Williamsov vikend u Spielbergu završio dvostrukim odustajanjem, a Sainz ne skriva razočaranje nizom tehničkih promašaja i propuštenih prilika.
Carlos Sainz nije ni krenuo u utrku, a već se činilo kao da je cijeli vikend gotov – metaforički i doslovno. Nakon problema s podnicom, kočnicama i na kraju i vatrenog kraja na izlasku iz boksa, španjolski vozač Williamsa sjeo je na zid i nijemo promatrao još jednu epizodu u seriji katastrofa koje su obilježile njegovu prvu sezonu u plavom bolidu.
„Katastrofa,“ rezimirao je Sainz.
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
Sve je krenulo nizbrdo još u kvalifikacijama. I to doslovno jer upravo na padinama Red Bull Ringa Sainz je osjetio kako gubi prianjanje, iako nije bilo očite pogreške. Naknadno se ispostavilo da je oštećena podnica, najvjerojatnije zbog komadića krhotina. Rezultat: 19. mjesto na gridu.
Ali prava drama tek je slijedila. Već na formacijskom krugu, stražnje kočnice su blokirale. Sainz je pokušao resetirati sustav, nakratko pokrenuo bolid, ali na izlazu iz boksa – kraj. Kočnice su ponovno blokirale, zapalile se, a Sainz je samo slegnuo ramenima.
„Startao sam motor i bolid je odmah zakočio. Pokušao sam ponovno, ali nakon jednog kruga – opet isto. Ovo već postaje rutina,“ rekao je španjolski vozač.
Da se upotpuni jedan takav vikend za Williams ni Alex Albon također nije završio utrku, a James Vowles je na kraju mogao samo konstatirati očito:
„Imali smo tempo za šesto mjesto. Umjesto toga dvostruko odustajanje. Ovo je bolan podsjetnik da imamo brz bolid, ali još nismo kompletna ekipa u operativnom smislu i po pitanju pouzadnosti.“
Ovo nije prvi put da Williams plaća cijenu svojih tehničkih slabosti. Posljednjih nekoliko vikenda obilježeni su problemima s kočnicama, motorom i hlađenjem – baš na komponentama koje najviše trpe u uvjetima visokih temperatura i promjena nadmorske visine poput onih u Spielbergu.
Sainz nije skrivao frustraciju:
„Već nekoliko vikenda imamo kočione probleme, motori se pregrijavaju, dolazi do kvarova. Slabi smo u tom segmentu. Nije stvar samo loše sreće nego i egzekucije.“
Unatoč svemu, Sainz i dalje pokušava gledati prema naprijed. Ne zato što vjeruje u čuda, nego zato što jednostavno mora.
„Stalno nam se nešto događa. Ovo postaje iscrpljujuće. Ali vjerujem da će se sreća kad-tad okrenuti. Jednom mora prestati,“ zaključio je.
Williams sada gleda prema domaćem terenu u Silverstoneu. Bit će to test karaktera, inženjeringa i najvažnije – temeljne pouzdanosti.
Jer brzina vozača ne znači ništa ako bolid ne može izdržati. A ponekad, kao Sainzu u Austriji – utrka ne završi jer nikad ni ne počne.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ni jedan članak o najvažnijem dogadjaju na utrci: Kimijev “potez” i Max. Svaka čast.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trkaći incident i danak neiskustvu. Pomalo neočekivano, potpuno smirena Maxova reakcija, kao da shvaća da je i on bio “mlad i lud” – Kimi je ipak dijete…
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jeste.
Moja poenta je da F1 puls samo “povraca” članke. I kao pod navodnicima velikog portal očekujem analizu za nas f1 fanove tog incidenta. A ne kao, evo vam stoko još jedan članak da niste gladni.
0
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
F1 Puls je proizvod u privatnom vlasništvu i kao takvi oni ne moraju ništa, a ako žele mogu puno toga. Da li je tablica s vozačima vidljiva nakon jednog ili dva klika, koje su teme na portalu i sl. su mi teme za max. 4. razred osnovne.
I meni ide na k…c sto od 10 novih komentara, 6 pripadaju jednom doticnom clanu, a njegov odgovor na to je, ako ti se ne svida, nemoj me citati. Rekao bih, univerzalno primjenjivo, tako da; planetf1, racefans, gp1, autosportf1.. bujrum
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Do prije par mjeseci “Professor” Sainz je navodno bio top klasa vozača, kriva osoba koju su maknuli iz Ferrarija, potencijalni prvak.. Što se sad desilo? Nema ga nigdje više? Još se prilagođava?
5
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
– Otisao iz Torro Rossa jer ga Red Bull nije htio, taman bili uzeli Maxa
– Otisao u Renault, otisao iz Renaulta
– Otisao u Mclaren, otisao od njih nadajuci je postati zvijezda Ferrarija
– Ferrari ga otpustio jer nije dovoljno brz da bude vozac broj jedan, a nije htio biti vozac broj dva
– u Williamsu trenutno ima manje bodova od Strolla.
– ostaje još Mercedes da napravi puni krug, al kad sve zbrojis i oduzmes i Toto je za ovu sezonu odlucio da mu ipak profesor nije potreban.
Al sad ce se javiti pravednici (2CV6 i ekipa) koji ce reci da je on nepravedno otpusten i da je Lec taj koji je sporiji i ukrao mu slavu. Prije Leca je to onda bio Norris, prije njega u Torro Rossu Max..itd itd..
Na dobar dan odlican vozac, za pobjedu u Singapuru mu svaka cast, ali treba biti brz svaki vikend u kontinuitetu. Znaci makar da konstantno tuces momcadskog kolegu. A to nije sposoban.
Edit: vidi vraga tko ti je prvi dao minus
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Mrgud
Ti si posebno nalozen na Sainza 😊
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar nisi procitao clanak ili vidio sto je bilo u nedjelju
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S obzirom da pratim sve sesije, od treninga do utrke, jesam, vidio sam što je bilo u nedjelju. A vidio sam i što je bilo u subotu…
No, da razjasnim, nisam ja mislio samo na Austriju nego cijelu sezonu koja sad već traje podosta.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa nisu on ili Albon loše odvozili. Bolid im se raspao. Ipak se Willams napokon pomaknuo i postao peta najjača momčad. NIje to greška Carlosa. On je dobar vozač kao i Albon.
Strolovi bodovi su na sreću (i Alonsovu nesreću) u prve dvije utrke . Luda kišna i krepan bolid.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Petre, sezona je počela daleko prije Austrije.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sveti Petar iz šume iznad nudističke plaže :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ubija ih vrućina. Ništa od njih do jeseni.
Šteta
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Williams plaća cijenu svojih tehničkih slabosti i cijenu odluke da su u ovoj godini odustali da nadograđuju bolid i sve resurse prebacili na 2026.
Obzirom da su svi ostali donijeli neke nadogradnje jasno je da ce “propadati” u poretku.
Za probleme i odustajanja u Austriji nisu krivi vozaci ali hejterima to nije važno – Sainz je kriv, on je loš !
Šta ima veze šta je napisao autor članka (uzgred hvala mu na tome ) – mi imamo svoju hejtersku istinu.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ukoliko izuzmemo iz varijable ostalih 9 ekipa/18 vozača, evo nekoliko činjenica iz dosada odvezenih utrka:
Dakle, prema “www.the-race.com/formula-1/f1-2025-qualifying-duels-team-by-team/” :
Head-to-head: Sainz 4 – Albon 8 (kvalifikacije, 11Q + 1SQ)
Average gap: Albon ahead by 0.188s
Median gap: Albon ahead by 0.159s
Utrke:
Aus; ALB – 5, SAI – dnf
Chi; ALB – 7, SAI – 10
Jap; ALB – 9, SAI – 14
Bah; ALB – 12, SAI – dnf
SAr; ALB – 9, SAI – 8
USA; ALB – 5, SAI – 9
Ita; ALB – 5, SAI – 8
Mon; ALB – 9, SAI – 10
Spa; ALB – dnf, SAI – 14
Can; ALB – dnf, SAI – 10
Aut; ALB – dnf, SAI – dns
Uzmimo za primjer samo utrke koje su obojica završili; 5-1 za Albona.
Tako da to nisu ni moje, ni tvoje, ni hejterske istine, to su jednostavno – činjenice.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni je fascinantno koliko se pritisce rookije (Doohan, Lawson, Colapinto), a iskusni lisci poput Sainza i Hamiltona se teško privikavaju na svoje nove bolide.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda je istina u narodnoj ..lakše se privici na dobro.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Činjenice su vjerovatno tacne ..ali mi tvoj motiv nije jasan.
Albon je u prvom dijelu sezone bolji ..i šta je tu problem.
Navijaš za Ferrari i Fan si Leclerca ..boli te đon za Sainza.
On je prošlo vrijeme za Ferrari i gradi svoju buducnost u Williamsu.
To što “skačeš” na svaku priliku (članak), samo pokazuješ da te još boli vrijeme koje je Sainz proveo u Ferrariu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Konstatacija @ Crash je 100 % tacna ..baš si naložen na Sainza ..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
uzimam za primjer samo trke koje su obojica završili ,a primjer mi je ferrari … leclerc Vs lewis 10 ; 1 !?!?! pa ? to ne treba ni spominjat jer lewis je samo 7 X prvak , leclerc vozač sa 8 . lewis sa 105 pobjeda no ove činjenice nisu “tragedija” ali omjer albon Vs sainz jesu prava “tragedija” zar ne ?
idemo ovako … 2021. kad je carlos doša u ferrari posli 11 trka je ima 3 boda više od kolege /”starosjedioca” u timu . carlos bez odustajanja u tih 11 trka , leclerc jedno odustajanje. 2022. posli 11 trka leclerc je ima 37 bodova više od carlosa uz činjenicu da je leclerc odustaja 2 , carlos 4 X . 2023. posli 11 trka carlos je ima 7 bodova više od leclerca , leclerc 2 , carlos bez odustajanja u tih 11 trka . 2024. posli 11 trka leclerc je ima 15 bodova više od sainza . leclerc 1 , carlos također jedno odustajanje . ispada da se dolaskom u ferrari carlos bolje “nosija” sa leclercom nego lewis sada .
ferrari ga je otpustija jer nije bija dovoljno brz da bude No 1 , nije želija bit No 2 (provjerena činjenica ili tek prazno brbljanje ? ) , ima manje bodova od strolla ? pa alonso se tek posli 11 trka bodovno izjednačija sa strollom ali to nije problem ? problem je carlos koji sad ima bod manje od strolla :) btw , carlos 2 , stroll bez odustajanja u ovih 11 trka (alonso 3 odustajanja) . lewisu koji je rekorder u više segmenata u F 1 je potrebno privikavanje (tu se popravlja/privikava) i to “opravdava” njegove izvedbe , još i nema teh problema , šta carlos na žalost ima ,a carlosu privikavanje na williams ne treba ? i albon ima teh problema jer izgleda da willaims tu “šteka” kod oba vozača .
ne vidim svrhu spominjanja norrisa dok je carlos vozija za McL jer lando je obe sezone “pušija” protiv carlosa . to nije bilo ni čudo jer je lando 2019. bija rookie , carlos je iza sebe ima 4 sezone , 81 trku .
kad je ricciardo u svojoj prvoj sezoni RB pobjedija seba to je bilo WOWWWW, kad je carlos u svojoj prvoj sezoni ferraria pobjedija leclerca … pa ko to je*e , desilo se slučajno na kraju je omjer lec Vs carlos bija 3 Vs 1 u korist leca ali 2023. sainz je gotovo cilo prvenstvo bodovno bija ispred leca , a u zadnjoj trci se desilo šta se desilo i lec je po meni nezasluženo završija sa 6 bodova više od carlosa . potencjalnih 2 Vs 2 je završilo sa 3 Vs 1 u korist leca . šta je vrime više odmicalo prema sainzu su se ponašali ka prema bottasu u mecu . kratkoroči ugovor . ma to je bilo OK jer je carlos bija spor za razliku od kolege . ostvarija je tek 4 pobjede , leclerc čak 6 .
ipak , moram priznat da sve šta sam napisa u svrhu “obrane”carlosa je čista laž pa bolje da niko ne provjerava navedeno jer bi mogla zgrozit količina gnjusnih laži koje sam napisa :) :) :)
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne, omjer Leclerca i Hamiltona je još veća tragedija za Hamiltona koju bi ja, da je u kontekstu, već spomenuo, pogotovo nakon ekstremnog hypea zadnjih godinu dana od kad je potvrđen transfer Hamiltona u Ferrari i raznih najava “postrojavanja” redova Ferrarija, automatskih predviđanja dugo očekivanih titula i pokazivanja Leclercu di mu je mjesto od strane GOAT-a ovog “sporta”…
Ali bit će prilike..
A ovaj tvoj valjda već 1567. osvrt ispočetka na Leclercovu i Sainzovu karijeru u Ferrariju više ne komentiram makar ima toliko toga za napisati, ali dobro, evo, ako ti je tako lakše, priznajem – Sainzova pobjeda jedne sezone protiv Leclerca za 5 bodova je spektakularna.
Ricciardo je pobijedio četverostrukog prvaka Vettela.
Isto to je napravio i Leclerc a sad će i sedmerostrukog prvaka Hamiltona.
No nebitno, Sainz je 2021. ispisao povijest.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja sam iskoristio set podataka odnosno postignutih rezultata u korist neke svoje poante, ti si iskoristio slican set u korist neke svoje poante. Tako da što se toga tiče nema potrebe za sumnjama dal’ znamo prepisati podatke iz male u veliku teku ili ne.
Nadalje, sto se tice “cinjenice ili praznog brbljanja”, nisam bas sto posto siguran, al’ nekako imam osjećaj da kad je mali Carlos prvi puta sjeo u karting da sigurno nije maštao o tome da dogura do F1 i bude vozač broj dva. Ali, tko zna, možda i je, događale su se i čudnije stvari.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
drs, kad je Hamilton potpisao za Ferrari rekao sam da ce Leclerc imati velikih problema s afirmacijom od određene grupe stručnjaka.
Jer;
ako pobijedi Hamiltona – pobijedio je starca.
ako izgubi – izgubio je od starca.
0
0