuće.”
Ipak, bio je zadovoljan strategijom svoje momčadi, koja mu je pomogla da na kraju dođe do petog mjesta.
“Ostali smo smireni i ostali na stazi koliko smo god mogli s intermedijima. To je opet bila prava odluka, pa smo završili peti, što je, gledajući unatrag, vjerojatno i najbolji rezultat koji smo mogli ostvariti nakon svega što se dogodilo u utrci.”
Verstappen je svoju postavku bolida prilagodio očekivanju da će utrka biti suha. No staza je bila vlažna na početku, pa su većina vozača, uključujući Verstappena, startala na intermedijima. Daljnja kiša tijekom utrke natjerala ih je na novu promjenu guma za mokro, iako se staza u posljednjih 15 krugova dovoljno osušila za slickove.
“Prognoza se preko noći jako promijenila,” rekao je Verstappen. “Do jučer se činilo da će vrijeme biti bolje. Trebalo je samo malo kišiti ujutro, a onda bi sve bilo u redu. A onda se sinoć odjednom promijenilo u jaču kišu. Takve stvari se događaju.”
Iako je Verstappen ostvario nekoliko nezaboravnih vožnji po kišnim uvjetima, rekao je da to danas nije bilo moguće.
“Ne s tim krilom,” rekao je. “Nažalost, tako to ide.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svakim danom mi Max postaje sve draži. Ferrari, dajte mu bianco ček…
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A vidiš meni baš suprotno, a nekad je baš bio. Pogotovo kad se vidi dojam dok nema dominantan bolid i da zapravo dosta lako pukne pod pritiskom… Čudna situacija ali ok to je samo osoban dojam. Iako ne bi naravno imao protiv da dođe u Ferrari jer je vozačka klasa i ima tu čistu brzinu, ali se to vrlo vjerojatno neće dogoditi.
Možda eventualno ovako jednom kao Lewis pred kraj dođe, ako uopće do tad bude i vozio. Znatno su veće šanse da će pratiti Neweya i Hondu ili otići u Mercedes koji se možda ponovno pronađe kad motor opet dođe do izražaja, a ground effect problemi nestanu s novim regulacijama. Nije on nimalo glup dečko a pratit će one koji pokazuju najviše potencijala da naprave dominantnu mašinu, a ne nekakve bianco čekove.
Iz perspektive Ferrarija nije uopće bitan vozač jer su se dovodili svjetski prvaci i jako jako kvalitetni vozači koji su to trebali/mogli biti, ali nisu uspjeli jer je to potpuno drugi problem, jer je Formula 1 takav sport gdje je tehnički element uvjerljivo najbitniji (s ovim se možda ne slažu mnogi koji to više navijački gledaju, a ja sam više iz pozicije gledanja i razmišljanja Sir Franka Williamsa, koji je svojim kreacijama skoro pa birao kog je želio napraviti svjetskim prvakom iz svoje želje, jer je znao da je bolid tu 80-90% posla). Tako da iz perspektive Ferrarija, treba bacati bianco čekove na stručne tehničke ljude koji će učiniti nešto od novih propisa, a trebalo se to raditi i sa Neweyem a ne sa vozačima (odličan primjer zašto to nije bitno je sad bacanje tolikih novaca na Lewisa umjesto na Neweya, a Lewis je fantastičan vozač, ali opet ne može ništa ako bolid ima velike tehničke probleme). Kad imaš nešto ovako poput Mclarena ili ranije Red Bulla ili Mercedesa ili nekad prije Ferrarija, onda ti nije bitno tko vozi (naravno bitno je, ali ne specifično jedno ime jer hoću reći da njih 10 to može učiniti ako je bolid raketa…). Zaključak svega tog iz perspektive analize Ferrarija što sam htio reći je da bi zasigurno bila lijepa priča da Max bude prvak sa Ferrarijem, ali mislim da ni Max ne vjeruje u to, niti da je on ono što treba Ferrariju kako bi došli do tog što dugo čekaju. Ti problemi su dosta dublji od vječnog rotiranja top vozača u prosječnim bolidima…
2
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Stvar je u tome da Max radi razliku kao što su je radili Senna i Schumacher. Uz dužno poštovanje Lewisu, Max je ipak bolji pilot.
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma sve ok. Slazem se ja da je Max top pilot. Nisam Lewisa koristio kao dokaz da je Lewis bolji ili jednak Maxu po kvaliteti, nego kazem da su doveli top pilota sto Lewis je, a nema rezultata. A to su radili i godinama prije sa Alonsom i Vettelom.To je jasan razlog u cemu je problem… u vozacima nije. Ja sam to gledao iz perspektive gdje su i Piastri i Norris ove godine dovoljni da budu bolji od Maxa, a zbog cega je to tako? pa zbog tehnike koju voze… a to fali Ferrariju godinama… to je neki zakljucak teksta. Usporedbe Maxa sa velikim prvacima su opravdane, ali govorim da je projekt vazniji od samog imena vozaca, a ti ljudi su imali projekte i ljude poslozene oko sebe.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svaka čast.
Meni se učinilo (a i on se mogao na to vaditi) da je zbog tog naglog kočenja izgubio priključak sa Piastrijem pa je pokušao nemoguće i da nije bio na idealnoj izlaznoj putanji.
Nije se pokušao vaditi ni na što od toga.
“Imao sam bolid za suho. Padala je kiša. Zeznuo sam stvar u zavoju.”
Rekao je točno što je trebao reći.
Za razliku od neću ih spominjari, optuživanja boksa strategija….. kada im ne ide.
Kako god. Najteža staza za voziti. Po kiši gotovo nemoguća.
Rookiji su nam to vijerno pokazali i dokazali.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Max je fantastičan, nema mu premca
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pošteno Max…
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U ovim promjenjivim uvjetima na stazi s brojnim zavojima jasno se vidjelo koliko je McLaren bolje uravnotežen od konkurencije. S obzirom na pomak ground effect inovacija, možda i najupravljiviji bolid do sada u povijesti.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Maks je baraba. Nije mi bio drag na početku, ali već koju sezonu ima “miris” Schumachera. A za mene nema većeg F1 boga od Schumachera.
5
0