Tsunoda traži rješenja testiranjem starog Red Bulla

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 3 dana 3 min 4 komentara

Ni Yuki Tsunoda zasad nije pronašao način za približavanje tempu Maxa Verstappena u Red Bullu, a nadat će se da će mu u tome pomoći jučerašnji test u Barceloni s dvije godine starim RB19.

Nekoliko ekipa ostalo je u Španjolskoj na testu Pirellijevih guma za 2026. koji se obavljaju s modificiranim starim bolidima – jučer su sa svojim ekipama za talijanskog gumara testirali George Russell i Isack Hadjar, dok su danas na rasporedu Andrea Kimi Antonelli i Yuki Tsunoda.

Kako doznaje The Race, Tsunoda je i jučer bio na stazi, ali u sklopu privatnog testa starog bolida. Od ove godine sve ekipe imaju pravo na 20 dana takvih testova, no trkaći vozači smiju odvoziti maksimalno 1000 km u četiri dana.

Japanac je bez prave pripreme naprasno ubačen u Red Bull nakon što je Liam Lawson potpuno podbacio u prvim dvama vikendima, a pokušaj privatnog testa s Red Bullom imao je uoči VN Miamija, kada je već odradio tri utrke za njih. Tada mu je bio organiziran test u Silverstoneu, no to mu je upropastilo, kako je sam rekao, “klasično britansko vrijeme”.

Ekipa nije htjela potratiti ograničenu kilometražu tijekom kišnih uvjeta, a kad se staza pri kraju dana osušila, doživjeli su tehničke probleme s bolidom. S obzirom na sudjelovanje na Pirellijevom testu, ovo je bila idealna prilika da se dan ranije nadoknadi izgubljeno vrijeme iz Silverstonea.

“U kvalifikacijama je ključno da možete izvući nešto više iz evolucije staze i podešavanja krila. Čak se unutar kvalifikacija uvjeti staze mijenjaju, a ja još uvijek pokušavam pronaći granicu”, komentirao je Tsunoda svoje muke s RB21 nakon VN Španjolske.

“U mom prošlom bolidu, VCARB-u, znao sam što se događa u pozadini, kakav je bolid. Mogao sam maksimalno pritiskati.”

“Još uvijek nemam puno povjerenje u ovaj bolid. A tih par milisekundi, par desetinki [koje nedostaju] je poprilično važno.”

Tsunoda ni u jednim od dosadašnjih osam kvalifikacija pored Verstappena nije bio brži vozač, a u prosjeku kasni 0.778 sekundi, što je najveći razmak između timskih kolega, ali za desetinku manji od onog kojeg je imao Lawson. Triput je dospio do Q3 (jednom osmi, dvaput deseti), dvaput u Q2, a ostalih tri puta nije prošao Q1.

U utrkama mu se piše jedan bolji plasman od kolege iz sprinta u Miamiju, kada je vremenska kazna bacila Verstappena na začelje, a to šesto mjesto mu je i najbolji rezultat u utrkama. Do bodova je dospio još triput – devetim mjestom u Bahreinu te desetim mjestima u Miamiju i Imoli.


10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

4 komentara

  1. Eddie Irvine
    Alphonse Lemerde Prikaži

    Za drugo i nije…
    Samo me zanima gdje nestadoše svi oni koji su dizali toliku galamu o tome zašto njega nisu promovirali još prošle godine umjesto Pereza, još dok je dotični vozio i nakon što je otišao…
    ili su tu, ali ja još nisam povratio sluh, pa ih ne čujem…



    1
    1

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.