Šef McLarena, Andrea Stella, vjeruje da će Ferrarijeva najnovija unaprjeđenja dodati trajnu neizvjesnost u borbu za naslov prvaka Formule 1, čak i ako ta poboljšanja nisu odmah donijela pole position na Velikoj nagradi Velike Britanije.
Lewis Hamilton i Charles Leclerc bili su brzi tijekom cijelog vikenda, postavljajući najbrža vremena u FP1, FP3 i Q2, no oba Ferrarijeva vozača nisu uspjela ostvariti vrhunske rezultate u završnoj kvalifikacijskoj rundi – Hamilton je završio peti, a Leclerc šesti.
Umjesto njih, aktualni svjetski prvak Max Verstappen osvojio je pole position sjajnim krugom u posljednjim trenucima, ispred McLarenovog dvojca – Oscara Piastrija i Landa Norrisa.
To se događa nakon značajnog poboljšanja podnice Ferrarijevog bolida, a Stella smatra da je Ferrari, koji ove godine još nije pobijedio na utrci, pokazao dovoljno napretka da se potencijalno može boriti za vrh do kraja sezone 2025.
“Definitivno moram reći da, gledajući vremena krugova koja je Ferrari postizao u svakoj sesiji, Ferrari izgleda kao najjača momčad, vjerojatno još uvijek i jest najjača momčad,” rekao je Stella, kada su ga pitali očekuje li veći izazov od Ferrarija nego od Verstappena.
“Razlike su vrlo male, a Max je izašao na stazu za posljednji krug u Q3 nešto kasnije, možda minutu kasnije, a ovdje čak i male promjene u vjetru mogu utjecati na desetinku sekunde – sve je vrlo tijesno. Teško je reći koja je momčad bila najjača, ali Ferrari je definitivno djelovao kao najkonkurentniji.”
“Čak i kad pogledamo Q2, mislim da su tada bili prvi i drugi prilično uvjerljivo, pa izgleda da su unaprjeđenja koja su donijeli u Austriju vrlo dobro funkcionirala, što čini ne samo Veliku nagradu Britanije zanimljivom zbog napete borbe na vrhu, već i ostatak prvenstva, pogotovo s Ferrarijem.”
Ako je Stella u pravu, Ferrari bi mogao ponovno biti McLarenov najbliži rival u borbi za konstruktorski naslov, nakon što su prošle sezone završili kao drugoplasirani iza papaya momčadi – u godini u kojoj je Verstappen osvojio svoj četvrti uzastopni naslov vozača, unatoč tome što je Red Bull od druge trećine sezone često bio sporiji.
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
Nizozemac je ponovno pokvario planove i McLarenu i Ferrariju osvojivši iznenađujući pole position na Silverstoneu – ali Stella nije bio iznenađen takvim impresivnim krugom.
“Razlog zašto nikada ne isključujemo Maxa je zato što je on Max Verstappen, i bilo bi iznimno naivno misliti da nije u igri,” rekao je Stella.
“Mislim da je danas ponovno pokazao koliko je brz, koliko je sposoban maksimalno iskoristiti ono što mu je na raspolaganju.”
“Također znamo da Red Bull na ovakvim stazama koje su brze i glatke može biti jako dobar, pa nas Max ni Red Bull nisu iznenadili.”
“Izgleda kao zaslužen pole position, a sudeći prema vremenima krugova koje je Max postizao u petak s velikom količinom goriva, čini se da je vrlo ozbiljan kandidat za pobjedu na Velikoj nagradi Britanije.”
Velika nagrada Britanije kreće danas u 16 sati po hrvatskom vremenu. McLaren će pokušati povećati svoje vodstvo od 207 bodova u poretku konstruktora, dok se oba njihova vozača bore za naslov u vozačkom prvenstvu.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari i ima tešku borbu protiv Mercedesa i Red Bulla. To je ono što može začiniti u borbi za drugo mjesto konstruktora. Ne bih niti pomišljao glupe priče o smanjivanju razlike za Mclarenima. Cilj je biti drugi i raditi na automobilu koji će biti prvi 2026.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I meni se čini upravo ovo što Stella govori a još jednu stvar nam to govori… vozači Ferrarija su debelo podbacili.
I sad je meni krivo još više što će danas biti kiša jer nećemo vidjet Ferrarijev potencijal u punom sjaju a ako vozači i po kiši podbace, Ferrari bi mogao ove nadogradnje utopit s novima koje neće biti ovako dobre..
Hoću reći.. donijeli su dobre stvari,ali opet im se nije poklopilo i možda kad ponovno donesu nove nadogradnje,možda opet naprave korak natrag po običaju i više se ne vrate na ovu razinu ( kad smatramo da su najbolji bolid trenutno).
Baš šteta
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ono kad ljudi drobe da je netko najbolji na bazi rezultata na treninzima a niti jednu sesiju osim sprinta u Kini nisu izgledali kao najbolji paket. Gdje ti je realnost?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se.
Ali isto tako kada konkurent govori lijepe stvari o tebi……..
Iz dosadašnjeg iskustva znamo da tu ima puno piljenja naopako.
Nadam se da će Ferrari brzo preteći Russella i ganjati McL.
Ali iskreno, jedno je jedan brzi krug, drugo je race pace.
Sjetimo se samo koliko je McL-u miran volan u brzim zavojima.
Kao da voze taksi.
Koliko sam čuo (pročitao) McL je potpuno zaobišao (stvrdnuo) prednje amortizere na kočenju.
Tako da im nos nimalo ne zaroni u asfalt.
Visina od poda do asfalta im je uvijek jednaka, vozili ravno ili kočili.
Time na kočenju i u zavojima dobivaju linearno smanjenje downforcea, umjesto sakakutavo teško kontroliranog nesigurnog bolida, kada nos skakuće gore dolje, lijevo desno ovisno o amortizerima na kočenju i zavoju.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“KAO DA VOZE TAKSI “Ovisi koji taxi majstore … moja Dacia Logan je vukla ulijevo i imala čelave gume… hvala Bogu, riješio sam se tog prokletog posla :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde, sestri sam davno nabio njenu Toyotu Starlet na kružnom toku (malo je bila veća od staroga fićeka)
Od tada je volan morala držati 20 stupnjeva…. brišem ulijevo. Nešto kao podešenja na NASCAR volanima.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Složio bi se da je pila naopako kad te protivnička ekipa ovako hvali
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedna pobjeda ove sezone je minimum.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jedna k’o nijedna.
0
0