Pierre Gasly emotivno o odlasku De Mea: Bez njega ne bih bio ovdje

Izdvojeno

Pierre Gasly nije pokušavao sakriti razočaranje. Nakon 15. mjesta na stazi i još jedne utrke bez bodova, stigla je i vijest koja je možda još dublje pogodila Alpine: Luca de Meo odlazi. Čovjek koji je osobno stajao iza njegovog dolaska, iza čitavog F1 projekta brenda Alpine, napušta Renault Grupu 15. srpnja i to ne zbog umora od utrkivanja, već radi prelaska u luksuznu modnu industriju. Iza njega ostaje tim koji još nije pronašao čvrsto tlo pod nogama, a sada mu odlazi i najvažnija potpora u pozadini.

“Jako mi je žao što odlazi,” rekao je Gasly nakon utrke. “Bio je to čovjek koji me doveo u tim. Inspirativan lider. Prvo što osjećam je tuga.”

Kada ode onaj koji te izabrao, često nestaje i dio povjerenja koje si imao u strukturi. Novi ljudi dolaze sa svojim planovima. Sa svojim favoritima.

Ne propusti nijednu vijest: Priključi se našem WhatsApp kanalu besplatno i anonimno klikom ovdje!

Promjena epohe ili još jedan potres za Alpine?

Odlazak de Mea dolazi u trenutku kada Alpine stoji pred najvećom transformacijom u posljednjih deset godina. Nova tehnička era kuca na vrata s Mercedesovim pogonskim jedinicama od 2026. i obećanjem nove filozofije, ali bez čovjeka koji je sve to pokrenuo. De Meo nije bio običan direktor – bio je arhitekt vizije. Čovjek koji je F1 vidio kao ključnu komponentu identiteta marke Alpine, kao sportski izlog tehnologije i ambicije.

Pod njegovim vodstvom nije se dogodila samo promjena boje bolida. Renault se profilirao, Alpine dobio novo lice, ali rezultati nisu pratili strategiju. Unatoč smjenama šefova momčadi i turbulentnim sezonama, de Meo je ostao konstantan. Sve do sada.

Momentum postoji – ali koliko je stabilan?

Gasly zna da situacija nije idealna, ali upozorava da se iza kulisa događa mnogo toga pozitivnog.

„Nije sve savršeno, ali ima zamaha. Moramo to sačuvati do 2026. godine,“ kaže.

Ipak, odlazak figure kao što je de Meo stvara vakuum u kojem se prirodno postavlja pitanje: hoće li Renault i dalje imati volje i novca za ovaj projekt? Hoće li novi vrh uopće smatrati F1 strateškim ciljem, ili tek skupim marketingom koji ne donosi dovoljno?

U pokušaju stabilizacije, Alpine bi trebao uskoro imenovati Stevea Nielsena kao novog šefa momčadi nakon naglog odlaska Olivera Oakesa. No Gasly zna šefovi dolaze i odlaze. Vizije se mijenjaju. Samo timski duh može preživjeti sve potrese.

Gasly: Zajedništvo umjesto strategije?

„Važno je da ostanemo kao tim. Da se držimo zajedno, vjerujemo jedni drugima i igramo na dugu stazu,“ kaže Gasly.

Ne zvuči kao floskula, već kao instinkt preživljavanja. Formula 1 voli brzinu, ali iza kulisa to je sport strpljenja i dugoročnih ciklusa.

Dok de Meo preuzima luksuzni modni konglomerat Kering – dom brendova kao što su Gucci i Yves Saint Laurent, Enstone ulazi u novo razdoblje bez karte i kompasa. Za Alpine, koji posljednjih godina stalno luta između potencijala i razočaranja, to je više od kadrovske promjene. To je test identiteta.

Gasly i momčad sada ostaju bez čovjeka koji ih je vidio kao projekt, ne samo kao trošak. A pitanje nije samo tko će doći, već tko će vjerovati – u ljude, u plan i u budućnost. A dolaska novih ljudi momčad je u rukama “savjetnika” Briatorea.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

3 komentara

  1. Racing Point
    BatteryVolttas Prikaži

    Članak je napisan kao da je taj de Mea financirao Alpine/Renault cijelo ovo vrijeme i da sad ljudi maltene čim on ode nemaju za kiflu..
    Daj, rasplakat će me ovakvi članci kad Gasly , multimilijunaš plače za nekim tamo likom koji ga je preko veze dovukao u Alpine… e ono…
    Koja je zapravo i funkcija bila tog modnog mačka ?
    Alpine stoji sjajno pod tim likom… ako on ode, mogu samo prema gore..baš će nedostajati LOL..
    Nedostajat će kao ja što nedostajem ovom forumu.. ono. .bolje da me nema XD



    2
    2

    0
  2. Fernando Alonso
    junior Prikaži

    Kaos od ekipe.
    A opet nekako solidno funkcioniraju i u zavojima su cesto među najbrzim momcadima…motor je problem.
    Zanima me oce li to Briatore malo posloziti to barem da budu solidno poslozena ekipa iz sredine poretka


    0
    0

    0
  3. Renault
    Renault_F1_team Prikaži

    Pa ovo je fenomenalna vijest!!

    Upravo taj smećar De Meo je najzaslužniji što je ugašena ekipa Renault, a instaliran Alpine i na kraju krajeva još gora stvar, što Renault izlazi iz F1 i kao proizvođač motora i što je ugašen Viry-Chatillon koji je srce i duša svakog renaultovog F1 motora od 1970!

    Otkad je ovaj talijanski manekenčić došao on je od simpatičnog žutog Renaulta, stvorio plavi iritantni Alpine, koji će uskoro što je van svake pameti koristiti Mercedesove PU.

    Odnosi u momčadi toksični, sjetimo se netrpeljivosti na relaciji Ocon – Alonso, na kraju jedan Alonso bude doslovno izbačen iz momčadi.
    Druga stvar sa Piatrijem, osramotili se ko niko nikad, čovjek se popišao po njima i ima i pravo. Ono doslovno nebi napravila djeca u prvom razredu Osnovne škole.
    Dalje, daje se noga Oconu usred sezone zbog jedne greške na VN Monaca, a dovode se dva antitalenta Doohan i Colapinto.
    Ne zaboravimo niti česte smjene u rukovodstvu Abiteboul, Szhafnauzer, razna lutanja na svim važnim kadrovskom pozicijama.

    Uglavnom, sad kad je ovaj De Meo otišao ulijeva mi optimizam da bi se Renault nekad u bližoj budućnosti ponovo mogao vratiti u Formulu 1.



    1
    1

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.