Norris pobjednik VN Austrije nakon velike borbe s Piastrijem, Verstappena u prvom krugu izbacio Antonelli

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 3 tjedana 5 min 79 komentara

Lando Norris izdržao je pritisak timskog kolege Oscara Piastrija i stigao do treće ovosezonske pobjede na VN Austrije nakon sjajnog duela u prvom dijelu utrke. Podij je upotpunio Charles Leclerc koji je odradio vrlo usamljenu utrku, daleko iza McLarena i daleko ispred ostalih. Maxu Verstappenu dodatno su se smanjile ionako tanke šanse za obranu naslova nakon što ga je na samom početku iz utrke izbacio Andrea Kimi Antonelli.

Četvrto mjesto pripalo je Lewisu Hamiltonu, dok je peti bio pobjednik prošle utrke u Kanadi, George Russell, minutu iza pobjednika i pola minute iza drugog Ferrarija. Liam Lawson ostvario je rezultat karijere šestim mjestom kao prvi od vozača sa samo jednim zaustavljanjem u boksu.

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

Fernando Alonso drugu je utrku zaredom stigao do sedmog mjesta, također uz samo jednu promjenu guma, a do toga je došao nakon što se u završnici utrke obranio od svog štićenika, Gabriela Bortoleta. Brazilac je zaključio sjajan vikend u Spielbergu prvim bodovima u karijeri, a odmah iza njega završio je drugi Sauber Nice Hulkenberga koji je startao posljednji, što pokazuje da je preporod švicarske ekipe od VN Španjolske stvaran, a ne samo plod nekih specifičnih uvjeta. Do posljednjeg boda probio se Esteban Ocon nakon starta sa 17. mjesta.

Grozan domaći vikend za Red Bull upotpunio je Yuki Tsunoda uvjerljivo posljednjim mjestom u utrci u kojoj ne samo da nije imao tempa, nego je i izvodio razne ekscese po stazi. Prvo je diskutabilno izgurao Lancea Strolla u trećem zavoju, nakon čega se zabio u Franca Colapinta i izvrtio ga u četvrtom zavoju u pokušaju vraćanja netom izgubljene pozicije, a zatim je u novom duelu s njim omeo Piastrija koji ih je obilazio za krug. Kažnjen je samo za udaranje u Colapinta, s 10 sekundi vremenske kazne.

Još jedna ekipa koja odlazi iz Austrije praznih ruku je Williams kojem nijedan bolid nije završio utrku. Carlos Sainz pokrenuo je bolid tek kad su ostali već odradili formacijski krug, a onda su mu se u boksu zapalile stražnje kočnice pa nije ni startao utrku. Alexu Albonu utrka je trajala samo 16 krugova, nakon čega je treću utrku u nizu odustao, drugi put zaredom zbog kvara.

Sainzovi problemi doveli su do odgode starta pa je utrka krenula s 15 minuta zakašnjenja. Kad je krenula, Norris je obranio prvo mjesto od Leclerca, a svojim obrambenim potezom otvorio je Piastriju put do drugog mjesta. Verstappen se probio ispred Lawsona, a onda ga je u trećem zavoju torpedirao Antonelli koji je bio dva mjesta iza njega. Talijan je u potpunosti promašio točku kočenja i obojica su odustala, zbog čega je do četvrtog kruga na stazi bio sigurnosni automobil.

U nastavku su nas zabavljali McLarenovi vozači borbom za vodstvo. Papaje su se odmakle od Ferrarija, a Piastri se nije micao iz Norrisove DRS zone. U 11. krugu Australac je napao i prošao Britanca u trećem zavoju, ali je Norris instantno vratio poziciju u idućem zavoju. Novu priliku za napad Piastri je dobio u 15. krugu, nakon što je Norris u posljednja dva zavoja okrznuo šljunak, no nije je uspio iskoristiti. U 20. krugu Piastri se prekočio u četvrtom zavoju i došao vrlo blizu stražnjem kraju Norrisovog bolida, za što mu je ekipa kasnije javila da je bilo “previše marginalno” i da to ne smije ponoviti.

Norris je ušao u boks u 21. krugu, dok je Piastri odlučio ostati na stazi četiri kruga duže, u nadi da će sa svježijim gumama lakše napasti u drugom stintu. Iz boksa je izašao sa šest sekundi zaostatka, a plan mu nije upalio jer je smanjio zaostatak, ali ni blizu dovoljno da se vrati u DRS zonu timskog kolege. Drugi boks Norris je odradio u 53. krugu, a ovog puta je Piastri ušao u boks odmah krug nakon njega.

U izlaznom krugu imao je neugodnu situaciju s veselim dvojcem Tsunoda-Colapinto, kada je upao u njihovu borbu i Colapinto ga je izgurao na travu na pravcu nakon četvrtog zavoja. Argentinac je za to dobio samo pet sekundi kazne. Piastri je kasnio otprilike tri i pol sekunde za Norrisom, a iako je do kraja smanjio zaostatak, nije uspio doći do nove prilike za napad.

Piastri je ostao vodeći u prvenstvu s 216 bodova, 15 više od Norrisa, dok je treći i dalje Verstappen, sada s velikim 61 bodom zaostatka. Već za tjedan dana slijedi nova utrka, VN Velike Britanije u Silverstoneu.

Rezultati

PVozačEkipaZaostatak
1Lando NorrisMcLaren
2Oscar PiastriMcLaren+2.695s
3Charles LeclercFerrari+19.820s
4Lewis HamiltonFerrari+29.020s
5George RussellMercedes+62.396s
6Liam LawsonRacing Bulls+67.754s
7Fernando AlonsoAston Martin+1 krug
8Gabriel BortoletoKick Sauber+1 krug
9Nico HulkenbergKick Sauber+1 krug
10Esteban OconHaas+1 krug
11Oliver BearmanHaas+1 krug
12Isack HadjarRacing Bulls+1 krug
13Pierre GaslyAlpine+1 krug
14Lance StrollAston Martin+1 krug
15Franco ColapintoAlpine+1 krug
16Yuki TsunodaRed Bull Racing+2 kruga
Alexander AlbonWilliamsodustao
Max VerstappenRed Bull Racingsudar
Kimi AntonelliMercedessudar
Carlos SainzWilliamsnije startao

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

79 komentara

  1. Formula1
    f1zd Prikaži

    Hvala Colapintu što nam je uništio zanimljiv kraj..bravo za Landa i Mclaren. U Ferrariju opet kaos, Hamiltonu ne odgovaraju na pitanja, a Leclerc im odgovara ko da piju zajedno na zidiću. Dobra utrka sve u svemu.



    13
    13

    0
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      ? Ferrari je napravio najbolje što je mogao.
      To što vozači misle, nemaju sve podatke o konkurenciji, degradaciji….



      3
      3

      0
    • Ferrari
      sfzd Pretplatnik Prikaži

      Hamiltonovi navijaci luduju na društvenim mrežama da mu je Ferrari “ukrao” podij…


      0
      -1

      1
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        Unwoken European i ostali.
        Da je Hamilton ostao na stazi najvjerojatnije bi mu se desilo isto što i Alonsu. Nagli gubitak guma.
        Zapravo trebali bi mu jednom dopustiti, pa kad izgubi nekoliko pozicija više se neće žaliti da je on najveći, samo mu box to ne dopušta.
        Ferrariji su danas super odvozili.
        Jedini su se držali unutar 10na kraju 20 sekundi od McL.
        Pogledajte Russela. Kasnio je 62 sekunde. Gotovo cijeli krug.
        Ferrari se danas pokazao u dobrom svjetlu i bez veze je trolati da su mogli nešto bolje, napasti McL ……
        Da je tako onda bi i McL koji najmanje troši gume išao jednom manje u box.
        Meni se čini da Hamsa dalje želi glumiti nedodirljivoga, i tražiti krivca, pa makar preko radija.
        Nema sve bitne podatke. Što radi konkurencija, degradacija guma, brzina kojom svi konkurenti vrte krugove…..
        Uostalom Piastri da je to bila opcija pokušao bi jednom manje ići u boks.
        Da, htio je silom na podij, preteći LeClerca.
        Ali za to mora biti brži i na treninzima, i kvalifikacijama i utrci.



        3
        2

        1
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Dovoljno je bilo vidjeti kako je Piastri sa 0,5 s pao na 5 sekundi iza Norrisa samo zato jer je promijenio gume koji krug kasnije.
          Talijanska posla.
          Umjesto da uživaju i slave što su danas bili nedodirljivo druga najjača momčad nakon McL.
          Svi ostali su bili nagurani jedan iza drugoga s krugom zaostatka.
          I još imaju sreće što im se u retrovizoru nije mogao ukazati Max.


          0
          -2

          2
        • Max Verstappen 1
          vlado Pretplatnik Prikaži

          Nije to poenta.

          Pusti X7 da odluci. Valjda i on nešto zna. Forsiraju neki autoritet bez kompromisa.


          0
          0

          0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          mmmmm Vlado X7 nisam tu potkovan pa ti ne mogu reći da si u pravu ili nisi.
          Mogu samo na temelju tvojih prijašnjih komentara ti vjerovati na riječ.
          Vjerujem ti.


          0
          0

          0
        • Max Verstappen 1
          vlado Pretplatnik Prikaži

          Pero, velika je greska kod Fredove organizacije da se kao zna za sta je svatko odgovoran. I da ne pusta van tih okvira da se odluke donose. Mogu da ga razumijem ali je naivno.

          On mora dozvoliti vozacima da donose odluke a ne da opravdava neciju drugu poziciju u ekipi.

          On je zauzeo prejak stav “da svatko zna za sto je placen”. MS ne bi ovo tolerirao 5 minuta. Vozace se nekada mora slusati.



          1
          0

          1
        • Max Verstappen 1
          vlado Pretplatnik Prikaži

          Jos nesto. Ferrari je jedna pateticna korporacija, sada. Oni bi trebali jedino racunati na P1 a sve ispod toga treba da je ono, jebes ga, ajmo probati.

          Uzasni su. Oni nemaju sampionski mentalitet vise. Amateri.



          1
          -1

          2
        • Max Verstappen 1
          vlado Pretplatnik Prikaži

          Pero, nije do “instant rješenja” već do dovoljno je. P3 je dovoljno za njihove interese. To je problem. Ferrari ili prvi ili zadnji, po meni. Sve ostalo je nebitno.


          0
          0

          0
      • Rene Arnoux
        jozha Prikaži

        Bome baš…bio je toliko brz da su ga iz vlastite momčadi morali kočit..



        1
        -1

        2
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Vlado slažem se. Usporedimo to sa Mercedesom.
          Kada su se vratili nisu ciljali na prvenstvo nego na učenje i sastavljanje ekipe.
          Zato su i vratili iz mirovine MS a Nicu Rosberga pripremali za vozača.
          Tri do pet godina su si ostavili za pripremu i slaganje svega.
          (Ok onda su Rosberga maestralno **ebali) nema veze

          Ferrari je u takvoj stisci, od navijača preko vlasnika dionica…….
          Silom žele instant rješenja.
          Do sada je svako mogao pretjerano se miješati u druge poslove nije išlo.
          Sada kako ti kažeš strogo im je zabranjeno pogledati preko ograde i predloži nešto.
          Ostao bih par krugova više…..
          Da ne valja ni jedno ni drugo.
          Ne mogu naći zlatnu sredinu i prave ljude na pravim mjestima.
          A navijači sve što nije pobjeda, poraz je.
          A prošlu utrku kakvi takvi odradili su savršeno, a sve priče u radio domeni su po meni cherry pick rado priče da se malo kuha.
          Zabranio je riskiranje jer su imali pozicije 3-4 (bio Hamsa 3. ili četvrti)
          Neka se vesele da su u ovim vrućim uvjetima jedini našli način parirati McL ok na 20 sekundi na kraju, ali prvi slijedeći iza njih – Russell je kasnio za krug (skoro)
          O detaljnom sastavu momčadi CEO inženjera…. ne znam puno, skoro ništa. Te me stvari nekako ne interesiraju u svim momčadima. Samo čujem za glavne aktere. Zato se ne želim gurati u tu raspravu.



          1
          1

          0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Hvala na info


          0
          0

          0
  2. Charles Leclerc 16
    Disorder Prikaži

    Cestitke mclarenu na dominaciji , ferrari konacno malo dobre utrke al mogli su sacekat mclaren da ode u boks i mozda pokusat zadrzat jednog ili oboje al opet dobar rezultat , bortoleto zasluzeno vozac dana zajedno sa lawsonom i alonsom



    4
    4

    0
  3. Max Verstappen 1
    Kuko11 Prikaži

    Bravo Sauber i Lawson .

    Dost dobro navučeno za mirnu borbu i za Landa od strane Mclarena.



    5
    4

    1
  4. Sebastian Vettel
    battery992 Pretplatnik Prikaži

    McLareni na ovoj vrućini daleko ispred svih… Lando odlično, makar mislim da je McLaren malo zeznuo Piastria s onim +4, izgubio je tu minimalno 5 sekundi… Bravo Sauber. Driver of the Day Alonso, s onim traktorom gdje jedan Alonso s DRS-om ne može proći Lawsona čovjek čini čuda…
    A također Yuki čini čuda, ne možeš vjerovati koliko je loš…



    9
    9

    0
    • Charles Leclerc 16
      Disorder Prikaži

      Perez lawson i tsunoda ,kad god vidin red bull na dnu neznam razliku medju njima haha , da je red bull bia pametan dovea bi sainza ili alonsa , mucili bi se i oni s bolidom ali bi u 1 utrci dobili vise bodova nego lawson i tsunoda zajedno u citavoj sezoni



      20
      20

      0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        Huhuuh da su uzeli Alonsa koji jako dobro zna čuvati gume a testirao je nebrojene bolide…. Ne kažem da bi bio prvak, ali bi se vozili jedan iza drugoga , kao McL ili Ferrari.
        U to sam uvjeren.
        Svi su gledali u Alonsu prestaru osobu jer su do sada većina završavali karijere do 40. godine ili postali puno sporiji, a to je samo zbog zasićenja treninzima i utrkama.
        Pobjeđivali su pa bi im se mogao desiti pad. Osobni strah.
        Alonso nije uspio (zbog njegove, tuđe, ove ili one krivice) pokazati što može.
        A može jako puno s 43 godine ili koliko ima.
        U zadnje tri utrke je na svoja probijanja (prošla utrka) ili današnja vožnja bez pogreške skupio jednako bodova kao i Stroll koji se ne može odljepiti za začelja.
        Te bodove koje je zaradio u prve dvije kaotične utrke on a ne ne Alonso je zbog utrke kiša suho pljusak suho i Alonsovo rukovanje za zidom a druga utrka krepani bolid. U obje je bio debelo ispred Strolla.
        Sada se treba pokazati.
        Očito da mu je Adrian isporučio nešto da se može boriti za više od 13. mjesta.


        0
        0

        0
    • Kimi Raikkonen 7
      Pitstop Prikaži

      Taktiku +4 je Piastri izabrao sam



      5
      4

      1
      • Sebastian Vettel
        battery992 Pretplatnik Prikaži

        Da, ali valjda tim ima sve kalkulacije pa ne nudi takvo nešto, ako nije alternativa, što očito nije bila. Da su mu rekli da će izgubiti 5-6 sekundi, koje je nemoguće nadoknaditi u 4 kruga, teško da bi to izabrao.



        2
        1

        1
        • Pastor Maldonado
          Widowmaker Prikaži

          Pa rekli su mu da će biti 4 sekunde iza ako odabere opciju sa delta prednošču i on je to izabrao…



          1
          1

          0
        • Niki Lauda
          Vordas Prikaži

          ¸Da, ali su mu prije na njegovo da mu je guma falt spotana i da bi on išao u boks iz boksa rekli daj da vidimo kakav ti je pace kad imaš praznu stazu. Kakav mu može biti sa takvim gumama. Pa kad mu je pace bio preko sekunde lošiji onda su mu ponudili te opcije. Mislim da su malo vukli na Landovu stranu, možda sam u krivu. Plus Colapinto i Yuki kod zaobilaženja, šteta za jedan dobar fajt na kraju,



          9
          8

          1
  5. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Voljeli ga, mrzili ga – uopce nije vazno. Ovo sto Alonso radi je nesto sto mozda vise nikada necemo imati priliku gledati. Grijeh je koliko smo godina propustili gledajuci ga u ovakvim bolidima. Nevjerojatno.



    41
    37

    4
    • Kimi Raikkonen 7
      Big_boy_oo7 Prikaži

      Slažem se 🤣


      0
      0

      0
    • Kimi Raikkonen 7
      Pitstop Prikaži

      Slažem se. Najbolji vozač druge polovice grida



      3
      2

      1
    • ZX10R Prikaži

      Istina ,kako to razumjeti ,da toliko dugo nije dobio pravu priliku odnosno pravi konkuretan bolid
      Mislim ,Alonsa možete voliti ili mrziti ,ok ali jedno mu se mora priznati a to je da čovjek zbilja zna voziti i jedan je od najboljih ,svi smo vidjeli kako se Hamilton mući kada bolid nije konkurentan i kada Party Mode ne radi
      Nažalost kako je tako je
      Nadam se da će Oskar Piastri biti prvak ,navijam za to !



      3
      2

      1
    • Pastor Maldonado
      perodeformero Pretplatnik Prikaži

      Po meni je on bio vozač prošle utrke. 10-15 pretjecanja (od kojih nismo vidjeli niti jedno)
      Ok ako ne vozač utrke onda najbolja vožnja sezone.
      U zadnje tri utrke je skupio bodova koliko, i Stroll na sreću i Alonsovu nesreću u prve dvije sezonske kaotične utrke (kiša suho pljusak suho, a Alonso druženje sa zidom u dugoj krepan bolid)



      1
      0

      1
    • avalon Prikaži

      a šta to za pamćenje alonso radi zadnjih 9 sezona tj nakon šta je otiša iz ferraria ? svaka njemu čast , odličan je vozač ali ako nije napravija više u karijeri ko je kriv ? je li mu neko “spakova” prelazak u McL ? u alpini je jedne godine pobjedija omrznutog ocona , jednu sezonu je izgubija . u zadnjih 9 sezona jedini “bljesak” mu je bila sezona 2023. /AM kad je 9X završava na podiju i prvenstvo završija na P 4 i zaista je jako dobro vozija veći dio sezone . svaki vozač osim svojom vještinom , talentom i karakterom , ponašanjem , odlukama “bira” tim . ne treba iz “konteksta” vadit poteze alonsa koji je sa 21 sezonu i 412 trka “koncentrat ” iskustva . zapravo u austriji sam se više “divija” bortoletu koji je rookie koji nam je priuštija odličnu borbu sa fernadom . “dio”plasmana može zahvalit i odustajanju maxa , antonellia , možda i problemima gasly – a . uostalom više je u austriji uradija hulkenberg koji je starta sa P 20 , a završija na P 9 mada su i njemu pomogla odustajanja maxa i antonellia . da se razumimo , meni je alonso simpa lik , odličan vozač ali da radi nekakva čuda ?!?!? uostalom trebalo mu je 11 trka da se bodovno izjednači sa kolegom za kojeg večina misli da je za kur . istina , fernando je ima i 3 odustajanja pa je i to dijelom razlog bodovnog zaostatka za kolegom posli 10 trka .



      2
      2

      0
      • Max Verstappen 1
        vlado Pretplatnik Prikaži

        Sta je napravio?

        Radio je sto je mogao dok je imao bolid za to. On je trebao uzeti i Monaco tada. Kako je Pereza samo uzeo u Brazilu.

        On jeste troll i postoji upitna proslost. Ali mi za sada nemam nikoga za porediti sa njim u ovim godinama i sta on radi. A covjek je fan MS-a a MV je fan Alonsa, to nesto govori. Ipak je on velikan ovog sporta.

        Avalon, da li mislis da se on ne bi sada borio za titulu u papajama?



        1
        1

        0
        • Kimi Raikkonen 7
          Pitstop Prikaži

          Ja mislim da ne bi. Mislim da bi ga i Norris i Piastri lako dobili. Godine ipak rade svoje


          0
          -1

          1
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Ja ne mislim na ne bi ili bi. Ja znam da bi rasturio.
          Njemu se prvo, ne mogu dešavati onakvi loši startovi čim mu iza leđa visi Max ili smrzavanje mozga na 2 sekunde kada vidi na nema mjesta za lijevo pretjecanje koje je pokušao na prošloj utrci ili pohlepnost (još zelenost) Piastrija na ovoj utrci kada se na trećem zavoju uspio postaviti pokraj Landa i preći ga za nos umjesto da je taktički malo manje stisnuo gas i time dobio DRS. Svatko tkoje bio unutar 0,3 s iza na tom mjestu je imao garantirani pretjecanje. A Piastri bi paralelno s Landom za nos iza, dakle garantirani s DRS-om pretjecanje. To su samo ove zadnje dvije utrke i stvari koje se Alonsu ne događaju jer misli unaprijed. Sjetite se samo kako je prije dvije sezone (mislim Brazl) Pustio je Pereza naprijed na bi imao DRS i što bolje ubrzanje na dugom zavoju i oprao ga do cilja.


          0
          0

          0
  6. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Šerifovićka iza Alonsa.🙂
    Bravo Bortoleto. Čestitke i Lawson-u.
    Solidna utrka.



    1
    0

    1
  7. Nelson Piquet
    graho Pretplatnik Prikaži

    STATEMENT.

    Još da momčad vidno ne druka za njega, nego da ih uvode odmah jednog poslije drugog.

    Svaka čast Gabiju, Ferdi i Liamu.

    Ferrari klasično, a Torgeru je mali Kimi napravio lijepu uslugu.



    4
    -12

    16
  8. Ferrari
    Fiorano99 Prikaži

    Bravo za Landa. Hladno i pametno odvozeno. Cini se da jos uvijek bolje cuva gume od Oscara. A i obojica su bili izrazito brzi i konkurentni danas.

    Svakako pozdravljam nastavak buduce borbe bez uplitanja Mclarena (pohvala i za njih kao ekipu koja je bila maksimalno korektna prema obojici). To je ono sto je falilo svim ovim godinama dominacije Mercedesa i Red Bulla s preferiranim prvim vozacem i prosjecnim drugim.

    Steta jedino iz neutralne perspektive da nije bilo jos borbe za vrh pred kraj, ali je to prije svega zasluga Landa (i mozda blago od nevjerojatno nezrelog Colapinta….)



    11
    11

    0
  9. Ferrari
    bore1989 Prikaži

    Vidjeli smo i boljih izdanja na ovoj stazi… Preveliki razmaci između top timova… Sve u svemu, dobri bodovi za Ferrari…



    1
    1

    0
  10. DDDDD Prikaži

    Juki zadnji. Nevjerovatno koliko je loš taj rb.



    2
    1

    1
  11. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Jao baš sam ljut.
    Tako me razočarao mali Antoneli onim glupim glupim potezom i samo svojom greškom.
    Pola utrke je uništio.
    Max bi se jedini upuštao u pretjecanja. Pretekao bi Russella i krenuo u lov na Ferrari. Mercedes je očito imao problem sa gumama i pregrijavanjem.
    A Utrka: Lando je odahnuo kada je znao da uz njega na startu ne stoji Max.
    Napokon.
    McL je pokazao koliko su bolji od ostalih.
    Bravo za Ferrari. Svaka čast.
    A vozač dana Gabriel Bortoleto !
    Nije mi jasan taj Aston Martin.
    Danas kao da Alonso nije imao DRS. Nije mogao niti prići Lawsonu i uopće pokušati pretjecanje iako ovaj nije imao DRS.
    Kako je odjednom Alonso ostao bez guma jer ih je trošio na pokušaje pretjecanja.
    Ali tako naglo. U zadnja četiri kruga. Srećom da ga je baš Lando pretekao za krug i time je Alonso mogao odvoziti krug manje. Inače bi izgubo sedmu poziciju.

    A sada nas čeka potpuno druga zvjerka.
    Silverstone.
    Staza sa najbržim zavojem što odgovara McLarenima ali i sa čestim niskim temperaturama usred Atlanskog oceana gdje nikada ne znaš kada će pasti kiša.
    Dolazi nam će još jedna poslastica.
    Ako neće biti vruće. Bit će to zanimljiva utrka.

    p.s.
    Ovu utrku su negativno obilježili nervozni suci na kvalifikacijama i nervozni Antineli na trećem zavoju.



    3
    2

    1
  12. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Jedna od boljih utrka za zaspat 20 min nakon starta…



    2
    -5

    7
  13. Felipe Massa 19
    mrgud88 Prikaži

    Utrka katastrofa dosadna. Bravo za cjelokupan Sauber, jer je i Hulk sa zadnje startne pozicije stigao do 9. mjesta. Mislim da će se svi “veliki” sada prebaciti na 2026. jer ne vidim razlog za borbu za drugo ili treće mjesto, kada je McLaren def prva momčad.



    2
    1

    1
  14. Mclaren
    BNL_McLaren Prikaži

    Zanimljiva utrka. Landu je pogotovo trebala ova pobjeda nakon Kanade i zapravo je morao pobjediti. Uvijek ide dobro na ovoj stazi i bio je brži vozač u svim sesijama kroz vikend. Ne sviđa mi se to što su backmarkeri igrali ovoliku ulogu u borbi za vrh. Vjerojatno je to do konfiguracije staze, ne znam. Ne slažem se s McLarenom što zamjeraju Oscaru onaj potez. Bar mu to ne treba govoriti tokom utrke. Landovo kasno preticanje s unutarnje strane u hairpinu u Kanadi nisu kritizirali, možda zato jer se ovaj slupao par zavoja nakon, ali po mom je to bio sličan potez kao ovaj Oscarov danas. Nisu mi baš jasni.
    Ferrari je mogao možda Lewisa ostavit vani kad je već izrazio žarku želju, al to je klasična Ferrari strategija već…
    Red Bull bez Maxa – Red Bull bez bodova. Klasika.
    Tsunodi i Colapintu treba jedan dodatni razgovor sa sucima, jer ovo šta su danas radili je stvarno bezveze.
    Lawson, Alonso i Bortoleto su iskoristili priliku i počastili se dobrim brojem bodova. Svaka čast.



    11
    11

    0
  15. Pastor Maldonado
    perodeformero Pretplatnik Prikaži

    Zamjerka prijenosu. Prvih 25 krugova smo isključivo gledali borbu McLarena.
    To je tako izgledalo kao da su smo dva bolida na stazi.
    Nisi mogao ni u pozadini vidjeti niti jedan bolid jer su stalno puštali video iz Piastrijevog pogleda naprijed.
    A iza njih pretjecanja borbe…..
    Drugi dio kada su se McLareni malo razdvojili je bio bolji.



    1
    -1

    2
    • Eddie Irvine
      Alphonse Lemerde Prikaži

      E jbg Pero, malo mi je ipak napetije gledati borbu za prvo mjesto i to još timsku, nego za 15.



      3
      3

      0
      • Pastor Maldonado
        perodeformero Pretplatnik Prikaži

        Ma naravno, ali dok je borba i mogućnost pretjecanja.
        Ali odvojiti 10 sekundi za borbu i pretjecanje nekog drugog se može.
        Vidjelo se gdje se napadaju.
        I meni je bilo zanimljivo.
        Ali 10 sekundi ili bar u malom prozorčići staviti što se događa iza kad se nešto sprema dogoditi ……..
        Generalno me smeta u zadnje 2 sezone ne pokazivanje svih pretjecanja. Makar i naknadno.
        U prošloj utrci Alonso se napretjecao 10-15 puta. Sve što smo znali i vidjeli o tome je rezignirani glas voditelja ” I Aloso je pao na 18 mjesto” (a završio je sedmi)
        Po meni je bio vozač utrke.
        Po njima je odustao nakon vožnje na začelju.


        0
        0

        0
  16. Ferrari
    miki the pirate Prikaži

    Najjače mi je bilo kad Antonelli nije smio izaći iz bolida… strah je vrag ;)



    18
    18

    0
  17. Ferrari
    sisavac Pretplatnik Prikaži

    Zanimiljivo prvih 10 krugova i skoro zadnjih 3 da nije Colapinto zeznuo.
    McLaren i dalje, koplje ispred svih.
    Ferrari je izgleda odlijepio od ostatka, ali ovu utrku – nit smrdi nit mirisi.
    Rookiji (osim malog blackouta Colapinta) sasvim solidno. Djeluju mi da su se popravili i uhvatili prikljucak. Posebno je ovaj vikend Bortoleto iznenadio.
    A mali Kimi sjedi u bolidu da ne bi fasovao od Maxa, a ovaj ne odlazi i ceka. Tek kad su ga na traktor zakacili je izasao. 😄



    5
    5

    0
  18. Renault
    zd1400rt Pretplatnik Prikaži

    Mislim da je ovo najbolja utrka koju je Oscar odvozio u dvoboju s Landom. Do sada je najčešće gubio pred kraj utrke i Lando je imao više snage u završnici. Danas ga je pratio cijelo vrijeme od početka do kraja. Lako smo mogli danas vidjeti oba McLarena u šljunku da je Oscar zakočio 10cm dalje kada je blokirao prednju desnu, a i Land je malo jahao po onim kobasicama.

    Kimi je konačno platio danak neiskustvu, dobro je i izdržao do ove utrke. Baš se poklopilo da je Maxa pomeo. Barem Max nije kriv iako bi hejteri mogli naći neki prigovor :D. Bez Maxa neka mlaka utrka. Red Bull katastrofa što se bolida tiče. Ako nisu u 100% fokusu na auto za 2026. onda je Maxu bolje da bježi otamo.

    Čestitke Saubercima. Momčad je ove sezone pokazala da se ipak može odlijepiti s dna. Možda Matija nije toliko loš koliko ga se etiketiralo u Ferrariju.



    7
    7

    0
    • David Croft
      Frantic Prikaži

      Matija je u Sauberu CTO.
      A tu funkciju je i u Ferrariiju vrlo dobro (odlično?) obavljao.
      On nije za funkciju TPa.
      A u Ferrariju je, kada mu je zinula guzica, htio biti, i bio je, TP (+ CTO).
      Wheatley je TP Saubera.



      8
      8

      0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Ja sam tvrdio od samog početka BInnotovog mandata da vrhunski inženjeri nisu materijal za CEO poziciju….



        5
        5

        0
        • Pastor Maldonado
          perodeformero Pretplatnik Prikaži

          Oh da.
          Usporedi to sa npr: politikom.
          Svako toliko u svijetu (i kod kuće) nekome uđe u glavu “revolucionarna” ideja da sastave vladu stručnjaka.
          Iz ne znam koliko pokušaja to je uvijek vodilo u propast i prijevremene izbore.
          Tako je i u F1
          Vrhunski inženjeri znaju svoj posao, menageri svoj posao, glasnogovornici svoj, a izvršni direktori svoj posao…..
          Zato i jesu na mjestu izvršnog direktora.
          Zašto ne pokušaju suprotno.
          CEO osobu staviti među vrhunske inženjere da radi taj posao.
          Tada JE svima jasno da je to garantirana propast.
          Čudno je to površno razmišljanje i nečije preambiciozne želje bez znanja i mogućnosti da se ostvare.
          Ukratko:
          Talijani su jako nestrpljivi ljudi.


          0
          0

          0
  19. Ferrari
    GRID.N01 Prikaži

    Najbolji dio utrke bio je kada je Kimi skršio plačljivog pauna. 😂


    0
    -22

    22
  20. Honda
    zekohonda Pretplatnik Prikaži

    -utrka meni zanimljiva, makar malo antiklimaktična.
    -čestitke landu na odličnoj vožnji
    -liam driver of the day
    -yuki užasan
    -kimiju mi je kazna od 3 mjesta (i dva boda) za silverstone preblaga. 5 bi mi bilo ok.



    9
    9

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.