Formula 1 je stigla na sjevernoamerički sjever – točnije na kultni Circuit Gilles Villeneuve, gdje je Max Verstappen postavio najbolje vrijeme 1:13.193 na prvom slobodnom treningu desetog vikenda sezone. Dva Williamsa su zauzela drugu i treću poziciju – Albon pa Sainz.
Williams je u Španjolskoj imao vikend za zaborav, blago rečeno, ali u Montrealu vjeruju da će im staza više odgovarati i da bi se ponovno mogli naći u borbi za top 10.
Russell je završio kao četvrti ispred Hamiltona i Hadjara. Bolji “nadograđeni” McLaren na prvom treningu je bio Norris koji je sedmi dok se Piastri našao na 14. poziciji. Imali su McLareni podosta krivudanja i presjecanja po stazi što im nije karakteristično ove sezone.
Drugi Racin Bull u rukama Lawsona se smjestio osmi, a iza njega Gasly. Na desetom mjestu se zanimljivo našao Leclerc koji je odvozio svega prvih 15 minuta treninga prije nego je svoj bolid poslao u zid.
McLaren je u Kanadu stigao s određenim nadogradnjama, među kojima se ističe zanimljivo nazvan „sirenin rep“ na završecima prednjeg krila. Čini se da su na početku provodili usporedno testiranje – Piastri vozi s aero rešetkama, dok Norris ne.
Već na samom startu treninga Colapinto se izvrtio u prvom zavoju na njegovu sreću bez štete, ali svejedno ne baš pozitivan start za vozača čiji se opstanak preispituje iz utrke u utrku.
Već u prvih 8 minuta svi su izašli na stazu, pri čemu je 16 vozača koristilo soft gume, a četvorica su bila na mediumu. Ta četvorica su Bortoleto i Hulkenberg iz Kick Saubera, te oba vozača Racing Bullsa.
Svi ostali su trošili set C6 guma, koje vrlo vjerojatno neće biti dobar izbor za utrku u nedjelju.
Leclerc je uzrokovao crvenu zastavu u ranom dijelu treninga. Vozač Ferrarija blokirao je kotače pri ulasku u zavoj 3, presjekao šikanu preko trave i pritom zahvatio zid koji mu je uništio prednji lijevi ovjes. Bolid se zatim zarotirao i stražnjim krajem udario u suprotni zid. Na radiju je javio da je ok i preuzeo krivnju. Propustit će veći dio prvog treninga, mehaničari će imati dosta posla kod spremanja da bolid bude spreman za drugi trening.
Prije nego su se pojavile crvene zastave, dogodio se napeti trenutak između Albona i Bortoleta. Rookie je pretjecao sporog Hamiltona, a Albon, koji je bio ispred, vidio je da dolazi i naglo skrenuo s trkaće linije ravno u put Brazilcu.
Prekid je trajao desetak minuta prije nego smo vidjeli bolide opet na stazi.
Nedugo nakon restarta imali smo više izleta van staze bez uzrokovanja štete. Russell i Norris su odradili “prečac” preko trave dok se Hamilton izvrtio na stazi. Prvi koji dao “lagani poljubac” Zidu Prvaka je bio Hulkenberg.
Norris je još jednom presjekao preko trave između zavoja 1 i 2 i to u trenutku kad je imao flow-vis boju po cijelom prednjem dijelu u pokušaju skupljanja podataka za već spomenute nadogradnje.
Usporedbe radi prošlogodišnje pole vrijeme koje je postavio Russell bilo je 1:12:000 , a drugi trening je na rasporedu u 23:00.
# | VOZAČ | KONSTRUKTOR | VRIJEME | + |
---|---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:13.193 | |
2 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 1:13.232 | +0.039 |
3 | Carlos Sainz | Williams Mercedes | 1:13.275 | +0.082 |
4 | George Russell | Mercedes | 1:13.535 | +0.342 |
5 | Lewis Hamilton | Ferrari | 1:13.620 | +0.427 |
6 | Isack Hadjar | Racing Bulls Honda RBPT | 1:13.631 | +0.438 |
7 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:13.651 | +0.458 |
8 | Liam Lawson | Racing Bulls Honda RBPT | 1:13.737 | +0.544 |
9 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:13.817 | +0.624 |
10 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:13.885 | +0.692 |
11 | Yuki Tsunoda | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:13.927 | +0.734 |
12 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:13.972 | +0.779 |
13 | Kimi Antonelli | Mercedes | 1:14.002 | +0.809 |
14 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:14.198 | +1.005 |
15 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:14.203 | +1.010 |
16 | Gabriel Bortoleto | Kick Sauber Ferrari | 1:14.324 | +1.131 |
17 | Oliver Bearman | Haas Ferrari | 1:14.520 | +1.327 |
18 | Esteban Ocon | Haas Ferrari | 1:14.605 | +1.412 |
19 | Franco Colapinto | Alpine Renault | 1:14.645 | +1.452 |
20 | Nico Hulkenberg | Kick Sauber Ferrari | 1:14.821 | +1.628 |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Jourek.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ah Leclerc. Nije mi jasno kako je uspio toliko prekasno zakočiti da nije mogao više usmjeriti bolid da ne udari ogradu. Na mjestu gdje su se mnogi prekočili ali se i bez problema izvukli.
Nego, odmah na početku ono okretanje zbog hladnih guma na kojem se čula njihova škripa po asfaltu (mislim Colapinto ili Gasly)
Čim čujem škripu guma, sa tugom se sjetim deset cilindričnih motora. Zapravo svih motora prije “električne” ere.
Do tada nikada, ali baš nikada nisi mogao čuti škripu guma.
Motori su tako urlali da bi poništili sve ostale zvukove.
Nisi mogao niti razgovarati na uho ako sjediš blizu staze. (100 metara od staze)
1
2