Lando Norris bio je nezaustavljiv u kvalifikacijama za Veliku nagradu Austrije u Spielbergu i stigao je do trećeg pole positiona sezone s čak pola sekunde prednosti ispred Charlesa Leclerca i Oscara Piastrija koji nije mogao započeti drugi brzi krug u Q3 zbog žute zastave.
Dvije najuspješnije ekipe popunile su prva dva reda jer je četvrti završio Lewis Hamilton, a zatim slijede George Russell i Liam Lawson koji je s Racing Bullsom stigao do svog najboljeg kvalifikacijskog rezultata sezone. Max Verstappen bio je tek sedmi nakon što ga je ista žuta zastava u posljednjem sektoru koštala posljednjeg kruga.
Gabriel Bortoleto očito voli Red Bull Ring – nakon što je lani tamo osvojio prvu pobjedu u F2, danas je ostvario kvalifikacijski rezultat karijere osmim mjestom u Sauberu, a pritom je uspio biti dvije desetinke brži od Andree Kimija Antonellija u Mercedesu. Najbržih 10 zaključuje Pierre Gasly koji je svojom višestrukom piruetom na izlazu iz posljednjeg zavoja izazvao spomenutu žutu zastavu.
Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!
Sprint utrka Formule 2 odužila se zbog crvene zastave, stoga je početak prve kvalifikacijske runde Formule 1 kasnio pet minuta. Poredak je u konačnici bio šarolik – Norris i Piastri zauzeli su vrh, ali su se iza njih našli Lawson, Gasly i Hadjar.
Nakon što je u Kanadi bio na pole positionu, Russell nije imao najugodniji Q1 i tek je 11. vremenom, pola sekunde sporijim od Norrisovog, pobjegao iz nokaut zone u kojoj se nalazio uoči posljednje minute runde. Ni njegov timski kolega Antonelli nije pokazao naznake Mercedesove forme iz Montreala jer je bio samo jedno mjesto ispred.
Prvi u nokaut zoni završio je Stroll koji je na treninzima obećavao više, a za Colapintom na 15. mjestu kasnio je samo pet stotinki. Zaostaci su na kratkom Red Bull Ringu bili standardno minimalni pa su unutar desetinke za Argentincem bili i Ocon te Tsunoda koji je tako upisao još jedan grozan nastup za Red Bull, iako je kasnio samo dvije i pol desetinke za šestoplasiranim Verstappenom.
Treći vikend u nizu Sainz nije uspio dalje od Q1 – Španjolac je bio pola sekunde sporiji od Albona, a posljednji je završio Hulkenberg. Obojica su kasnila devet desetinki i obojici su ovo najgori ovosezonski kvalifikacijski plasmani.
Pet minuta prije kraja druge runde došlo je do više ne toliko bizarnog uzročnika crvene zastave u F1 – netom nakon što je Hamilton okrznuo travu na izlazu iz zadnjeg zavoja, ista se malo zapalila i uzrokovala kraći prekid.
Na vrhu nije bilo promjena u odnosu na Q1, a iza McLarena su ovog puta bili Leclerc i Verstappen. Senzacionalan je bio Bortoleto koji je bio peti, samo stotinku iza Verstappena, a identično vrijeme nakon njega postavio je Gasly koji je tako pobjegao iz nokaut zone. Mercedes je ponovo strepio do samo kraja, no ipak su dogurali do završne runde s oba bolida – Russell je bio sedmi, a Antonelli deseti.
Alonso prvi put nakon Miamija nije dospio do Q3, a iza njega slijede Albon i Hadjar koji je imao isti niz kao Alonso i čiji je kolega Lawson osmim mjestom tek drugi put završio ispred njega. Colapinto i Bearman zauzeli su posljednja dva mjesta.
Norris je nastavio s uvjerljivim tempom i u prvoj seriji brzih krugova finalne runde. Bio je dvije desetinke bolji od Piastrija, a zatim se između Papaja ugurao Leclerc. Daleko nije bio ni drugi Ferrari, Hamilton je bio četvrti s tri desetinke zaostatka. Peti Russell kasnio je pola sekunde, Verstappen šest desetinki, a Antonelli punu sekundu, samo šest stotinki ispred Bortoleta.
Promjena na samom vrhu do kraja nije bilo – Norris se od drugog treninga nije micao s prvog mjesta i zapečatio je pole position krugom kojim je pobjegao na pola sekunde ispred svih. Leclerc je ostao drugi, a Piastri nije uspio započeti krug zbog žute zastave koju je izazvao Gasly izvrtanjem u zadnjem zavoju. Ista zastava upropastila je Verstappenov zadnji krug pa je Nizozemca preskočio Lawson. Sjajni Bortoleto uspio je skočiti na osmo mjesto ispred Antonellija.
VN Austrije počinje sutra u 15 sati.
P | Vozač | Ekipa | Q3+ |
---|---|---|---|
1 | Lando Norris | McLaren | 1:03.971 |
2 | Charles Leclerc | Ferrari | 0.521 |
3 | Oscar Piastri | McLaren | 0.583 |
4 | Lewis Hamilton | Ferrari | 0.611 |
5 | George Russell | Mercedes | 0.792 |
6 | Liam Lawson | Racing Bulls | 0.955 |
7 | Max Verstappen | Red Bull Racing | 0.958 |
8 | Gabriel Bortoleto | Kick Sauber | 1.161 |
9 | Kimi Antonelli | Mercedes | 1.305 |
10 | Pierre Gasly | Alpine | 1.678 |
11 | Fernando Alonso | Aston Martin | Q2 |
12 | Alexander Albon | Williams | – |
13 | Isack Hadjar | Racing Bulls | – |
14 | Franco Colapinto | Alpine | – |
15 | Oliver Bearman | Haas | – |
16 | Lance Stroll | Aston Martin | Q1 |
17 | Esteban Ocon | Haas | – |
18 | Yuki Tsunoda | Red Bull Racing | – |
19 | Carlos Sainz | Williams | – |
20 | Nico Hulkenberg | Kick Sauber | – |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 32 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je zd1400rt.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Steta za onu zutu zastavu koja je pokvarila Maxu krug. Imao je Max brzinu za P3 iza Norrisa i Leclerca. Norris trenutno izgleda nedodirljivo brzo cijelog vikenda. Mozda ona izmjena ovjesa kod Norrisa od Kanade preokrece sezonu za njega, jer se vise ne zali na osjecaj u bolidu kao prije. Cini se udobno korak ispred, ali je jos rano za reci.
Cini se i da je Lewis malo napredovao s ovom nadogradnjom. Nadam se da je Ferrari malo poslozio stvari, barem za napad na podij. A Leclerc je ovdje tradicionalno dobar, pa tko zna ako moze i nesto vise od toga…
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da ona žuta zastava je zeznula dosta vozača. Antoneli nije ni stigao u brzi krug.
Max i Piastri su morali usporiti, posebno Max.
upalili duplu žutu zastavu umjesto jedne žute koja bi eventualno zeznula samo bolide.
Zapravo nije morala zeznuti nikoga. Vidio sam sada u ponovljenoj snimci
Suci su baš pretjerali.
Šteta što su temperature danas bile tako visoke u Austrijskim planinama kao da su na Mađarskoj ravnici.
Zbog toga je i sutra će McLarenu ići baš sve na ruku.
Bravo za Leclercovo drugo mjesto.
Sve jedno se bojim da će se stvari brzo vratiti na mjesto.
Piastri će lako preteći Leclerca u toku utrke.
Ako Lando nešto ne zezne.
McL mora imati sutra 1-2 na utrci.
Mercedes će imati najveći problem s pregrijavanjem guma.
Ferrari ?
Žao mi je što Alonso nije uspio ući u prvih 10.
Interesantno, na tako kratkoj stazi razlika između prvog i desetoga kao na drugim stazama između prvog i dvadesetog.
Zanimljivo je bilo za vidjeti da su i Q1 i Q2 vozili na razini treninga.
Onda u Q3 skinu 2 sekunde – Noris. 1,5 svi ostali pri vrhu.
Ne znam što će Max moći učiniti. Do sada bi savršeno odvozio treninge i pokušavao zadržati to mjesto.
Možda će se baš on moći probijati. Realno je imao brzine za 2 – 3 mjesto na gridu.
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pardon “Do sada bi Max savršeno odvozio kvalifikacije…..”
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Grozno. Rezao sam tekst da bude manji a ostalo mi je nekim čudim hrpu toga neodrezanoga pa komentar zvuči kao one FIA otkrivene smjernice.
sorry
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Russell pod istragom zbog nesigurno puštanja u boksu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ništa od toga, odnosno, samo opomena za Mercedes i upozorenje za Russella.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno. Sveti Žorž.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
McL-Fer-McL-Fer niceeeeee
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto je uopće bila žuta zastava ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Albon se izvrtio i onda vrtio po stazi. 3,4 kruga napravio.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kaj nije Gasly u Alpini?
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da me pitas razlog zasto sam napisa Albon, ne znam.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Crash – Zato jer sam ja tek jučer otkrio da je on s Tajlanda :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To nije iskljuceno. Bilo mi wooow iz razloga sto je to spomenuto mnoooog puta na portalu, pogotovo dok su bile razmirice Marko-necijapisa-Horner….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Albon-Alpina, lako se čovjek zezne
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovaj Landov krug je bolji od bilo kojeg Maxovog kruga s početka sezone, a hvalospjeva je bilo ko da je bio sekundu brži. Što bi Hamilton reko sexy lap, šteta što Lando nema malo bolji mentalni sklop, jer po mom mišljenju je veći talenat od Piastrija.
7
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odi i pogledaj na kojim pozicijama su završavali i završavaju Maxove momčadske kolege, skini te navijačke naočare i pročitaj još jednom svoj “objektivni” komentar. 🤦
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bi se u potpunosti slozio ni sa jednim ni sa drugim komentarom, ali ako se mogu blago nadovezati bez navijackih prepirki.. zasto se zanemaruje cinjenica da je Daniel Ricciardo bio posljednji drugi RB vozac dostojan top ekipe a to je bilo prije 7 godina? Ja bi tu osobno ubacio i Albona po sirovom potencijalu koji tad nije bio ni blizu spreman (jos jedna greska RB-a), a sad se razvio u sasvim kvalitetnu klasu vozaca – no znam da ovdje nije popularan jer je 80-90 posto komentara govorilo i podrzavalo izjave da ce ga Sainz oprati i razbiti mit o njemu.
U jednu ruku mi je i drago sto je Red Bull dosao u ogromne probleme s vozacima, cisto iz razloga sto su godinama svjesno zanemarivali taj vozacki problem kojeg imaju a za koji su sami krivi, uz ocito propadanje i te Helmutove akademije s godinama (bas cudno da covjek od 82 godine vise ne moze kao prije…), a sad im ta ponuda internih vozaca postaje sve losija i losija. Nema vise ni briljantnih aerodinamickih rjesenja Adriana Neweya koji su maskirali takve probleme. Nece biti ni Honda motora koji je omogucio da dizajni Neweya zasjaju. Ako taj novi motor ispadne zaista los i Max pukne i ode, to je izgledno ekipa u raspadu u koju nitko nece htjeti ni doci, a za to ce si ispasti iskljucivo samostalno krivi.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, teško je procijeniti nečiju vožnju u različitim bolidima (različite kvalitete/snage)
Da proširim temu.
Po meni na prošloj utrci (gdje je Lanndo zaspao) najbolji vozač (ili među 2 najbolja) je bio Fernando Alonso.
On je startao šesti i jedini imao prespor bolid pa nije mogao napraviti dovoljnu razliku da izađe prije onog vlakića od desetak bolida. Nakon prve izmjene guma pao je na 18 mjesto.
S 18 mjesta se probio na 9 mjesto borbom i mislim 6/7 pretjecanja (slično jakih bolida). Otišao je ponovo po gume i pao na 13 mjesto.
Ponovo je s mislim 4 ili 5 pretjecanja izborio 8 mjesto + za nagradu što je Landa pustio ispred bez borbe Lando ga je nagradio 7.mjestom.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a zašto se zanemaruje činjenica da je i sergio bija vozač dostojan top RB ? jer i on je dok je RB bija top prvenstva završava na P 4 , P 3 i P 2 . “kiksa” je 2024. kad je RB izgubija primat u konkurentnosti , a i to se zanemaruje . evidentan pokazatelj pada RB je činjenica da ni neprikosnoveni max u čak 10 uzastopnih trka nije ostvarija ni jednu pobjedu , a u 5 od tih 10 nije bija ni na podiju .
dugo mi je čudna politika RB prema vozačima , olako ih se odbacuje . npr kvyat , doša u RB i u svojoj prvoj sezoni u timu “pobjedija” riciarda koji je prethodnu sezonu “pobjedija” seba . dobija je instant nogu posli greške i sočiu ( 4. trka sezone ) iako je u kini ( 3. trka sezone) dojija prvi podij za RB u toj 2016. ?!?!? srećom tada su u TR imali maxa koji je već u svojoj prvoj trci za RB pobjedija . 2019. su umisto ricciarda doveli gasly – a (26 trka prije dolaska u RB i “otpustili” ga posli tek 12 trka da bi angažirali albona koji je po stažu bija još “zeleniji” od gasly – a .. tek 12 trka za TR . po meni , a više sam puta to napisa gasly – a se neopravdano ismijavalo ( lord … posprdno ) , a naročito albona koji je s obzirom na “staž” ima vrlo solidne rezultate . zamjenija ga je perez koji je i zbog više iskustva od albona ima još bolje rezultate ali je sprdan jer eto nije moga “uzet” titulu maxu . onda RB ulazi u sprd sa biranjem vozača . št aje lawson pokaza u samo 11 trka da bi ga angažirali umisto pereza ? koliko je yuki adekvatna zamjena za lawsona ? ni jedan ni drugi po mom mišljenju nisu “dostojni” RB naročito sada kad je tim u padu i pri vrhu ga drži samo maxov talent . u kontruktorsko je RB iza ferraria 21 bod , iza merca 37 bodova pa se pitam , a s obzirom da je yuki u 10 trka donija 10 bodova ( bod po trci ) je li sergio naprasno ( bez plana i analize ) otpušten jer sam siguran da bi od timu donija više od 10 bodova u 10 trka pa bi RB makar u konstruktorskom bija na P 3 možda i P 2 jer sad je McL nedostižan za sve druge .
nisam zna da o ismijavanom albonu kruži nekakav mit koji će carlos razbit !?!? ovde se često “skače pred rudu” (pr)ocjenama pa tako i ovo sa carlosom . zanemarilo se da će sainzu trebat prilagodba , a osim toga mislim da je jedan od pehastijih vozača na gridu jer ako nešto treba poči krivo to se često njemu desi . npr jućer u Q je bilo evidentno da ima problema sa bolidom šta je potvrdila snimka iz kokpita . u isto vrime alex baš i nema takvih problema .osim toga ovo je alexu 4. sezona u williamsu ( 76 trka ) , carlosu 1. (10 trka ) . u “normalnim” okolnostima bi carlos vjerovatno na kraju bija bolji od alexa ali to bi bila vrlo “tanka” pobjeda ako bi i bila jer alex je puno bolji vozač nego šta mnogi misle . usprkos svemu omjer Q (ako “zanemarimo” jučerašnje zbog carlosovog nevozljivog williamsa) je 6 Vs 4 za albona no ako uzmemo u obzir da je omjer leclerc Vs lewis 7 Vs 3 ( i kod njih sam zanemarija jučerašnje Q ) onda nije neka katastrofa ovih 6 Vs 4 albona jer ipak je lewis 7 X prvak , a carlosi ima tek 4 pobjede u 216 trka .
a šta se tiče “prognoze” za RB u vezi “ponude” vozača u budućnosti pa … mogla bi bit prilično točna zahvaljujući sve lošijoj politici odabira “partnera” maxu . bar su trebalo ostaviti pereza , bila bi manja bodovna šteta je ri u svojoj najlošijoj sezoni za RB sergio je timu donija 152 boda . sa yukiem će biti sritni ako im donese 50ak ili tek koji više …
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sergio Perez je u 2024 u zadnjih 9 utrka osvojio 13 bodova. Tu je već RB pao u izvedbama na nivo kakav pokazuju ove godine tako da ta uvjerenja da bi bio puno bolji nego Yuki su nagađanja. Skupio je većinu bodiva u početku sezone kada je RB još uvijek nastavio tamo gdje je stao 2023 odnosno dominirao. Ako već gledaš cijelu godinu valjda je jasno da 2024 RB nije bio isti kao i 2025 jer ove godine Max treba čudo da bi došao do naslova dok je lanu uz tih 10 utrka bez pobijede ipak imao bolid s kojim je osvojio 10 ili 11 gp vikenda i došao do titule. Kada je bolid pao na ove razine kakav je i sada Perez nije bio gotovo ništa bolji nego Yuki sada. Vozači se mogu usporediti jedan sa drugim u istom bolidu a ne u bolidima različitih sezona jer u bolidu kakakv je bio RB pocetkom prošle sezone i vozac tipa Yuki bi osvajao bodove iz utrke u utrku. I btw sa bolidima kakav je RB bio od 21 do 24 je smješno da pričamo da je netko bio 3,4 u prvenstvu. Sa dominantnim bolidim zavrsiti 3 ili 4 je smjesno jer RB je bio dvije godine bez konkurencije što nam je demonstrirao Max sa svojim bodovima na kraju godine. Ako ti kolega skupi duplo više bodova onda si loš i kraj priče. Sainz je bez obzira na prilagodvu dosada razočarao. Albon je dobar to stoji ali ne toliko da ga razbije kao beba zvečku po bodovima. I Ham je razočarao, bar mene. Sedmerostruki prvak treba pohvatati konce kroz par utrka a ne dvije godine. Kako je pohvatao konce cim je sjeo u McLaren ili Alonso u Ferrari ili Leclerc kad je doša9 kod Vettela Max u RB itd. To su samo izgovori za loše izvedbe. Oni najbolji se brzo snađu i jedino može biti upitna motivacija nakon godina dominiranja za pojedince sve ostalo su meni prazne priče.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Timski kolega Liam Lawson hahahahaha pa druže taj lik ne treba bit u F1
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Suci su besmislenom reakcijom režirali startni poredak.
Nadam se da je netko imao nervozni prst i da nije namjerno / dogovoreno….
4
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brzi Lando, bravo.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hm, da. Baš šteta žutih zastava. Da ih nije bilo, Piastri bi najvjerojatnije završio 5.-6., a izgledno je bilo i da neko skine Landa s prvog mjesta, obzirom kako su neki imali ludu brzinu. Jbg. Malo sreće i za nas
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nekako vole Landa ove žute zastave.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ zd1400rt, da , vjerojatno bi bio tek ispred Bortoleta. Kako taj dečko, obzirom na slabe sposobnosti, ali u dobrom bolidu, ima sreće. Meni je to zapanjujuće
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ono…. sreća prati…. najjači bolid.
Tako da se ne moraju igrati igre skrivača i startati posljednji.
Možda zato.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Halo ljudi, Pa jel vi shvaćate sarkazam
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari je u nekoliko utrka ove godine imao odlican race pace medutim cesto ga nije mogao ozbiljnije kapitalizirati sto zbog losih kvala sto zbog SC-a koji im nije isao na ruku.
Nadam se da cemo sutra konacno vidjeti koliko mogu u relativno “cistom zraku”.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svakako napreduju. Nadam se pobjedi ove godine.
0
0