Hamilton poručio strateškom timu: Ne želim doći do točke u kojoj vas ignoriram

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 7 sati 2 min 5 komentara

Komunikacija tijekom utrke odavno je boljka unutar Ferrarija, a tradicija se zasad nastavlja i između vozačko-inženjerskog para Lewisa Hamiltona i Riccarda Adamija.

Najnovija nesuglasnost dogodila se tijekom prošlotjedne VN Austrije, kada je Ferrari odbacio Hamiltonovu ideju o produljenju drugog stinta. Sedmerostruki prvak zato je odlučio porazgovarati s timom uoči domaće utrke u Silverstoneu.

“Rekao sam im: ‘Ne želim doći do točke u kojoj vas ignoriram’. Radimo na našoj komunikaciji i još uvijek se upoznajemo, saznajemo kako želimo raditi i to se podrazumijeva”, izjavio je Hamilton.

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

Rekao je kako prihvaća da je ekipa htjela osigurati treće i četvrto mjesto, ali da on nije tu da bi startao i završio četvrti, zbog čega želi promjene u pristupu strategijama – bilo drukčijom strategijom od početka ili razdvajanjem tijekom utrke.

“U takvom scenariju, primjerice, obojica smo bili na istoj strategiji. Mislim da smo obojica išli na medium, hard, medium. Ja sam rekao da bih išao na medium, medium, hard, tako da sam barem na kraju u drukčijoj poziciji.”

“Nikad ne želim raditi istu stvar kao moj timski kolega, a primjerice u tom zadnjem stintu nismo bili pod pritiskom bolida iza nas.”

“Rekli su da bi nas Charles pretekao pri kraju [s jednim zaustavljanjem], ali sam ja rekao da je moglo doći do sigurnosnog automobila i u toj točki nije bilo rizika s takvim kockanjem.”

Što se tiče tempa, Hamilton kaže da se počeo približavati Leclercovim postavkama i da je time došao do najmanjeg zaostatka dosad, ali da mu je bolid i dalje težak i neugodan. Zbog toga surađuje s tehničkim direktorom Loicom Serrom, s kojim je ranije surađivao u Mercedesu, kako bi ubuduće imao ugodniji bolid.

“Radim s Loicom i svima u tvornici kako bih osigurao da idući bolid koji dobijem, naravno, ima nešto mog DNK-a u sebi te se nadam da ćemo iduće godine uspjeti ubaciti neke od karakteristika kojima se nadam.”


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

5 komentara

  1. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Ima ona narodna rđavom … svaka dlaka smeta.

    Sa trkaćim inženjerom: ili ga slušaš pa kasnije prigovaraš ili sam odlučuješ, ali onda nema “zašto mi niste rekli?” Imao je on takvih “rasprava” o strategiji i s Bonom, pogotovo zadnje 3 sezone kad je strategija postala bitna. Kad imaš sekundu brži bolid svejedno je koju strategiju voziš – sve radi.



    10
    9

    1
  2. Renault
    zd1400rt Prikaži

    Sad u javnost daje ono što je govorio inženjerima. Jel to neki način vršenja pritiska na inženjere? Nekako ne vjerujem da će talijani dozvoliti da ih se gazi kako je on navikao u Mercedesu i imati sve servirano na srebrnom pladnju.



    2
    1

    1
  3. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    “Copy we are checking , i will come back to you”


    0
    0

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.