Charles Leclerc rekao je da se ispričao Carlosu Sainzu Jnr zbog jednog od dva incidenta u kojima su sudjelovali tijekom Velike nagrade Velike Britanije.
Njihov prvi okršaj dogodio se u zavoju The Loop, u incidentu prikazanom u prijenosu, u kojem je Sainz optužio svog bivšeg momčadskog kolegu za “nepromišljen” potez.
Također su došli u kontakt kada je Leclerc izletio sa staze u zavoju Stowe nakon što je prešao na gume za suho pred kraj utrke. Taj trenutak prikazan je samo iz Leclercove kamere. Međutim, druga snimka iz Sainzove kamere otkriva da je pokušavao prestići Leclerca kad je Ferrari izletio, što je dovelo do kontakta među njima.
Leclerc je branio svoj raniji potez u The Loopu, ali se ispričao Sainzu jer ga je izbacio sa staze kad je kasnije izgubio kontrolu nad bolidom u Stoweu. Rekao je da je njegov pokušaj pretjecanja u The Loopu bio agresivan, ali zbog toga ne žali.
“To je bio jedini način na koji sam mogao pretjecati,” rekao je Leclerc. “Bio je to jedini dio staze gdje sam to mogao napraviti.”
Ipak, priznao je pogrešku u Stoweu:
“To je bila moja pogreška.”
“To je jasno bila moja krivnja i otišao sam razgovarati s Carlosom zbog toga,” potvrdio je Leclerc. “Znam da ga je to koštalo bodova i žao mi je zbog toga.”
Leclerc je imao lošu utrku nakon što je, zajedno s nekolicinom vozača, odlučio preći na gume za suho na kraju formacijskog kruga.
“Nisam zadovoljan tom odlukom,” priznao je.
“To je bila moja odluka. Mislio sam da su prvi i drugi sektor donekle spremni za slickove. Treći sektor je bio mokar, ali to sam očekivao, već sam to vidio.”
“Očekivao sam da će se staza osušiti puno brže. Nije se osušila i mislim da je dosta vozača napravilo istu pogrešku misleći da će se brzo osušiti. To je jedan od razloga zašto smo imali lošu utrku.”
Ipak, Leclerc je rekao da je glavni razlog zbog kojeg se mučio u utrci “nedostatak tempa.”
“Za to želim odgovore prije nego se vratim kući,” rekao je. “Radit ću naporno da pokušam shvatiti što se događa.”
“Bili smo nigdje tijekom cijele utrke,” objasnio je. “Kad kažem ‘nigdje’, mislim stvarno nigdje. Zaostajao sam sekundu i uz to sam radio puno pogrešaka.”
“Stvarno sam se borio da zadržim bolid na stazi, bio je to nevjerojatno težak dan. Moram analizirati što se dogodilo – što sam radio s postavkama, podešavanjima, stilom vožnje – što je sve učinilo još gorim, jer danas je bilo iznimno teško.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala Ante, taj dio (koji nismo vidjeli u prenosu) mi je bio velika enigma šta se desilo pa je Carlos u jednom krugu izgubio poziciju u bodovima i još nekoliko mjesta iza.
Razumijem i frustracije Leclerca i neuobicajeno agresivne poteze nad Albonom i Carlosom – loša odluka na startu mu je pokvarila trku u kojoj je mogao biti sigurno na postolju umjesto Nike.
Ova godina samo McLarenima “protice” ugodno – svi ostali se muče.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala da detaljnom info.
Leclerc / Sainz su pošteni vozači.
Porazgovarali su u četiri oka nakon utrke. Nakon što su ohladili i prebacili mozgove iz isključivo trkačkog režima, da mogu zdravo razumski raspraviti daleko od novinara, što se stvarno dogodilo, pa da sa se pokušaju složiti u greškama jednog ili drugog, da eventualno smanje takve nezgodne situacije između sebe u budućnosti.
Pozdravljam to.
Intersantno je bilo još na početku utrke vidjeti prelazak na sve tri varijante guma za suho.
Ispalo je da su bijele bile najgore, žute malo manje loše, ali loše, a izbor dana su bile crvene.
Kroz povijest je bilo zapravo suprotno. Što tvrđe gume su bolje podnosile mokru stazu.
Ovaj puta je bilo sve u zagrijavanju guma.
To je bio Strollov Jocker.
Pretjecao je bolida u tih četiri pet krugova više nego u cijeloj F1 karijeri.
Nakon toga kada su se potrošile ga je još pomilovala mislim žuta zastava.
Pitanje:
Ne znam da li sam krivo čuo ili je Alonso prigovorio boksu zašto njemu nisu dali crvene odmah krug kasnije čim su vidjeli njihovu brzinu?
Da li sam krivo čuo? Ako znaš molim te odgovori mi.
0
0