Williamsov vikend u Spielbergu završio dvostrukim odustajanjem, a Sainz ne skriva razočaranje nizom tehničkih promašaja i propuštenih prilika.
Carlos Sainz nije ni krenuo u utrku, a već se činilo kao da je cijeli vikend gotov – metaforički i doslovno. Nakon problema s podnicom, kočnicama i na kraju i vatrenog kraja na izlasku iz boksa, španjolski vozač Williamsa sjeo je na zid i nijemo promatrao još jednu epizodu u seriji katastrofa koje su obilježile njegovu prvu sezonu u plavom bolidu.
„Katastrofa,“ rezimirao je Sainz.
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
Sve je krenulo nizbrdo još u kvalifikacijama. I to doslovno jer upravo na padinama Red Bull Ringa Sainz je osjetio kako gubi prianjanje, iako nije bilo očite pogreške. Naknadno se ispostavilo da je oštećena podnica, najvjerojatnije zbog komadića krhotina. Rezultat: 19. mjesto na gridu.
Ali prava drama tek je slijedila. Već na formacijskom krugu, stražnje kočnice su blokirale. Sainz je pokušao resetirati sustav, nakratko pokrenuo bolid, ali na izlazu iz boksa – kraj. Kočnice su ponovno blokirale, zapalile se, a Sainz je samo slegnuo ramenima.
„Startao sam motor i bolid je odmah zakočio. Pokušao sam ponovno, ali nakon jednog kruga – opet isto. Ovo već postaje rutina,“ rekao je španjolski vozač.
Da se upotpuni jedan takav vikend za Williams ni Alex Albon također nije završio utrku, a James Vowles je na kraju mogao samo konstatirati očito:
„Imali smo tempo za šesto mjesto. Umjesto toga dvostruko odustajanje. Ovo je bolan podsjetnik da imamo brz bolid, ali još nismo kompletna ekipa u operativnom smislu i po pitanju pouzadnosti.“
Ovo nije prvi put da Williams plaća cijenu svojih tehničkih slabosti. Posljednjih nekoliko vikenda obilježeni su problemima s kočnicama, motorom i hlađenjem – baš na komponentama koje najviše trpe u uvjetima visokih temperatura i promjena nadmorske visine poput onih u Spielbergu.
Sainz nije skrivao frustraciju:
„Već nekoliko vikenda imamo kočione probleme, motori se pregrijavaju, dolazi do kvarova. Slabi smo u tom segmentu. Nije stvar samo loše sreće nego i egzekucije.“
Unatoč svemu, Sainz i dalje pokušava gledati prema naprijed. Ne zato što vjeruje u čuda, nego zato što jednostavno mora.
„Stalno nam se nešto događa. Ovo postaje iscrpljujuće. Ali vjerujem da će se sreća kad-tad okrenuti. Jednom mora prestati,“ zaključio je.
Williams sada gleda prema domaćem terenu u Silverstoneu. Bit će to test karaktera, inženjeringa i najvažnije – temeljne pouzdanosti.
Jer brzina vozača ne znači ništa ako bolid ne može izdržati. A ponekad, kao Sainzu u Austriji – utrka ne završi jer nikad ni ne počne.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ni jedan članak o najvažnijem dogadjaju na utrci: Kimijev “potez” i Max. Svaka čast.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trkaći incident i danak neiskustvu. Pomalo neočekivano, potpuno smirena Maxova reakcija, kao da shvaća da je i on bio “mlad i lud” – Kimi je ipak dijete…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jeste.
Moja poenta je da F1 puls samo “povraca” članke. I kao pod navodnicima velikog portal očekujem analizu za nas f1 fanove tog incidenta. A ne kao, evo vam stoko još jedan članak da niste gladni.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
F1 Puls je proizvod u privatnom vlasništvu i kao takvi oni ne moraju ništa, a ako žele mogu puno toga. Da li je tablica s vozačima vidljiva nakon jednog ili dva klika, koje su teme na portalu i sl. su mi teme za max. 4. razred osnovne.
I meni ide na k…c sto od 10 novih komentara, 6 pripadaju jednom doticnom clanu, a njegov odgovor na to je, ako ti se ne svida, nemoj me citati. Rekao bih, univerzalno primjenjivo, tako da; planetf1, racefans, gp1, autosportf1.. bujrum
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Do prije par mjeseci “Professor” Sainz je navodno bio top klasa vozača, kriva osoba koju su maknuli iz Ferrarija, potencijalni prvak.. Što se sad desilo? Nema ga nigdje više? Još se prilagođava?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
– Otisao iz Torro Rossa jer ga Red Bull nije htio, taman bili uzeli Maxa
– Otisao u Renault, otisao iz Renaulta
– Otisao u Mclaren, otisao od njih nadajuci je postati zvijezda Ferrarija
– Ferrari ga otpustio jer nije dovoljno brz da bude vozac broj jedan, a nije htio biti vozac broj dva
– u Williamsu trenutno ima manje bodova od Strolla.
– ostaje još Mercedes da napravi puni krug, al kad sve zbrojis i oduzmes i Toto je za ovu sezonu odlucio da mu ipak profesor nije potreban.
Al sad ce se javiti pravednici (2CV6 i ekipa) koji ce reci da je on nepravedno otpusten i da je Lec taj koji je sporiji i ukrao mu slavu. Prije Leca je to onda bio Norris, prije njega u Torro Rossu Max..itd itd..
Na dobar dan odlican vozac, za pobjedu u Singapuru mu svaka cast, ali treba biti brz svaki vikend u kontinuitetu. Znaci makar da konstantno tuces momcadskog kolegu. A to nije sposoban.
Edit: vidi vraga tko ti je prvi dao minus
0
0