Briatore gubi strpljenje s Colapintom, Bottas moguća zamjena?

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 8 sati 3 min 7 komentara

Valtteri Bottas spominje se kao glavni kandidat za mjesto u Cadillacu 2026., no čini se da bi se Fincu već ove sezone mogla otvoriti prilika za povratak u F1 s Alpineom.

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

Prema pisanju The Racea, šef Alpinea Flavio Briatore kontaktirao je Mercedes oko dostupnosti njihovog trenutnog rezervnog vozača. Mercedes će dogodine pogoniti Alpineove bolide, stoga se očekuje da neće biti nikakvih prepreka za eventualni Bottasov transfer. Zasad su u pitanju samo preliminarni razgovori, ali činjenica da je do njih došlo već je znakovita.

Znakovite su i Briatoreove izjave o nastupima Franca Colapinta tijekom VN Austrije:

“Bolid je očito bio dovoljno dobar za Q3, ali još uvijek nemamo dva bolida tamo gdje bi trebali biti. Franco je prošao Q1, ali je bio predaleko da uđe u Q3, što je nešto što moramo poboljšati ako se želimo staviti u konkurentniju poziciju s oba bolida”, rekao je Briatore nakon kvalifikacija.

Gasly je komforno ušao među najbržih 10 u kvalifikacijama postavljanjem šestog vremena u drugoj rundi, dok je Colapinto bio pretposljednji, 14., s četiri desetinke sporijim krugom od kolege koji je nakon izvrtanja u Q3 osigurao 10. startno mjesto.

U utrci je Gasly pao na 13. mjesto, a Colapinto je završio 15. u utrci koju su mu obilježili sudar s Yukijem Tsunodom u kojem ga je Japanac izvrtio i neoprezno guranje Oscara Piastrija na travu pod plavim zastavama koje mu je donijelo pet sekundi kazne.

“Iskreno, ova razina performansi sve je više zabrinjavajuća. Dok je bolid jučer bio brz i trebali smo lako biti u Q3 s oba bolida, nedjelje su potpuno drukčija priča za nas. Važno je da shvatimo zašto je to tako, pogotovo ako želimo preokrenuti sezonu iz ove teške pozicije”, poručio je Briatore poslije utrke.

Alpine se nalazi na posljednjem mjestu prvenstva s 11 bodova, svih osvojenih Gaslyjevim zaslugama u tri navrata. Pretposljednji Sauber je u velikom naletu – 20 od svojih 26 bodova osvojili su u prošla tri vikenda, što znači da Alpineu trebaju hitne promjene kako bi izbjegli dno poretka. Colapinto je svjestan da se mora poboljšati, ali kaže da to vrijedi i za bolid:

“Kao ekipa, a ja sam dio ekipe, moramo se fokusirati i na poboljšanje bolida. Izgledali smo pomalo slabo i moramo napraviti neke korake unaprijed.”

“Bolid mi je trenutno nezgodan za vožnju. Brz je, ali način na koji reagira mi nije dao povjerenje koje mi je trebalo u najbržim dijelovima staze. Vikend je bio težak, općenito smo napravili neke korake unaprijed, ali jednostavno sam imao osjećaj kao da nešto nije kliknulo.”

“Ne, nisam baš zabrinut. Mislim da me [Briatore] uvelike podržava i vjeruje mi”, odgovorio je na pitanje brine li ga mogućnost zamjene.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

7 komentara

  1. Pierre Gasly
    jenson Prikaži

    Nepotrebno su potjerali Ocona da bi doveli ove drugorazredne rookije, kojima neće ni dati poštenu priliku. Nakon očajnog starta 2024. i vrlo solidnog završetka, očekivao sam puno više od trenutno uvjerljivog začelja



    4
    4

    0
    • Max Verstappen 1
      vlado Pretplatnik Prikaži

      Vjerovatno jer su jeftini.



      1
      1

      0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      No to ja stalno govorim i dobivam negative komentare.
      F1 se pretvorio u dječji vrtić.
      Samo čekam naslov:
      “Ove sezone prvi šesnaestogodišnjak u Formuli 1….”
      Umjesto da maknu idiotski sprint, a od Formule 2 naprave pravo natjecanje.
      Zamisli kakva i tek tada bila subota.
      Samo moraju limitirati dobnu granicu ulaska u F1 da moraš imati minimalno 20 godina
      Sada, čim osvojiš prvenstvo F2 više se ne smiješ natjecati.
      To je tako glupo iz više razloga. Jedan od razloga:
      Mičeš najboljega, a on je na nišanu svim ostalima koji ga žele pobijediti i biti ukupno bolji – osvojiti slijedeću sezonu, a sada to ne mogu.

      Kreću s potpuno pogrešnom premisom.

      Jasno mi je čemu služi sprint.
      Za više posjetitelja subotom i više novaca za trkališta koja su jako skupa za razliku od cestovnih utrka.

      Zamislite,
      Subota: Prva KULMINACIJA. nakon F1 kvala ide Utrka F2 (današnjih rookia F1 +2-3 godine).
      Nedjelja: Prava KULMINACIJA: Utrka Formule 1
      I prelazak iz F2 u F1 bi bio protočniji, manje stresan jer su već su godinama zajedno sa F1.
      Ovako je to sve prebrzo nagurano.
      Kao da nam život traje 30 godina.
      Čemu ta žurba sa rookijima?
      Neka F3 služi za razvoj djece.


      0
      0

      0
  2. Charles Leclerc 16
    Domach Prikaži

    Ocekujem isti debakl sljedece sezone.
    Jedino sto lisac Briatore moze napravit jest napuhat cijenu prije same prodaje tima.



    2
    2

    0
  3. avalon Prikaži

    “Pretposljednji Sauber je u velikom naletu – 20 od svojih 26 bodova osvojili su u prošla tri vikenda…” čini mi se da sam u “garaži” saubera vidija binotta zadnje 2 , 3 trke . s obzirom da sauber koristi PU ferraria možda …


    0
    0

    0
  4. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Flavio možda zamijeni Gasly-ija, a ne Colapinta. 😎😎



    1
    1

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.